• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2025 09:29
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2025 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2025 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2025 10:20

Detail zákazky Z20257677

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2025 09:29
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2025 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2025 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2025 10:20

Základné údaje

Z20257677

OF-305796

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11707948

Objednávateľ

36078913

Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

stolička, stôl, skrinka, kontajner, kolieska

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39121200-8 - Stoly
  • 39121100-7 - Písacie stoly
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 39141300-5 - Skrine
  • 39122000-3 - Skrine a knižnice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska stolička
Funkcia
Zariadenie kancelárie Poradensko-právneho centra.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička  (viď príloha) ks. 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálna výška sedadla v cm 45
Maximálna výška sedadla v cm 54
Celková výška min. v cm: 115
Celková výška v cm 125
Približná plocha sedadla (Š x H) v cm 51 x 51
Min. Nosnosť cca v kg 120
Farba obalu čierna
Polstrovanie sedadla Polyuretán
Povrch textil/sieťovina
Materiál rámu plast
Roly áno
Typ rolí n.a.
Funkcia zastavenia áno
Nastaviteľná výška áno
Sedadlo sa dá otáčať áno
Opierky rúk áno
Opierka hlavy áno
Nastaviteľná zadná časť nie
Berrová opierka áno
 2. Písací stôl
Funkcia
zariadenie kancelárie Poradensko-právneho centra.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
písací stôl - v dekore dub je vybavený dostatočne veľkým priestorom na PC alebo laptop (viď príloha) ks. 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmery 160 x 76 x 80 cm (š/v/h)
max. povolená odchýlka v rozmeroch +- 3 cm
 3. Skrinka na dokumenty
Funkcia
zariadenie kancelárie Poradensko-právneho centra.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Uzamykateľná skrinka na dokumenty - v dekore dub,  vybavená dostatočným úložným priestorom na osobné dokumenty  (viď príloha) ks. 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmery 75 x 185 x 35 cm (š/v/h)
Počet poličiek 4
max. povolená odchýlka v rozmeroch +- 3 cm
 4. Kontajner na kolieskach
Funkcia
zariadenie kancelárie Poradensko-právneho centra.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kontajner na kolieskach - v dekore dub, pozostáva zo 4 zásuviek. Kontajner je so zámkom. Štyri kolieska umožňujú ľahkú manipuláciu s kontajnerom (viď príloha) ks. 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery 43 x 62 x 48 cm (š/v/h)
max. povolená odchýlka v rozmeroch +- 3 cm
 5. Dodanie a montáž rozkladacieho stola
Funkcia
Zariadenie kancelárie Inštitútu manažmentu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dodanie a montáž rozkladacieho stola - vyrobený výhradne z MDF dosky laminovanej dyhou pripomínajúcou dub sonoma. Veľkú dosku stola je možné podľa potreby predĺžiť na dĺžku 160-220 cm. Stôl stojí na prepracovanej podnoži, v rovnakej farbe ako doska stola (viď príloha) ks. 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vlastnosti produktu stolová doska a všetky ďalšie prvky z laminovanej MDF, MDF vo farbe dub sonoma
Rozmery • výška 77 cm • šírka 90 cm • dĺžka 160 cm • dĺžka po rozložení 220 cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálnymi uvedenými parametrami.
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru s obrázkami, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov bezodkladne po uzatvorenia zmluvy. Výsledný odtieň predmetu zmluvy musí zodpovedať farbe uvedenej v prílohe.
Ak predložená špecifikácia nie je v súlade so zadanou špecifikáciou, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si právo od zmluvy odstúpiť a tovar neprevziať.
Dodávateľ je povinný oznámiť dodávku tovaru kontaktnej osobe deň vopred.
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve naraz, javí známky vady tovaru (použitý, poškodený, nefunkčný, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve alebo osobitnými požiadavkami na plnenie), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprevziať.
Názov Upresnenie
Cena zahŕňa balenie, naloženie, dovoz vrátane montáže
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. J. Herdu 2, 917 01 Trnava, Hajdóczyho 1, Trnava, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

11.12.2025 08:00 — 31.12.2025 15:00

5,00 kus

1 045,54

850,03

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.12.2025 09:29

08.12.2025 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.12.2025 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 277
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.12.2025 23:23 - Vstupná ponuka 1 045,54 € Cena s DPH
07.12.2025 23:23 - Najvýhodnejšia ponuka 1 045,54 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS