• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2025 09:12
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z20257700

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2025 09:12
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z20257700

OF-305846

vyhlásená

Objednávateľ

00323021

Mesto Humenné

Kukorelliho 34, Humenné, 06628, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania elektronickou stravnou kartou

elektronické stravné karty, stravné poukážky, zabezpečenie hromadného stravovania zamestnancov

  • 30160000-8 - Magnetické karty
  • 30237131-6 - Elektronické karty
  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet a stravných lístkov
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet a stravných lístkov v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a disponujú vhodným platobným terminálom.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravnej jednotky EUR 7,00
Predpokladaný počet stravných jednotiek ks 22968
Predpokladaný počet stravných kariet ks 88
Nominálna hodnota stravného lístka Eur 7,00
Predpokladaný počet stravných lístkov ks 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná karta alebo poukážka obsahuje ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu a zneužitiu
stravná karta alebo poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu v EUR a rok platnosti
stravná karta obsahuje meno držiteľa karty
stravná karta obsahuje platnosť minimálne po dobu kontraktu
stravná karta umožňuje bezkontaktné aj kontaktné použitie alebo použitie PIN-om
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena za stravnú jednotku a stravný lístok je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej jednotky (stravný lístok)  v eurách a výškou provízie v eurách.
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa, a to najmä, ale nie výlučne, týkajúce sa: * vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie, vyhotovenia a dodávky do miesta plnenia, * priradenia stravných jednotiek k stravným kartám, vedenia zamestnaneckých účtov k stravným kartám  * komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, e-mail apod.), * všetky súvisiace transakčné náklady. Pri stravných lístkoch náklady za doručenie do sídla objednávateľa.
Výška provízie (VP) sa vyjadruje percentom z objednanej hodnoty stravných jednotiek - lístkov  (nominálna hodnota stravnej jednotky - lístka x počet stravných jednotiek), je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu a počas jeho trvania bude max 1 %.
Dodávateľ nebude objednávateľovi účtovať žiadne ďalšie sumy, poplatky, ci provízie.
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek (lístkov) je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa.
Dodávateľ zabezpečí bezplatné prvé vydanie stravnej karty do sídla objednávateľa do 15 dní od objednávky.
Dodávateľ zabezpečí minimálnu platbu stravnou kartou 0,01 €.
Dodávateľ musí preukázať, že má zmluvne dohodnutých minimálne 25 prevádzok (reštauračné zariadenia, bufety, pizzérie, stánky rýchleho občerstvenia, jedálne, pekárne, obchody/reťazce s potravinami...) v mieste plnenia, ktoré disponujú vhodným platobným terminálom akceptujúcim stravnú kartu.
Pri stravných poukážkach vo forme stravných kariet dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravným kartám do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky.
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa raz mesačne podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravných jednotiek i nominálnu hodnotu stravnej jednotky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa.
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Zmluva zanikne uplynutím času, na ktorú je dojednaná alebo vyčerpaním stanoveného počtu stravných jednotiek.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Humenné, Humenné, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

163 444,26

163 444,26

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.12.2025 09:12

16.12.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.12.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.12.2025 12:50 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) 163 440,00 € Cena s DPH
Celkový počet predložených ponúk: 3

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS