• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2025 09:12
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2025 10:50

Detail zákazky Z20257639

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2025 09:12
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2025 10:50

Základné údaje

Z20257639

OF-211000

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11707878

Objednávateľ

491870

EKO - podnik VPS

Halašova 20, Bratislava, 83290, SVK

Dodávateľ

46274481

OdriStav, s.r.o.

Lučenecká cesta 2286, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vrecia PVC na odpad

vrecia PVC na odpad

  • 19640000-4 - Polyetylénový odpad a odpadkové vrecká a vaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vrecia PVC na odpad, mikroténové vrecká
Funkcia
PVC vrecia na zber odpadu a rozvoz soli
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
PVC vrecia na odpad, objem: 120 l, rozmery: (šírka x výška) 700 x 1100 mm, hrúbka materiálu: minimálne 60 mic., farba: čierna, požadovaný typ balenia: rolka, požadovaný počet kusov v rolke je 25 ks 25 ks/rolka 1800
PVC vrecia na odpad, rozmery: (šírka x výška) 700 x 1100 mm, hrúbka materiálu: minimálne 150 mic., farba: čierna ks 500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ predloží elektronicky do 5 dní od uzatvorenia Zmluvy podrobný rozpis tovaru v zložení: názov, typové označenie, špecifikácia, doplnené o jednotkové ceny bez DPH, DPH, jednotkové ceny s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH.
Dodávka tovaru na základe Čiastkových objednávok, interval opakovaných plnení: 4 x ročne počas trvania rámcovej dohody.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Faktúra je splatná do 30 dní.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch od 7,00 hod. do 13,00 hod.
Pred dodaním  tovaru kontaktovať určenú osobu  minimálne 2 dni vopred.
Dodanie nového, nepoužívaného tovaru, zabaleného v originálnom obale od výrobcu 1. akostnej triedy.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní
V prípade, že sa preukáže, že tovar, či jeho kvalita nezodpovedajú predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru správneho, zodpovedajúcej kvality.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Halšova 20, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor

4 200,00

4 032,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.12.2025 09:12

08.12.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.12.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 144
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.12.2025 10:37 - Vstupná ponuka 4 190,00 € Cena bez DPH
02.12.2025 10:54 - Najvýhodnejšia ponuka 3 413,82 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS