Z20257712
OF-305633
vyhlásená
00166073
Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky
Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK
Podpora a údržba HW
technická podpora
Služba
|
1. Podpora a údržba HW
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky sú služby pre zabezpečenie podpory a údržby HW (hardvérových produktov) na obdobie jedného (1) roka, s určenou podporou HP Hardware Maintenance Onsite Support 24 hours CTR pre zariadenia s režimom podpory 24x7 resp. s podporou Tech Care Basic (9x5xNBD) HW support only, SLA 9x5xNBD (nasledujúci pracovný deň, podľa dostupnosti HW komponentov), ak nie je možné pri konkrétnom zariadení predĺžiť podporu 24x7, v zmysle všeobecných podmienok dostupných na https://www.hpe.com/us/en/about/end-user-agreement-terms.html#europe. |
| Predmetom hardvérovej podpory a údržby je nasledovné: |
| 1. Telefonická podpora pri riešení a diagnostike hardvérových problémov. Hardvérové problémy sú nahlasované poskytovateľovi telefonicky alebo mailom počas servisného pokrytia podľa bodu 4 tejto špecifikácie. Servisné pokrytie závisí od typu služby (Tech Care Basic alebo 24x7x24 FIX). |
| 2. Údržba a podpora HW na mieste plnenia. |
| 3. Poskytovateľ poskytne nástroje a materiál, potrebný k udržiavaniu HW v dobrých prevádzkových podmienkach prostredníctvom nutnej výmeny alebo opravy komponentov. |
| 4. Servisné pokrytie - doba počas ktorej sú tieto služby k dispozícii: • HP Hardware Maintenance Onsite Support 24 hours CTR 24x7; • Tech Care Basic (9x5xNBD). |
| 5. Doba odozvy – Poskytovateľ potvrdí zaregistrovanie nahláseného hardvérového problému najneskôr do 4 (štyroch) hodín od nahlásenia hardvérového problému podľa bodu 1 tejto špecifikácie. Poskytovateľ pre zariadenia s HW podporou HP Hardware Maintenance Onsite Support 24 hours CTR vykoná servisný zásah s garantovanou opravou do 24 h od potvrdenia registrácie problému podľa predchádzajúcej vety pre služby. |
| 6. Servisný zásah na účely tejto špecifikácie predstavuje odstránenie hardvérového problému, teda uvedenie HW do funkčného stavu (obnovenie fungovania HW, resp. obnovenie jeho funkcionality), alebo so súhlasom Objednávateľa servisný zásah na účely tejto špecifikácie predstavuje i dosiahnutie primeraného pokroku. |
| 7. Riadenie eskalácie – koordinácia eskalácie problémov. Možnosť eskalovať nahlásenie problému na vyššiu úroveň v prípade nedodržania lehoty podľa bodu 5 tejto špecifikácie pre HW komponenty s podporou HP Hardware Maintenance Onsite Support 24 hours CTR. |
| 8. Prístup do elektronických a internetových nástrojov a služieb týkajúcich sa HW, ako sú aktualizácie firmvéru a proaktívne upozorňovacie služby. |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 755258-B21 - HP DL360 Gen9 8SFF CTO Server | Sériové čísla: CZ35251S5A, CZ35251S66, CZ35251S67 |
| 755258-B21 - HPE ProLiant DL360 Gen9 | Sériové čísla: CZJ52505LF, CZJ52505LD |
| 719064-B21 - HPE ProLiant DL380 Gen9 | Sériové čísla: CZJ64906D7, CZJ64906D9, CZJ7100775, CZJ64906D8 |
| 793161-B21 - HPE ProLiant DL580 Gen9 | Sériové číslo: CZ3710KA23 |
| 727021-B21 - HP BL460c Gen9 | Sériové čísla: CZ35251S4H, CZ35251S4X, CZ35251S52, CZ35251S54, CZ35251S56, CZ35251S58, CZ35251S5C, CZ35251S5M, CZ35251S5S, CZ35251S5X, CZ35251S60, CZ35251S62, CZ35251S64, |
| 681844-B21 - HP BLc7000 CTO 3 IN LCD Plat Enclosure | Sériové čísla: CZ35251S4F, CZ35251S5B |
| K2Q36A - HP_3PAR 8200 (podpora Tech Care Basic (9x5xNBD)) | Sériové číslo: CZ3710JWJX |
| Názov |
| 1. Cena musí zahŕňať všetky a akékoľvek náklady Poskytovateľa súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky (s poskytnutím služieb), vrátane akýchkoľvek nákladov na dopravu, montáž, balenie, odstránenie odpadov a poplatkov za znovu pridanie položky pod podporu výrobcu HW (ak je pri niektorých položkách/HW nutné takýto poplatok zaplatiť). |
| 2. Poskytovateľ je povinný do 7 (siedmich) dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi certifikát výrobcu HW o poskytnutí podpory HW, z ktorého bude zrejmá doba, počas ktorej je poskytovaná podpora HW podľa tejto zmluvy. |
| 3. Platnosť a aktuálny stav podpory pre konkrétne sériové číslo HW musí byť preukázateľný a overiteľný priamo u výrobcu HW. V prípade, ak niektorý servisovaný komponent (HW) nespadá pod garanciu výrobcu, resp. nie je možné overiť platnosť a aktuálny stav podpory podľa predchádzajúcej vety, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. |
| 4. Poskytovateľ je zároveň povinný zabezpečiť vlastné klientske pracovisko na nahlasovanie servisných požiadaviek, ktoré je prevádzkované nepretržite v režime 24/7. |
| 5. Poskytovateľ je povinný do 7 (siedmich) dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámiť objednávateľovi kontaktné údaje pre pracovisko pre nahlasovanie servisných požiadaviek minimálne v rozsahu emailová adresa a adresa webového portálu. |
| 6. Poskytovateľ je povinný do 2 (dvoch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek vo formáte XLSX a kontaktné údaje osoby oprávnenej konať za dodávateľa vo veciach plnenia zmluvy. |
| 7. Objednávateľ sa zaväzuje oznámiť kontaktnú osobu Dodávateľovi do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
| 8. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 3 a 5 týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka služby, ktorá nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu alebo dokumentu. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2026 00:00 — 31.12.2026 23:59
1,00 celok
64 917,68
64 917,68
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.12.2025 09:59
12.12.2025 10:55
12.12.2025 11:10
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| 10.12.2025 17:37 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) | 64 917,68 | € | Cena s DPH | |
| Celkový počet predložených ponúk: 1 | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: