• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2025 10:26
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2025 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2025 10:20

Detail zákazky Z20257680

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2025 10:26
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2025 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2025 10:20

Základné údaje

Z20257680

OF-305850

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11707888

Objednávateľ

00309150

Mesto Nové Zámky

Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálne atramentové a tonerové náplne

atrament, atramentové náplne, toner, tonerové náplne, pásky

  • 30192113-6 - Atramentové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30152000-9 - Časti a príslušenstvo písacích strojov

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne atramentové a tonerové  náplne
Funkcia
Predmetom zákazky je kúpa originálnych (nie repasovaných, nie alternatívnych) atramentových, tonerových náplní a pások do kalkulačky vyrobených podľa štandardov výrobcu do konkrétne výrobcom určených zariadení kancelárskej a výpočtovej techniky. Verejný obstarávateľ vyžaduje originálne náplne z dôvodu neporušenia záručných a zmluvných podmienok.
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady (napr. kuriérskou službou) na adresu objednávateľa.
Dodávateľ na vyžiadanie zabezpečí na vlastné náklady odber a ekologickú likvidáciu použitých prázdnych atramentových a tonerových náplní.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Atrament Canon PG-545/CL-546 multi pack ks 1
Atrament Epson T7891 Bk ks 1
Atrament Epson T9451 XL Bk ks 2
Atrament Epson C13T77414A Bk 140 ml ks 1
Epson T6714 box pre WF-878R, WF-C879R ks 1
Epson T05A1 black, 13T05A100 ks 1
Epson T05A2 cyan, C13T05A200 ks 1
Epson T05A3 magenta, C13T05A300 ks 1
Epson T05A4 yellow, C13T05A400 ks 1
Epson 103 CMYK Multipack ks 1
Atrament HP GT53XL 1VV21A čierna ks 3
Atrament HP GT52 Cyan M0H54AE ks 1
Atrament HP GT52 Magenta M0H55AE ks 1
Atrament HP GT52 Yellow M0H56AE ks 1
toner Canon CRG-057H ks 1
toner Canon T06 20.500 strán ks 1
Toner Pantum TL-425U (11000) ks 1
Páska do kalkulačky 51 červená/černá ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Náplne musia mať ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja - tlačiarne. Ochranné známky na každej atramentovej náplni.
Objednávateľ požaduje predložiť len atramentové a tonerové náplne od výrobcov kancelárskej a výpočtovej techniky, t.j. značky Epson, Canon, Brother. Dodržanie značiek.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ môže dodať náplne obsiahnuté v balíčkoch (pack) aj jednotlivo, prípadne môže náplne  uvedené jednotlivo dodať ako balíčky (pack) s tým, že celkový počet náplní musí zostať zachovaný.
Objednávateľ požaduje predložiť len náplne od výrobcov kancelárskej a výpočtovej techniky, tj.  Epson, HP, Canon, Pantum. Odôvodnenie: Používame renovované aj alternatívne náplne do tlačiarní, ktoré nie sú v záruke a tam, kde sme spokojní s kvalitou. S renovovanými a alternatívnymi atramentovými náplňami máme veľmi zlé skúsenosti, poškodzujú tlačiarne a nemajú rovnaký farebný odtieň, ako originály. Do nákladov pri riešení takýchto problémov (keď aj dodávateľom bez okolkov uzná reklamáciu a opraví tlačiareň) treba zarátať aj potrebnú komunikáciu, balenie zariadenia a to,
že zariadenie nie je k dispozícii na účel, na ktorý bolo zaobstarané. Pri každom nákupe veľmi dôsledne zvažujeme hodnotu za peniaze a náš mix nákupov nových originálnych náplní a repasovaných považujeme práve z tohto dôvodu za správny.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Splatnosť faktúry 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi.
Dodávka musí prebehnúť do 18.12.2025.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

18.12.2025 12:00

30,00 ks

1 450,00

1 178,87

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.12.2025 10:26

08.12.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.12.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 342
 48
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.12.2025 15:44 - Vstupná ponuka 1 450,00 € Cena s DPH
05.12.2025 16:08 - Najvýhodnejšia ponuka 1 449,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS