• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2025 10:40
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2025 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2025 10:55

Detail zákazky Z20257606

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2025 10:40
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2025 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2025 10:55

Základné údaje

Z20257606

OF-305772

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11707876

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

36407968

PROLINK, s.r.o.

9. mája 325/1, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonerové náplne do tlačiarní a odpadové nádoby (1502356)

tonerové náplne, toner

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 30125000-1 - Časti a príslušenstvo fotokopírovacích prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toner - purpurový
Funkcia
Originálna náplň do tlačiarní na tlačenie a kopírovanie dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
kapacita (počet strán) ks 22000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Originálny toner pre tlačiareň Lexmark CX825.
farba tlače purpurová
 2. Toner - čierny
Funkcia
Originálna náplň do tlačiarní na tlačenie a kopírovanie dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
kapacita (počet strán) ks 33000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Originálny toner pre tlačiareň Lexmark CX825.
farba tlače black (čierna)
 3. Toner - žltý
Funkcia
Originálna náplň do tlačiarní na tlačenie a kopírovanie dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
kapacita (počet strán) ks 22000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Originálny toner pre tlačiareň Lexmark CX825.
farba tlače yellow (žltá)
 4. Toner - azúrový
Funkcia
Originálna náplň do tlačiarní na tlačenie a kopírovanie dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
kapacita (počet strán) ks 22000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Originálny toner pre tlačiareň Lexmark CX825.
farba tlače cyan (azúrová)
 5. Atramentová náplň do tlačiarne
Funkcia
Originálna náplň do tlačiarní na tlačenie a kopírovanie dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kapacita (počet strán) 4500/7500
prevedenie MULTIPACK
popis Atramentová náplň pre tlačiareň Epson Ecotank L3260.
 6. Toner - čierny
Funkcia
originálna náplň do tlačiarní na tlačenie a kopírovanie dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
kapacita (počet strán) ks 1600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Originálny toner pre tlačiareň HP LaserJet M227fdw.
farba tlače čierna
 7. Odpadová nádoba do tlačiarne 1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Odpadová nádoba pre tlačiareň Lexmark CX825.
 8. Originálna valcová jednotka 1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
kapacita (počet strán) ks 300000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Originálna valcová jednotka pre tlačiareň Lexmark CX825.
farba azúrová
 9. Originálna valcová jednotka 2
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
kapacita (počet strán) ks 300000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Originálna valcová jednotka pre tlačiareň Lexmark CX825.
farba purpurová
 10. Originálna valcová jednotka 3
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
kapacita (počet strán) ks 300000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Originálna valcová jednotka pre tlačiareň Lexmark CX825.
farba čierna
 11. Originálna valcová jednotka 4
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
kapacita (počet strán) ks 300000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Originálna valcová jednotka pre tlačiareň Lexmark CX825.
farba Žltá
 12. Toner - čierny
Funkcia
Originálna náplň do tlačiarní na tlačenie a kopírovanie dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 10
kapacita (počet strán) ks 28000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Originálny toner pre tlačiareň Minolta Bizhub C360i.
farba tlače čierna
 13. Toner - žltý
Funkcia
Originálna náplň do tlačiarní na tlačenie a kopírovanie dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5
kapacita (počet strán) ks 28000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Originálny toner pre tlačiareň Minolta Bizhub C360i.
farba žltá
 14. Toner - červený
Funkcia
Originálna náplň do tlačiarní na tlačenie a kopírovanie dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5
kapacita (počet strán) ks 28000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Originálny toner pre tlačiareň Minolta Bizhub C360i.
farba červená
 15. Toner - modrý
Funkcia
Originálna náplň do tlačiarní na tlačenie a kopírovanie dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5
kapacita (počet strán) ks 28000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Originálny toner pre tlačiareň Minolta Bizhub C360i.
farba modrá
 16. Odpadová nádoba do tlačiarne 2
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Odpadová nádoba pre tlačiareň Minolta Bizhub C360i.
 17. Toner - čierny
Funkcia
Originálna náplň do tlačiarní na tlačenie a kopírovanie dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5
kapacita (počet strán) ks 27000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Originálny toner pre tlačiareň Minolta Bizhub C364e.
farba čierna
 18. Toner - žltý
Funkcia
Originálna náplň do tlačiarní na tlačenie a kopírovanie dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
kapacita (počet strán) ks 25000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Originálny toner pre tlačiareň Minolta Bizhub C364e.
farba žltá
 19. Toner - červený
Funkcia
Originálna náplň do tlačiarní na tlačenie a kopírovanie dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
kapacita (počet strán) ks 25000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Originálny toner pre tlačiareň Minolta Bizhub C364e.
farba červená
 20. Toner - modrý
Funkcia
Originálna náplň do tlačiarní na tlačenie a kopírovanie dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
kapacita (počet strán) ks 25000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Originálny toner pre tlačiareň Minolta Bizhub C364e.
farba modrá
 21. Odpadová nádoba do tlačiarne 3
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Odpadová nádoba pre tlačiareň Minolta Bizhub C364e.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie a vynesenie tovaru na požadované poschodie uvedené v objednávke, ekologickej likvidácie použitých obalov a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Jednotková cena je dohodnutá ako cena maximálna a platná počas trvania vzťahu založeného touto rámcovou dohodou.
2. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH.
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody:
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3. (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody:
- názov tovaru, typ, obchodné meno, resp. obchodnú značku,
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie,
- rozpis sadzby DPH a ceny s DPH, ktorá ako údaj v rámcovej dohode chýba, v prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH, rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta, a prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj v čiastkových faktúrach).
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty podľa bodu II.1 tejto rámcovej dohody a do 3. (troch) pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode; v takom prípade kontaktná osoba objednávateľa zašle výzvu podľa bodu II.3 tejto rámcovej dohody a určí náhradnú lehotu na doručenie požadovaných dokumentov.
3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto rámcovej dohody najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto rámcovej dohody nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa
a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov.
4. Objednávateľ posúdi dodávateľom dodatočne doručené, resp. doplnené dokumenty na základe bodu II.2 písm. b) a II.3 tejto rámcovej dohody a do 3. (troch) pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky, prostredníctvom e-mailovej správy, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode. V prípade súladu dokumentov s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje.
5. V prípade, ak ani dodatočne predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov podľa bodu II.2 písm. b) tejto rámcovej dohody alebo ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie nie je možné dodať, objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od rámcovej dohody.
6. Dodávateľ je povinný dodať originálne tonery uvedené v zozname položiek, vyrobené priamo výrobcom originálnych zariadení príslušnej značky, nové, zabalené v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, nikdy nepoužité, čo sa týka obalu aj obsahu. Originálne tonery musia spĺňať ISO/IEC (v závislosti od typu tonera) certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť.
7. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
8. Tonery musia mať ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie zariadenia, pre ktoré sú určené. Ochranné známky sa musia nachádzať na každom toneri. Dodávateľ nesmie porušovať patentové práva vzťahujúce sa na takéto tonery. Nedodržanie týchto podmienok sa chápe ako podstatné porušenie rámcovej dohody.
9. Dodávateľ je povinný vykonávať všetky plnenia tejto rámcovej dohody v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi a štandardmi kvality uplatňujúcimi sa v danej odbornej oblasti.
10. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení rámcovej dohody povinný dodržať. Predložená ponuka dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky je prípustná.
11. Objednávateľ požaduje záručnú dobu podľa záručných podmienok daných výrobcom dodávaného tovaru, avšak minimálne 6mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi v mieste plnenia.
III. Ekvivalentné produkty:
1. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom.
2. V prípade ekvivalentu, alebo v prípade pochybností o originalite dodaných tovarov, môže byť dodávateľ kedykoľvek počas trvania tejto rámcovej dohody požiadaný o predloženie dokladov preukazujúcich kvalitu a ich súlad s požadovanými funkčnými vlastnosťami a požadovanými normami. Dodávateľ je povinný dodať doklady objednávateľovi najneskôr do 5. (piatich) pracovných dní od vyzvania objednávateľom. Nedodanie požadovaných dokladov sa považuje za podstatné porušenie podmienok tejto rámcovej dohody.
3. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu zo strany objednávateľa.
III. Termín a miesto realizácie dodávok:
1. Plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok jednotlivých pracovísk objednávateľa podľa aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa. Periodicita zasielania objednávok počas platnosti rámcovej dohody bude maximálne 5-krát týždenne. Dodávateľ je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení objednávky e-mailom potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky. Objednávka sa považuje za prijatú dodávajúcim aj v prípade, ak márne uplynula lehota na prijatie objednávky.
2. Lehota dodania objednaného tovaru je najneskôr do 5. (piatich) pracovných dní odo dňa prijatia objednávky dodávateľom alebo ak sa strany dohody nedohodnú inak.
3. Dodávateľ je povinný vopred oznámiť telefonicky alebo e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa, uvedenej na objednávke, konkrétny termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru, a to vždy najneskôr 2 (dva) pracovné dni pred termínom dodania. V prípade, ak dodávateľ dodá tovar bez oznámenia termínu dodávky v časovom predstihu podľa predchádzajúcej vety, nie je objednávateľ povinný tovar prevziať.
IV. Povinnosti dodávateľa pri plnení rámcovej dohody:
1. Dodávateľ dodá tovar, ktorý bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
2. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávok objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve, akosti a druhu tovaru vrátane balenia, dopravy a vyloženia na miesto určenia uvedené v objednávkach.
3. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu s uvedením cien tovaru podľa položiek alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
4. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke tovar skontrolovať a ak zistí nesúlad dodaného tovaru s rámcovou dohodou alebo objednávkou (napr. v prípade dodania iného tovaru, ako bol objednaný, nekompletnej alebo poškodenej dodávky, resp. iných zjavných vád), je oprávnený tovar neprevziať.
V. Objednávky a fakturácia:
1. Rozsah a množstvo odobratého tovaru uvedeného v zozname položiek je maximálne a skutočne odobraté množstvo sa bude odvíjať od potrieb objednávateľa počas doby trvania tejto rámcovej dohody.
2. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo tovaru podľa tejto rámcovej dohody za nezáväzné. V prípade, ak bude objednávateľom objednaný tovar v menšom množstve ako je množstvo predpokladané podľa tejto rámcovej dohody, nevzniká dodávateľovi nárok na celý rozsah plnenia uvedený v predmete rámcovej dohody.
3. Predmet zákazky s upresnením množstva a termínov bude realizovaný formou čiastkových písomných objednávok objednávateľa počas celej doby trvania rámcovej dohody.
4. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúr 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Objednávateľ neposkytne preddavok.
5. Dodávateľ a objednávateľ si môžu dohodnúť možnosť zberných faktúr raz mesačne, rozdelené na časti podľa pracovísk.
VI. Reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný bezplatne vybaviť reklamáciu a odstrániť reklamované vady tovaru, na ktoré sa vzťahuje záruka, dodaním náhradného tovaru bez vád, v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3. (troch) pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie tovaru dodávateľovi, ak sa strany dohody nedohodnú inak.
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
VII. Odstúpenie od rámcovej dohody:
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto rámcovej dohody je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie objednávateľa od rámcovej dohody.
2. Ak dodávateľ nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, alebo ani po výzve na nahradenie ponúkaného ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť.
3. Nedodanie tovaru v termíne podľa bodu III.3 rámcovej dohody bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť.
4. Odstúpenie od rámcovej dohody objednávateľom v dôsledku porušenia povinnosti podľa tejto rámcovej dohody bude mať za následok udelenie neuspokojivej referencie dodávateľovi.
5. Osobitné požiadavky na plnenie rámcovej dohody dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú pred nimi prednosť, ako aj pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.
VIII. Platnosť rámcovej dohody:
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú v trvaní najviac 12 kalendárnych mesiacov od momentu uzavretia alebo do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto rámcovej dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane ako prvá. Za deň vyčerpania finančného limitu sa považuje deň úhrady poslednej faktúry objednávateľom na účet dodávateľa, ktorou sa vyčerpá predmetný finančný limit, pričom zostatok nevyčerpaného finančného limitu bude nižší ako 100 eur bez DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda SNP 1, MEDIPARK,I.sekcia, 8.poschodie, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celkový predmet zákazky

6 047,77

4 916,89

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.12.2025 10:40

08.12.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.12.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 314
 28
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.12.2025 18:19 - Vstupná ponuka 6 046,68 € Cena s DPH
02.12.2025 14:06 - Najvýhodnejšia ponuka 6 024,54 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS