37870475
Prešovský samosprávny kraj
Námestie mieru 2, Prešov, 08001, SVK
31628605
Xepap, spol. s r. o.
Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK
Kancelársky papier A4
Kancelársky papier A4
Tovar, Služba
|
1. Kancelársky papier A4
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kancelársky papier Maestro standard plus alebo ekvivalent- papier multifunkčný, určený na každodenné použitie. Je vhodný pre použitie v atramentových a laserových tlačiarňach ako aj v štandardných kopírkach. Materiál: bez dreva. Farba: biela. Gramáž: 80 g/m2. Kvalita papiera: vyšší štandard. Formát: 210x297 mm. Belosť: 161CIE. Opacita: 92%. Balenie obsahuje 500ks. Krabica obsahuje 5 bal | bal | 2600 |
| Názov |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru na určené miesto a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
| V prípade, ak dodávateľ predloženými dokumentárni nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
| Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa v zmysle ČI. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba dodávateľa sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
| Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 8:00 do 15:00 hod. |
| Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy. |
| Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
| Tovar dodať autom s hydraulickým čelom |
| Dodávka tovaru 48 hodín od objednávky |
Námestie mieru 2, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
10.12.2025 12:00
1,00 celok
13 500,00
10 830,13
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.12.2025 09:25
08.12.2025 10:00
08.12.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 03.12.2025 09:28 - Vstupná ponuka | 13 407,00 | € | Cena s DPH |
| 08.12.2025 09:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 320,90 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: