• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2025 11:07
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2025 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2025 12:55

Detail zákazky Z20257645

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2025 11:07
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2025 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2025 12:55

Základné údaje

Z20257645

OF-305811

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11701040

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31596061

LKQ SK s.r.o.

Stará Vajnorská 15, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náhradné diely do nákladných automobilov

náhradné diely, Tatra

  • 34913000-0 - Rôzne náhradné diely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 34330000-9 - Náhradné diely pre vozidlá na prepravu tovaru, pre dodávky a osobné automobily
  • 34300000-0 - Časti a príslušenstvo vozidiel a ich motorov
  • 34320000-6 - Mechanické náhradné súčiastky okrem motorov a ich častí

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náhradné diely Tatra
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
valec hydrauliky TGG 2700 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Valec teleskopický - majler TGG 2700 diera D27 Tatra, Kat. č.: 336313312700 valec hydrauliky TGG 2700
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia: 46. krídlo Kuchyňa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru.
Náhradné diely musia byť nové, originálne alebo kvalitatívne rovnocenné s originálom.
Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy podrobný položkový rozpočet najneskôr do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny na jednotlivé položky predmetu kúpnej zmluvy (jednotkové ceny bez DPH, sadzba DPH, jednotkové ceny s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH).
Záručná doba je v trvaní minimálne 2 rokov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia. Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku na akosť tovaru spočívajúcu v tom, že tovar bude počas záručnej doby spôsobilý na použitie na obvyklý účel a zachová si obvyklé vlastnosti. Záručný servis bude vykonávaný u užívateľa alebo nakládka a preprava na záručné plnenie a späť bude realizovaná na náklady dodávateľa.
Kupujúci si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy ak: 1.nebude dodržaná kvalita n.d., 2.nebude dodržaná lehota dodania n.d., 3.nebude dodržaná cena a množstvo n.d.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedenými jednotkovými cenami za jednotlivé položky.
Požadujeme dodať tovar na adresu objednávateľa a informovať objednávateľa o dátume dodania min. 3 dni vopred.
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný/ dodávaný objednávateľovi v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa v dobe od 08,00 hod. do 13,00 hod.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy (tovaru).
Ak sa v technických vlastnostiach opisného/objednávkového formulára uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov.
Dodávateľ môže ponúknuť tovar s vyššími parametrami, nesmie však ponúknuť tovar, ktorý nebude spĺňať ktorýkoľvek z požadovaných parametrov.
V prípade, že dodávateľ ponúkne ekvivalentný tovar, objednávateľ požaduje po nadobudnutí účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného, nevystavovaného, nerepasovaného tovaru, zabaleného v originálnom obale s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku.
Súčasťou dodania predmetu zákazky musia byť aj všetky originálne súčasti nevyhnutné na štandardný chod a obsluhu stroja a štandardné balenie výrobcu (originálne napájacie káble, software, ovládače, kryty, lišty, dokumentácia a pod.).
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy, jej súčasťou musí byť potvrdený dodací list. Objednávateľ žiada zasielať faktúru elektronicky a následne doručiť originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). Objednávateľ požaduje 2 výtlačky faktúry a 2 výtlačky dodacieho listu.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz, nie čiastkovo.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

46. krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

08.12.2025 12:00 — 12.12.2025 12:05

1,00 1

2 109,88

1 716,96

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.12.2025 11:07

05.12.2025 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.12.2025 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 250
 14
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.12.2025 13:34 - Vstupná ponuka 2 091,00 € Cena s DPH
05.12.2025 08:50 - Najvýhodnejšia ponuka 1 968,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS