• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2025 12:24
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2025 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2025 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2025 13:20

Detail zákazky Z20257656

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2025 12:24
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2025 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2025 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2025 13:20

Základné údaje

Z20257656

OF-305249

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11701048

Objednávateľ

00607266

Psychiatrická nemocnica Hronovce

Dr. J. Zelenyáka 65 , Hronovce, 93561, SVK

Dodávateľ

56214863

fpoho s.r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania formou stravných poukážok

stravné poukážky, stravovanie zamestnancov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania formou stravných poukážok
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 8
Predpokladané množstvo odobraných stravných poukážok - jednorázovo ks 3657
Termín platnosti stravného lístka dátum 30.06.2026
Poplatok za poskytnuté služby, pokrývajúci náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb, za dopravu, nabalíkovanie a doručenie stravných poukážok objednávateľovi. € 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka musí obsahovať názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka musí obsahovať ochranné prvky proti falšovaniu
Stravná poukážka musí obsahovať rok platnosti stravnej poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok jednorazovo do sídla objednávateľa nabalíkované do obálok. Balenie stravných lístkov bude vykonané podľa požiadavky objednávateľa - obálkovanie stravných lístkov na presný počet stravných lístkov na zamestnanca, personalizované na meno v zmysle predloženého zoznamu od objednávateľa do 24 hodín, v ktorom bude uvedený presný potrebný počet lístkov na zamestnanca. Počet zamestnancov bude upresnený po uzatvorení zmluvy zaslaním zoznamu zamestnancov s počtom stravných lístkov.
Stravné poukážky sú platné pre obdobie vyznačené na každej stravnej poukážke; doba platnosti stravných poukážok je minimálne do 30.6. kalendárneho roka nasledujúceho po roku v ktorom boli vydané.
Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohové platby.
Dodávateľ zabezpečí dodávku stravných poukážok do piatich pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na účet dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky bude pozostávať:
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby
3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľom platiteľom DPH
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb objednávateľovi, vrátane nákladov dodávateľa spojených s dopravou, nabalíkovaním a doručením stravných poukážok objednávateľovi.
V prípade poškodenia stravných poukážok pri dodávke zo strany dodávateľa, má objednávateľ právo na bezplatnú výmenu stravných poukážok za nové stravné poukážky .
Po uzatvorení zmluvy objednávateľ zašle dodávateľovi do 24 hodín zoznam zamestnancov. Pri každom zamestnancovi bude uvedený potrebný počet lístkov . Dodávateľ podľa tohoto zoznamu zabalí stravné poukážky.
Dodávateľ tovaru (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 3 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po  mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena ( ďalej tiež ako“ nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže v zmysle § 524 a nasl. Občianskeho zákonníka postúpiť svoju pohľadávku voči dlžníkovi bez jeho predchádzajúceho súhlasu, inak je tento právny úkon veriteľa – postúpenie pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci ako veriteľ nemôže zabezpečiť svoju pohľadávku prostredníctvom ručenia v zmysle § 91 ods. 3 zákona č. 578/2004 Z. z. bez predchádzajúceho písomného súhlasu kupujúceho ako dlžníka, inak je tento právny úkon veriteľa – zabezpečenie pohľadávky ručením bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do 30.6. 2026
Interval objednávania stravných poukážok jednorazovo

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hronovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

08.12.2025 12:21 — 08.01.2026 12:21

1,00 celok

29 329,19

29 329,18

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.12.2025 12:24

05.12.2025 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.12.2025 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 315
 21
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.12.2025 13:19 - Vstupná ponuka 29 329,19 € Cena s DPH
02.12.2025 22:08 - Najvýhodnejšia ponuka 29 329,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS