30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
47060476
KOLAS s. r. o.
Seberíniho 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82103, SVK
Dodanie licencií a podpory pre softvérovú platformu Forti SOAR
FortiSOAR, licencie, podpora
Tovar, Služba
|
1. Dodanie licencií a podpory pre softvérovú platformu Forti SOAR na 12 mesiacov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je dodanie licencie SOAR - platformy pre orchestráciu, automatizáciu a reakciu na bezpečnostné incidenty, ktorá pomáha tímom kybernetickej bezpečnosti riadiť hrozby centralizáciou údajov, automatizáciou reakcie na incidenty a zefektívňovaním pracovných postupov. Integruje sa s ďalšími bezpečnostnými nástrojmi na automatické triedenie upozornení, vyšetrovanie incidentov a vykonávanie automatizovaných akcií. |
| Licencia umožňuje využívať tento systém na efektívnu orchestráciu, spracovanie a analýzu bezpečnostných incidentov a výstrah, vrátane pokročilej korelácie údajov, automatizovaného eskalovania, globálneho vyhľadávania a analýzy príčin. Podporuje integráciu s existujúcimi bezpečnostnými rámcami (napr. MITRE ATTACK) a zaisťuje prispôsobiteľný workflow, čo zvyšuje efektivitu bezpečnostných tímov a umožňuje rýchlu a koordinovanú reakciu na kybernetické hrozby. |
| Dodávateľ musí byť partnerom výrobcu dodávanej licencie čo preukáže potvrdením od výrobcu alebo webovým prepojením na zoznam partnerov. |
| Predmet zákazky sa považuje za splnený: |
| Podpísaním preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán, v ktorom sa potvrdí rozsah poskytnutia služby s detailným popisom poskytnutých služieb vrátane cenovej kalkulácie za licenciu pre softvér Forti SOAR. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Celková cena za predmet zákazky: Licencia SW SOAR single – tenant, subscription na 12 mesiacov pre 3 používateľov. | ks | 3 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Úroveň minimálnych požadovaných štandardov a požiadaviek pre riešenie softvérovej platformy pre oblasť: | 1. LICENCOVANIE - tvorí prílohu č. 1 tohto opisného formulára. |
| Úroveň minimálnych požadovaných štandardov a požiadaviek pre riešenie softvérovej platformy pre oblasť: | 2. CASE MANAGEMENT - tvorí prílohu č. 1 tohto opisného formulára. |
| Úroveň minimálnych požadovaných štandardov a požiadaviek pre riešenie softvérovej platformy pre oblasť: | 3. AUTOMATIZÁCIA (PLAYBOOK) - tvorí prílohu č. 1 tohto opisného formulára. |
| Úroveň minimálnych požadovaných štandardov a požiadaviek pre riešenie softvérovej platformy pre oblasť: | 4. INTEGRÁCIE/KONEKTORY - tvorí prílohu č. 1 tohto opisného formulára. |
| Úroveň minimálnych požadovaných štandardov a požiadaviek pre riešenie softvérovej platformy pre oblasť: | 5. THREAT INTELLIGENCE - tvorí prílohu č. 1 tohto opisného formulára. |
| Úroveň minimálnych požadovaných štandardov a požiadaviek pre riešenie softvérovej platformy pre oblasť: | 6. NASADENIE A ARCHITEKTÚRA - tvorí prílohu č. 1 tohto opisného formulára. |
| Úroveň minimálnych požadovaných štandardov a požiadaviek pre riešenie softvérovej platformy pre oblasť: | 7. AUDIT - tvorí prílohu č. 1 tohto opisného formulára. |
| Úroveň minimálnych požadovaných štandardov a požiadaviek pre riešenie softvérovej platformy pre oblasť: | 8. DASHBOARD - tvorí prílohu č. 1 tohto opisného formulára. |
| Úroveň minimálnych požadovaných štandardov a požiadaviek pre riešenie softvérovej platformy pre oblasť: | 9. REPORTY - tvorí prílohu č. 1 tohto opisného formulára. |
| Názov |
| 1. Dodávateľ je povinný do 2 (dvoch) dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi potvrdenie od výrobcu alebo ním autorizovaného subjektu alebo odkaz na stránku výrobcu, dokladujúce, že uchádzač je autorizovaným partnerom výrobcu pre predaj produktov na území Slovenskej republiky a, že dodávateľ je oprávnený poskytnúť predmet zákazky. |
| 2. Dodávateľ je povinný najneskôr do 2 (dvoch) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť prostredníctvom elektronickej pošty Objednávateľovi podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek (tovarov) vo formáte XLSX, konkrétnu špecifikáciu dodaného tovaru a kontaktné údaje osoby oprávnenej konať za dodávateľa vo veciach plnenia zmluvy. |
| 3. Cena musí zahŕňať všetky a akékoľvek interné a externé náklady a výdavky Dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky vrátane zisku. |
| 4. Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy do 3 (troch) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy na obdobie 12 mesiacov. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky na základe preberacieho protokolu alebo akceptačného listu. Dodávateľ je povinný poskytnúť licencie tak, aby neboli zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet Zmluvy spolu s implementáciou a aktiváciou licencií v dohodnutom čase, množstve, rozsahu, kvalite a overiť úspešnú aktiváciu daných licencií. |
| 5. Požaduje sa súčinnosť pri uzatvorení Sprostredkovateľskej zmluvy podľa čl. 28 ods. 3 nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) a podľa § 34 zákona č. 18/2018 Z. z., predmetom ktorej je úprava práv a povinností zmluvných strán v súvislosti s poverením sprostredkovateľa na spracovanie osobných údajov klientov prevádzkovateľa v mene prevádzkovateľa a podľa pokynov prevádzkovateľa. |
| 6. Požaduje sa súčinnosť pri uzatvorení Zmluvy o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností podľa §19 ods. 2 zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, predmetom ktorej je stanovenie základných úloh a princípov spolupráce zmluvných strán s cieľom zabezpečiť kybernetickú bezpečnosť pri prevádzke sietí a informačných systémov prevádzkovateľa počas ich životného cyklu, predchádzať kybernetickým bezpečnostným incidentom, ktoré by sa mohli dotknúť sietí a informačných systémov prevádzkovateľa. |
| 7. Znenie Zmluvy o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností a Sprostredkovateľskej zmluvy tvorí neoddeliteľnú súčasť osobitných požiadaviek na plnenie predmetu zákazky. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť verejnému obstarávateľovi všetku súčinnosť potrebnú na riadne uzatvorenie Zmluvy o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností a Sprostredkovateľskej zmluvy bezodkladne po uzatvorení zmluvy. Znenie osobitných zmlúv tvorí prílohu č. 2 a prílohu č. 3 tohto opisného formulára. |
| 8. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 1 až 4 týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka tovarov a služieb, ktoré nespĺňajú požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu ako aj porušenie povinnosti uzatvoriť s Objednávateľom Zmluvu o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností a Sprostredkovateľskú zmluvu. |
| 9. Miesto plnenia je sídlo objednávateľa. |
| 10. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia. Preberacie protokoly a/alebo akceptačné protokoly budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť vystavenej faktúry. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Slovenská republika
12.12.2025 00:00 — 12.12.2025 00:00
3,00 ks
123 409,99
100 333,33
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.12.2025 11:12
09.12.2025 12:00
09.12.2025 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 08.12.2025 16:09 - Vstupná ponuka | 123 408,36 | € | Cena s DPH |
| 09.12.2025 10:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 123 369,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: