• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2025 10:54
  •    Predkladanie ponúk
    12.12.2025 10:52
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z20257742

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2025 10:54
  •    Predkladanie ponúk
    12.12.2025 10:52
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z20257742

OF-305648

vyhlásená

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovné odevy a obuv pre zamestnancov technickej prevádzky

montérkove súpravy, tričká, pracovná obuv, čižmy gumové , plášť do dažďa

  • 18113000-4 - Priemyselné pracovné odevy
  • 18331000-8 - Tričká s krátkym rukávom
  • 18800000-7 - Obuv
  • 18831000-3 - Obuv so zabudovaným kovovým chráničom špičky
  • 18830000-6 - Ochranná obuv
  • 18812200-6 - Gumové čižmy
  • 18221300-7 - Pršiplášte
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Montérkova súprava
Funkcia
Montérkova súprava
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Montérkova súprava set 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nohavice montérkove -  farba zelená
nohavice pánske s náprsenkou - viď príloha min.  jedno náprsné  vrecko  na zips
- elastické traky vzadu s gumou a so zapínaním na plastovú pracku
- pás vzadu do gumy
- min. 2 x predné vrecká
- min. 2 x bočné vrecká
- zdvojené kolená
- min.  jedno zadné vrecko  s klopou
- reflexné doplnky
materiál 100% bavlna, keprová väzba min. 245 g/m2 (±5 %)
norma EN ISO 13688
Blúza montérkova- farba zelená
blúza montérkova - viď príloha nastaviteľná šírka rukávov
- kryté zapínanie na zips a suché zipsy
- náprsné vrecká s klopami
- skryté náprsné vrecko na zips
- jednoduché bočné vrecká
- pás na bokoch do gumy
- reflexné doplnky
materiál 100% bavlna, keprová väzba min. 245 g/m2 (±5 %)
norma EN ISO 13688
 2. Tričko s krátkym rukávom
Funkcia
Tričko s krátkym rukávom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
tričko s krátkym rukávom: veľkosti S - 3XL ks 320
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba zelená - 150 ks,  biela -170 ks
- spevňujúca krčná páska
- zdvojené švy
- bez bočných švov
materiál 100% bavlna
- gramáž min. 155 g / m2
 3. Pracovná obuv - poltopánky bez oceľovej špice a planžety
Funkcia
Pracovná obuv - poltopánky bez oceľovej špice a planžety
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovná obuv - poltopánky bez oceľovej špice a planžety pár 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba čierna
zvršok - vrchný materiál hovädzia useň
podšívka polyester mesh
stielka textília
podošva PU, PU - PU , guma
vlastnosti podrážky absorpcia energie v päte (E) , antistatická obuv (A), odolnosť proti pohonným hmotám (FO)
protišmykovosť podrážky SRA
norma EN ISO 20347:2012 O1 FO SRA
 4. Pracovná obuv - poltopánky s oceľovou špicou
Funkcia
Pracovná obuv - poltopánky s oceľovou špicou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovná obuv - poltopánky s oceľovou špicou pár 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba čierna
zvršok - vrchný materiál hovädzia useň
podšívka polyester mesh
stielka textília
podošva PU , PU - PU , guma
vlastnosti podrážky absorpcia energie v päte (E) , antistatická obuv (A), odolnosť proti pohoným hotám  ( FO )
protišmykovosť podrážky SRA
trieda ochrany S1
bezpečnostné prvky oceľová špica
materiál bezpečnostnej špice kov
norma EN ISO 20345:2011
 5. Členková obuv s oceľovou špicou
Funkcia
Členková obuv s oceľovou špicou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Členková obuv s oceľovou špicou pár 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba čierna
zvršok - vrchný materiál hovädzia useň
podšívka polyester mesh
stielka textília
podošva PU , PU - PU
vlastnosti podrážky absorpcia energie v päte (E) , antistatická obuv (A), odolnosť proti pohonným hmotám  (FO), odolnosť proti prepichnutiu  (P)
protišmykovosť podrážky SRC
trieda ochrany S1
bezpečnostné prvky oceľová špica
materiál bezpečnostnej špice kov
norma EN ISO 20345:2011
 6. Zateplená členková obuv bez oceľovej špice a planžety
Funkcia
Zateplená členková obuv bez oceľovej špice a planžety
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zateplená členková obuv bez oceľovej špice a planžety pár 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba čierna
zvršok - vrchný materiál hovädzia useň, koža
podšívka plyš, príp. ekvivalent
stielka textília
podošva PU , PU - PU
vlastnosti podrážky absorpcia energie v päte (E) , antistatická obuv (A), odolnosť proti pohonným hmotám  (FO), izolovaná proti chladu( Cl )
- odolnosť zvršku proti prieniku vody (WRU)
protišmykovosť podrážky SRA
trieda ochrany O2
norma EN ISO 20347:2012
 7. Pracovné gumáky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovné gumáky pár 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba čierna - 40 párov ; biela - 40 párov
vrchný materiál guma, PVC
vlastnosti zvršku WRU - odolnosť zvršku voči prieniku a absorpcii vody
materiál podšívky textil
materiál podrážky PVC
protišmykovosť podrážky SRA
materiál podrážky PVC , PU , guma
celá obuv WR - odolnosť pred preniknutím vody
 8. Plášť do dažďa
Funkcia
Vodeodolný plášť
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plášť do dažďa ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál 100% polyester
- lepené švy
- dve vrecká
- odvetraný chrbát
- zapínanie na zips s cvočkami  / príp. ekvivalent  /
farba zelená / modrá
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "dohoda") je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto dohode v predpokladaných množstvách, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto dohody.
1.1 Tovarom pre účely tejto dohody sú OOPP (ďalej len "tovar"),  ktorých špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto dohody. Množstvá jednotlivých položiek sú uvedené ako predpokladané.
2. Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet dohody) technickú dokumentáciu/katalógový list/produktový list s obrazovou prílohou k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP.
2.1 Objednávateľ posúdi predložený "návrh plnenia dodávateľa" a najneskôr do 3 pracovných dní, odo dňa uzatvorenia dohody, odošle dodávateľovi informáciu o prijatí alebo zamietnutí predloženého návrhu. V prípade, ak dodávateľom predložený  návrh plnenia predmetu zákazky nespĺňa podmienky uvedené v bode 2.  tejto dohody, objednávateľ si vyhradzuje právo od dohody odstúpiť.
3. Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledujúcich  podmienok:
a) predložený ekvivalent bude spĺňať požiadavky objednávateľa na predmet dohody alebo
b) predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre, hodnoty a vlastnosti tovaru ako sú uvedené min. požiadavky objednávateľa na predmet dohody alebo
c)  predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady , ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažúcej sa k plneniu predmetu dohody, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania  ako prijatia ekvivalentu a
d) prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu dohody.
3.1 Ak dodávateľom predložený ekvivalent nebude spĺňať požiadavky na tovar uvedený vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii, objednávateľ má právo odstúpiť od dohody z dôvodu podstatného porušenia dohody.
4. Dodávateľ je povinný do piatich  (5) pracovných dní od dňa uzatvorenia dohody, predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie nákupu, elektronicky - e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa, povinné náležitosti dohody - doklady a dokumenty vo formáte PDF (odporúčaný formát):
a) Kalkuláciu ceny dohody  t.j. štruktúrovaný rozpočet pre položky uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia Rámcovej dohody", v ktorej uvedie:-jednotkovú cenu v EUR bez DPH za MJ, jednotkovú cenu v EUR s DPH za MJ, sadzbu DPH v %, celkovú cenu v EUR bez DPH za počet MJ, celkovú cenu v EUR s DPH za počet MJ, celkovú cenu za predmet dohody v EUR bez DPH a celkovú cenu za predmet dohody v EUR s DPH. Celková cena v predloženej kalkulácií musí byť v zhodná s celkovou cenou uzatvorenej dohody, uvedenej v čl. IV - Zmluvná cena.
Jednotlivé položky v kalkulácií môže dodávateľ zaokrúhliť na max. štyri (4) desatinné čísla, pričom výsledná celková cena v EUR bez DPH za predmet dohody a celková cena v EUR s DPH za predmet dohody musia byť zaokrúhlené ma dve (2) desatinné miesta. Vzor kalkulácie ceny dohody je Prílohou č. 1 EKS- Kalkulácia ceny.
b) Zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu  dohody v rozsahu meno a priezvisko, e-mailová adresu, telefónne číslo, pracovná pozícia.
c) Prospektový materiál/katalógový list/technický list (ďalej len "doklad") v slovenskom resp. českom jazyku, ním ponúkaného tovaru (každej položky) s popisom technických vlastností, hodnôt a parametrov ním ponúkaných tovarov s obrazovou prílohou k tovarom, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností, hodnôt a parametrov tovaru. Tento doklad dodávateľ nepredkladá v prípade, že ho predložil v návrhu plnenia predmetu dohody v čase uzatvorenia dohody.
d)  k pracovným odevom: montérkové súpravy - doklad potvrdzujúci splnenie normy EN ISO 13688
e) k pracovným odevom: tričká s krátkym rukávom - doklad OKE text standard
f) k pracovnej obuvi: doklad potvrdzujúci splnenie normy STN EN ISO 20347: 2012 , 2EN ISO 20345:2011
g) podpísané Čestné vyhlásenie k obmedzeniam vo verejnom obstarávaní v súvislosti s vojnovým konfliktom na Ukrajine – sankcie voči Rusku
4.1 Dodávateľ môže nahradiť  dokumenty uvedené v bode 4.písm. c)  čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že ním ponúkaný tovar spĺňa podmienky určené objednávateľom a dokumenty sú dostupné vo verejne prístupných elektronických databázach. Dodávateľ v čestnom vyhlásení uvedie webový link pre položku, ktorej podmienky preukazuje čestným vyhlásením a objednávateľ si tieto informácie overí sám.
4.1.1 V prípade, ak objednávateľ  identifikuje nezrovnalosti alebo nejasnosti v informáciách alebo dôkazoch, ktoré dodávateľ poskytol v čestnom vyhlásení podľa bodu 4.1, objednávateľ  požiada o doplnenie resp. doplnenie informácií (dokladov, dokumentov a pod.) a dodávateľ je povinný predložiť  dokumenty vo forme naskenovaných dokumentov vo formáte PDF.
4.1.2 Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadania  a doručenia bezplatnej vzorky tovaru dodávateľom.  Vzorku tovaru je dodávateľ povinný doručiť kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa zaslania žiadosti o predloženie vzorky objednávateľom, do sídla objednávateľa. Všetky náklady spojené s poskytnutím vzorky (náklady na tovar, dopravu, balenie a pod.)  znáša dodávateľ. V prípade, že vzorka nespĺňa min. parametre a hodnoty podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto dohode, objednávateľ si odstúpi od dohody.
4.2 Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty podľa bodu 4. tejto dohody a najneskôr do troch (3) pracovných dní zašle dodávateľovi informáciu o splnení alebo nesplnení predložených povinných náležitostí dohody. V prípade nesplnenia objednávateľom zadaných povinných náležitostí dohody dodávateľom alebo ich nedoručenia v stanovenom termíne, objednávateľ uvedie dôvody a je oprávnený odstúpiť od dohody.
5. Dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov odo dňa účinnosti tejto dohody resp. do vyčerpania  finančného limitu dohody uvedeného v čl.IV. "Zmluvná cena" tejto dohody, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Množstvá jednotlivých položiek tovaru uvedených v tejto dohode sú predpokladané a pre objednávateľa nie sú  nezáväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo odobrať menšie alebo väčšie množstvo tovaru v závislosti od svojich prevádzkových potrieb za podmienky, že sa tým neprekročí finančný limit uvedený v tejto dohode a jednotkové ceny tovarov budú zachované počas plnenia dohody.
6. Dodávka predmetu dohody sa bude realizovať na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa vystavených a zasielaných elektronickou formou poverenou osobou objednávateľa, na základe aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa s termínom dodania tovaru najneskôr do troch  (3) pracovných dní od dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. Za termín doručenia e-mailovej objednávky sa považuje deň odoslania e-mailovej objednávky objednávateľom.
V objednávke poverená osoba objednávateľom uvedie  konkrétnu jednotlivú dodávku - druh a množstvo tovaru. Dátum a očakávaný čas doručenia tovaru si zmluvné strany dohodnú dva (2) pracovné dni vopred, elektronickou formou. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru v pracovné dni, v čase od 08:00 - 14:00 hod.
6.1 Dodávateľ berie na vedomie, že objednanie tovaru je právom objednávateľa, nie jeho povinnosťou. Uvedenie predpokladaného množstva tovaru v tejto dohode nezaväzuje objednávateľa na odobratie tovaru v uvedenom množstve, ani k žiadnym pravidelným odberom a ani nezakladá žiadne ďalšie práva dodávateľa. Objednávky tovaru sa zakladajú výlučne na aktuálnych prevádzkových potrebách objednávateľa.
6.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet dohody so zárukou 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom.
6.3 Dodávateľ  je povinný počas trvania tejto dohody  informovať objednávateľa o všetkých zmenách údajov podstatných pre plnenie tejto dohody, najmä však o zmenách údajov týkajúcich sa tovaru - napr. zmena názvu tovaru, ukončená výroba tovaru,  a pod., príp. iná podstatná zmena dodávaných tovarov.
6.4 V prípade, ak počas platnosti dohody bude ukončená výroba niektorého z druhov tovaru, je dodávateľ povinný ponúknuť objednávateľovi plne technicky a funkčne spôsobilý tovar s rovnakými, resp. vyššími parametrami a vlastnosťami, aké mal tovar, ktorého výroba bola ukončená (ďalej len "náhradný tovar"). Táto skutočnosť musí byť doložená oficiálnym vyhlásením výrobcu a dodávateľ je povinný tento doklad predložiť objednávateľovi.  Cena náhradného tovaru nesmie byť vyššia ako cena pôvodného tovaru, ktorého výroba bola ukončená.
7. Súčasťou predmetu dohody sú služby spojené s dodaním tovaru, t. j. najmä zabezpečenie kompletizácie tovaru, jeho dopravy a vyloženia na mieste dodania. Všetky náklady spojené s  riadnym dodaním tovaru, vrátane obalov, balenia a všetkých ostatných nákladov, ktoré vzniknú pri dodaní tovaru je dodávateľ povinný započítať do celkovej ceny tovaru. Dodávateľ nie je oprávnený navýšiť celkovú cenu dohody o náklady spojené s riadnym, vecným a funkčným dodaním tovaru objednávateľovi.
8. Miestom dodania predmetu dohody je pracovisko objednávateľa: Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice, Sklad všeobecného materiálu, Tr. SNP 1, 040 11  Košice
9. Objednávateľ  zabezpečí prístup do priestorov určených ako miesto dodania podľa bodu 8. pre osoby poverené dodávateľom na čas, nevyhnutne potrebný na dodanie predmetu dohody.
10. Dodávateľ je povinný pri každej dodávke tovarov, v dodacom liste uviesť okrem povinných náležitostí aj číslo dohody a číslo čiastkovej objednávky, dodané druhy tovarov, ich množstvo, jednotkové a celkové ceny tovarov s a bez DPH v EUR, sadzbu DPH. Splnením dodávky sa rozumie dátum riadneho odovzdania a prevzatia tovaru dohodnutým spôsobom v mieste dodania uvedeného v bode 8. Prevzatie tovaru potvrdzuje oprávnená osoba objednávateľa na dodacom liste, ktorý predloží dodávateľ pri dodaní tovaru.
11.  Dodávateľ  je povinný dodať tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením alebo znehodnotením. Dodávateľ  je povinný zabaliť objednaný počet kusov tovaru do prepravného obalu, ktorý sa nesmie poškodiť pri preprave, manipulácií a uskladnení a musí zabezpečiť účinnú ochranu tovaru voči akémukoľvek znehodnoteniu.
11.1 Dodanie tovaru v inom ako kompletnom stave a/alebo v inom ako požadovanom množstve a/alebo neroztriedený a/alebo nezabalený podľa požiadaviek objednávateľa sa považuje za porušenie dohody.
11.2 Tovar musí byť dodávateľom dodaný nový, nepoužívaný, kompletný  zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. Predávajúci sa zaväzuje, že dodaný tovar je certifikovaný, schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeob. záväzným právnym predpisom.
11.3 Obstarávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením tovaru, uvedením zloženia tovaru a s návodom na použitie v slovenskom resp. českom jazyku. V prípade, ak sa návod na použitie nenachádza na etikete výrobku, je dodávateľ povinný oboznámiť obstarávateľa s používaním výrobku a priložiť k tovaru informačný leták - návod na použitie, ktorý bude umiestnený v balení.
11.4 V prípade tovarov, ktorých balenie je kartón (kartónový nepriehľadný obal), objednávateľ požaduje, aby dodávateľ balenie označil min. údajmi o tovare - názov tovaru,  počet kusov v balení.
12. Splnením dodávky sa rozumie dátum riadneho odovzdania a prevzatia tovaru dohodnutým spôsobom v mieste dodania uvedené v tejto dohody. Prevzatie tovaru potvrdzuje oprávnená osoba objednávateľa na dodacom liste, ktorý predloží dodávateľ  pri dodaní tovaru.
13. Po riadnom dodaní tovaru je dodávateľ povinný vystaviť faktúru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, najneskôr však do piateho (5) pracovného dňa v kalendárnom mesiaci, nasledujúcom po mesiaci, v ktorom došlo k dodaniu tovaru. Vystavenú faktúru je povinný doručiť v písomnej forme do sídla objednávateľa a v elektronickej forme, v čitateľnom formáte (PDF) je povinný doručiť ihneď po vystavení elektronicky na e-mailovú adresu: faktury@unlp.sk.
13.1 Splatnosť faktúr je v zmysle ustanovenia § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov šesťdesiat (60) kalendárnych dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa.
13.2 V prípade, ak faktúra nebude obsahovať náležitosti  alebo ak bude faktúra vykazovať iné vecné alebo formálne nedostatky, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi.
13.3 V prípade, ak dodávateľ pri predkladaní kontraktačnej ponuky nie je platca DPH, zmluvná cena bude považovaná za konečnú aj v prípade, ak sa dodávateľ počas plnenia predmetu dohody stane platca DPH. Dodávateľ nemá právo zvýšiť cenu o DPH.
14. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode a dodávateľ  už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5%, v neprospech ceny podľa tejto dohody,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto dohody a nižšou cenou.
14.1 Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do piatich (5) pracovných dní od zistenia nižšej ceny podľa bodu 14. tejto dohody, doručiť objednávateľovi dodatok, predmetom, ktorého bude upravená cena zistená postupom podľa bodu 14. tejto dohody.
15.  V prípade, ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode od akéhokoľvek dodávateľa (t. j. viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto dohody), objednávateľ  po preukázaní tejto skutočnosti vyzve dodávateľa k rokovaniu o ďalšom postupe vo veci úpravy zmluvnej ceny (napr. návrh na uzavretie dodatku, predmetom, ktorého bude zníženie zmluvnej ceny a pod.).
V prípade, ak sa účastníci dohody podľa predchádzajúcej vety nedohodnú na spoločnom návrhu ďalšieho postupu, objednávateľ si vyhradzuje právo dohodu vypovedať v 1-mesačnej lehote. Výpovedná lehota začína plynúť od prvého (1.) kalendárneho dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená objednávateľom a skončí sa uplynutím posledného kalendárneho dňa príslušného mesiaca.
16. Pri uplatnení zodpovednosti dodávateľa za vady dodaného tovaru sa postupuje v zmysle ustanovení § 422 až § 442 Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
17. Objednávateľ je povinný tovar prezrieť a skontrolovať pri jeho preberaní. V prípade, ak  dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom jeho požiadavkám, je objednávateľ oprávnený v lehote do  troch (3) pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho požiadavkám uvedeným objednávke.
Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa. Všetky náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ.
18. Objednávateľ je povinný vady tovaru písomne oznámiť dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr však do uplynutia záručnej doby, ktorá je určená výrobcom tovaru. Záruka sa nevzťahuje na nedostatky a vady, ktoré vznikli nesprávnou manipuláciou s tovarom. V prípade reklamácie tovaru objednávateľom je dodávateľ povinný oprávnenú reklamáciu vyriešiť do troch pracovných dní, najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa oznámenia objednávateľa o zistených vadách na tovare.
19. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka.  Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. Súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom.
20. V prípade porušenia bodu 19. je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% ( slovom desať percent ) z výšky istiny postúpenej  alebo inak zabezpečenej pohľadávky Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
21. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% ceny plnenia denne.
22. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto  dohody ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto dohody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa.
23. Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
24. Poskytovateľ je povinný podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) dodržiavať mlčanlivosť o osobných údajoch, ako aj o všetkých skutočnostiach o ktorých sa dozvedel pri vykonávaní činností vyplývajúcich z tejto dohody. Zároveň je povinný o tejto povinnosti preukázateľne poučiť aj svojich zamestnancov.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

19 045,90

19 045,90

Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet dohody) technickú dokumentáciu/katalógový list/produktový list s obrazovou prílohou k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.12.2025 10:54

12.12.2025 10:52

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.12.2025 11:07

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.12.2025 11:01 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) 19 045,00 € Cena bez DPH
Celkový počet predložených ponúk: 1

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS