• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2025 09:58
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2025 10:50

Detail zákazky Z20257604

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2025 09:58
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2025 10:50

Základné údaje

Z20257604

OF-305771

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11701078

Objednávateľ

00165948

Okresný súd Spišská Nová Ves

Stará cesta 3, Spišská Nová Ves, 05280, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie na rok 2026

Elektrická energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku voči zúčtovateľovi za odchýlku, zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie do odberných miest objednávateľa počas celého zmluvného obdobia. Dodávka elektrickej energie musí byť v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete za dodržania platných právnych predpisov SR. Objednávateľ požaduje dodávku elektrickej energie na obdobie od 01.01.2026  do 31.12.2026.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odberné miesto č. 1: predpokladaná ročná spotreba MWh 160
Odberné miesto č. 2: predpokladaná ročná spotreba MWh 10
Odberné miesto č. 3: predpokladaná ročná spotreba MWh 10
Počet odberných miest ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Číslo odberného miesta č. 1 610423
EIC odberného miesta č. 1 24ZVS00006396199
Napäťová úroveň odberného miesta č. 1 NN
Typ merania odberného miesta č. 1 A
Počet fáz odberného miesta č. 1 3
Hodnota hlavného ističa odberného miesta č. 1 60 A
Distribučná sadza odberného miesta č. 1 X3-C2
Rezervovaná kapacita 39,5 kW
Číslo odberného miesta č. 2 610425
EIC odberného miesta č. 2 24ZVS00000342596
Napäťová úroveň odberného miesta č. 2 NN
Typ merania odberného miesta č. 2 A
Počet fáz odberného miesta č. 2 3
Hodnota hlavného ističa odberného miesta č. 2 170 A
Distribučná sadzba odberného miesta č. 2 X3-C2
Rezervovaná kapacita 111,9 kW
Číslo odberného miesta č. 3 610424
EIC odberného miesta č. 3 24ZVS0000080708U
Napäťová úroveň odberného miesta č. 3 NN
Typ merania odberného miesta č. 3 A
Počet fáz odberného miesta č. 3 3
Hodnota hlavného ističa odberného miesta č. 3 63 A
Distribučná sadza odberného miesta č. 3 X3-C2
Rezervovaná kapacita 41,5 kW
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať elektrickú energiu do odberných miest objednávateľa podľa špecifikácie objednávateľa, podľa podmienok dohodnutých v zmluve a Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzavretia tejto zmluvy, tvoria jej neoddeliteľnú prílohu a majú prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami dodávateľa.
Dodávateľ garantuje pravidelnú dodávku elektrickej energia pre odberné miesta objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenia služieb súvisiacich s dodávkou elektriny v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení odberných miest v distribučnej sieti v plnom rozsahu.
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy:
a) kalkuláciu ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OUEP, v ktorej dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, pri dodržaní všetkých legislatívnych náležitostí spojených s dodávkou elektrickej energie.
b) kontaktné údaje oprávnených osôb vo veciach plnenia (meno, priezvisko, pracovnú pozíciu, telefón, email).
Cena musí byť finálna a musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa - cenu za dodávku predpokladaného množstva elektrickej energia za príslušné obdobie, cenu za služby distribúcie a regulované zložky, cenu za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby, spotrebnú daň, daň z pridanej hodnoty - v zmysle čl. V. OUEP (príloha č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam - VZP).
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektriny a poskytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s legislatívnymi zmenami všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutiami URSO.
Ak počas zmluvy dôjde k zmene regulovaných cien, dodávateľ je povinný túto zmenu ceny písomne oznámiť objednávateľovi.
Množstvo elektrickej energie je predpokladané.
Predpokladané množstvo predmetu plnenia počas doby trvania zmluvného vzťahu môže byť vyššie alebo  nižšie v závislosti od potrieb odberateľa. Odberateľ sa zaväzuje odobrať minimálne 90 % a maximálne 120 % z predpokladaného množstva elektrickej energie. Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi žiadne sankcie v prípade neodobratia /prekročenia celkového zmluvného množstva elektriny v tolerancii +/- 10 %. Dodávateľ bude účtovať len skutočne odobraté množstvo elektriny.
Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme na adresu sídla odberateľa.
Fakturačným obdobím je jeden mesiac za skutočne odobraté množstvo elektrickej energie, bez zálohovej platby. Dodávateľ vykonaná vyúčtovanie odberu elektriny formou vyúčtovacej faktúry za každé odberné miesto, pričom dňom dodania sa rozumie posledný kalendárny deň príslušného zúčtovacieho obdobia. Splatnosť faktúr je 14 dní od jej vystavenia.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných zákonov SR.
Dodávateľ predložením svoje ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ prehlasuje, že je držiteľom povolenia od Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky, prípadne pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie. Dodávateľ môže byť objednávateľom vyzvaný po uzavretí zmluvy k preukázaniu tejto skutočnosti. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Stará cesta 3, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika

01.01.2026 00:00 — 31.12.2026 23:59

180,00 MWh

45 458,00

38 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.12.2025 09:58

05.12.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.12.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 185
 5
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.12.2025 11:52 - Vstupná ponuka 40 460,00 € Cena s DPH
04.12.2025 11:52 - Najvýhodnejšia ponuka 40 460,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS