• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2025 10:58
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2025 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2025 12:50

Detail zákazky Z20257644

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2025 10:58
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2025 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2025 12:50

Základné údaje

Z20257644

OF-305819

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11701086

Objednávateľ

17068410

Krajský súd v Prešove

Hlavná 22, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

36366544

RIGHT POWER, a.s.

Na Bráne 8665/4, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie 2026

Elektrická energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa, zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie do oboch odberných miest (OM 225212 a OM 234809) objednávateľa počas celého zmluvného obdobia. Dodávka elektrickej energie musí byť v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete za dodržania platných právnych predpisov SR. Objednávateľ požaduje dodávku elektrickej energie na obdobie od 01.01.2026  do 31.12.2026.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odberné miesto č. 1: Predpokladaná spotreba elektrickej energie odberné miesto č. 1 -  OM 225212 MWh 120
Maximálna rezervovaná kapacita odberné miesto č. 1 - OM 225212 A 275
Dohodnutá rezervovaná kapacita odberné miesto č. 1 - OM 225212 A 275
Rezervovaná kapacita odberné miesto č. 1 - OM 225212 kW 181
Hlavný istič odberné miesto č. 1 - OM 225212 A 275
Odberné miesto č. 2: Predpokladaná spotreba elektrickej energie odberné miesto č. 2 - OM 234809 MWh 8
Maximálna rezervovaná kapacita odberné miesto č. 2 - OM 234809 A 50
Dohodnutá rezervovaná kapacita odberné miesto č. 2 - OM 234809 A 50
Rezervovaná kapacita odberné miesto č. 2 - OM 234809 kW 33
Hlavný istič odberné miesto č. 2 - OM 234809 A 50
Počet odberných miest ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odberné miesto č. 1 225212
- EIC Kód:  24ZVS0000053856I
- Distribučná sadzba:  X3-C2
- Napäťová úroveň:  NN
- Počet fáz: 3
Odberné miesto č. 2 234809
- EIC Kód: 24ZVS0000064680I
- Distribučná sadzba: X3-C2
- Napäťová úroveň: NN
- Počet fáz: 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať elektrickú energiu do odberných miest objednávateľa podľa špecifikácie objednávateľa, podľa podmienok dohodnutých v zmluve a Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzavretia tejto zmluvy, tvoria jej neoddeliteľnú prílohu a majú prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami dodávateľa.
Dodávateľ garantuje pravidelnú dodávku elektrickej energia pre odberné miesta objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenia služieb súvisiacich s dodávkou elektriny v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvá elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v jeho odbernom mieste. Množstvá odobratej energie sú predpokladané. Za neodobratie resp. prekročenie zmluvného (predpokladaného) množstva spotreby elektrickej energie dodávateľ nebude voči objednávateľovi uplatňovať žiadne sankcie (zmluvné pokuty, prirážky, dopatky a pod.). Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude navyšovať cenu počas zmluvného obdobia, ak dôjte k odchýlke od predpokladanej spotreby elektrickej energie.
Dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení odberných miest v distribučnej sieti v plnom rozsahu.
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy:
a) kalkuláciu ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OUEP, v ktorej dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, pri dodržaní všetkých legislatívnych náležitostí spojených s dodávkou elektrickej energie.
b) kontaktné údaje oprávnených osôb vo veciach plnenia (meno, priezvisko, pracovnú pozíciu, telefón, email).
c) Doklad o povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. v rozsahu predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
d) Platnú zmluvu na rok 2026 uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na rok 2026 s prevádzkovateľom distribučnej siete o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii elektrickej energie a o poskytovaní podporných služieb. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
e) čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia, prípadne že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Poplatok za prekročenie denného maximálneho množstva (DMM) si dodávateľ môže uplatniť len vtedy, ak si ho uplatní distribučná spoločnosť (podľa aktuálneho prevádzkového poriadku distribučnej spoločnosti) a len v takej istej výške, t. j. bez akýchkoľvek navýšení alebo iných poplatkov.
Cena musí byť finálna a musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa - cenu za dodávku predpokladaného množstva elektrickej energia za príslušné obdobie, cenu za služby distribúcie a regulované zložky, cenu za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby, spotrebnú daň, daň z pridanej hodnoty - v zmysle čl. V. OUEP (príloha č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam - VZP).
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektriny a poskytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s legislatívnymi zmenami všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutiami URSO.
Ak počas zmluvy dôjde k zmene regulovaných cien, dodávateľ je povinný túto zmenu ceny písomne oznámiť objednávateľovi.
Odpočet a vyúčtovanie spotreby elektrickej energie sa bude vykonávať mesačne, vždy k poslednému dňu príslušného mesiaca.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči odberateľovi uplatňovať sankcie v prípade neodobratia ako aj prekročenia predpokladaného množstva objednanej elektrickej energie v tolerancii +/- 10%.
Počas zmluvného obdobia má dodávateľ právo vyhodnotiť skutočne odobraté množstvo elektriny a SZM spôsobom uvedeným v tomto článku zmluvy, a to za každý kalendárny rok, v ktorom trvá zmluva. V prípade že odberateľ neodoberie aspoň 90% SZM (SZMmin) v príslušných jednotlivých kalendárnych rokoch, je dodávateľ oprávnený po vykonaní vyhodnotenia zvýšiť cenu za každú odobratú MWh až o výšku určenú ako: ZC= (K ×( SZMmin - X ) )/X [EUR/MWh] ZC – maximálne zvýšenie ceny za skutočne odobraté množstvo elektriny v príslušnom kalendárnom roku v EUR/MWh
pričom K – 2-násobok priemeru mesačných spotových cien daného kalendárneho roka, ktoré sú vypočítané z ceny každej hodiny každého dňa daného mesiaca ocenené hodinovou cenou elektriny na dennom trhu SR organizovanom spoločnosťou OKTE, a.s. Ceny sú pravidelne zverejňované na internetovej stránke OKTE a.s., pričom ako podklad pre výpočet sa použijú ceny uvedené v mesačných správach o dennom trhu (Mesačná správa o DT) z adresy https://okte.sk/sk/kratkodoby-trh/zverejnenie-udajov/mesacna-sprava-o-dt/ .X – skutočne odobraté množstvo elektriny v príslušnom kalendárnom roku
V prípade, ak kumulovaný skutočný odber elektriny odberateľa počas príslušného kalendárneho roka presiahne 110% SZM (SZMmax), dodávateľ je oprávnený zvýšiť cenu za každú MWh odobratú v príslušnom fakturačnom období nad SZMmax o 1,5-násobok priemernej mesačnej spotovej ceny, ktorá je pre každú hodinu každého dňa daného mesiaca ocenená hodinovou cenou
Faktúry budú vystavené dodávateľom a doručené objednávateľovi do sídla objednávateľa v papierovej  forme. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných zákonov SR.
Dodávateľ predložením svoje ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Úhrada za odobratú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných zákonov Slovenskej republiky. Faktúry sú splatné 14 dní odo dňa ich vystavenia dodávateľom. Verejný obstarávateľ požaduje mesačné vyúčtovanie a mesačnú fakturáciu bez zálohových platieb.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony vrátane plynulej dodávky a distribúcie elektrickej energie súvisiace so zmenou dodávateľa, ak ku nej dôjde. Nový dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sieti
Splnomocnenie pre právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
Objednávateľ má právo, bez zbytočného odkladu po zistení nedostatkov, písomne reklamovať u dodávateľa najmä kvalitu poskytnutého plnenia, odpočet určeného meradla, fakturáciu poskytnutého plnenia alebo s tým súvisiacich služieb a prerušenie alebo obmedzenie plnenia alebo s tým súvisiacich služieb alebo iné zistené chyby, a to v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Dodávateľ týmto vyhlasuje, že má splnené všetky požiadavky v zmysle platného zákona o verejnom obstarávaní, ktoré sú potrebné na uzatvorenie a plnenie zmluvy.
V súlade s bodom 9.5 článku IX Osobitných ustanovení o Zákazkách na dodávku elektriny a plynu, ktoré tvoria prílohy č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam, je dodávateľ v prípade plánovaného obmedzenia alebo prerušenia distribúcie elektriny povinný oznámiť objednávateľovi začiatok obmedzenia, termín skončenia obmedzenia alebo prerušenia distribúcie elektriny bezodkladne, t.j. najneskôr prvý deň nasledujúci po oznámení mu tejto skutočnosti príslušným PDS a to písomne alebo v elektronickej podobe na adresu objednávateľa.
Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 22, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

01.01.2026 00:00 — 31.12.2026 23:59

128,00 MWh

34 164,48

27 776,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.12.2025 10:58

05.12.2025 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.12.2025 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 182
 6
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.12.2025 11:53 - Vstupná ponuka 30 821,00 € Cena s DPH
04.12.2025 11:53 - Najvýhodnejšia ponuka 30 821,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS