• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2025 14:23
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.12.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.12.2025 10:50

Detail zákazky Z20257589

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2025 14:23
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.12.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.12.2025 10:50

Základné údaje

Z20257589

OF-305745

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11695368

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Dodávateľ

46489037

Silver Tech, s.r.o.

Duklianska 648/20, Svidník, 08901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárska ergonomická stolička

Kancelárska ergonomická stolička , otočná

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ergonomická otočná kancelárska stolička
Funkcia
Ergonomická otočná kancelárska stolička pre potreby podateľne rektorátu , prispôsobená danému účelu dlhodobého sedenia za počítačom a odbremenenie krčnej, chrbtovej aj bedrovej chrbtice.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ergonomická otočná kancelárska stolička ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vlastnosti stoličky : Ergonomická herná stolička s plochým sedadlom. Pohodlné, mäkké, sklopné podrúčky potiahnuté kvalitnou látkou. Podrúčky umožňujú naklonenie, aby ste stoličku pohodlne umiestnili vedľa písacieho stola
Vlastnosti stoličky : Nastaviteľná výška opierky hlavy Podpora driekovej chrbtice - nenastaviteľná Podpora krčných svalov a driekovej chrbtice Funkcia TILT umožňujúca jemné hojdanie kresla
Vlastnosti stoličky : Plynulé nastavenie výšky stoličky Päťhviezdičkový pevný základ TechPro Nylon 5.1 Plynový výťah certifikovaný SGS Výplň z kombinácie najkvalitnejšej termoelastickej peny Free Air a studenej CF peny
Maximálna hmotnosť užívateľa 120 kg
Farba SIVÁ/ SIVÁ LÁTKA
Rozmery Presný popis rozmerov uvedený v prílohe
Hmotnosť kresla: 14 kg
Vyhovuje napr : Ergonomická otočná kancelárska stolička HC- 1011 GREY Sivá Biela Decoreum
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme predložiť podrobný technický opis položiek ponúkaného predmetu zákazky a údajmi deklarujúcimi ich parametre
Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Objednávateľ (rektorát alebo fakulta ) zašlú svoju objednávku dodávateľovi , kde je dodávateľ povinný vyfakturovať podľa zaslanej objednávky a doručiť na miesto plnenia , v lehote do 14 dní od doručenia objednávky
Cena vrátane montáže , dopravy a vynášky tovaru na určené miesto
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ požaduje doručiť na vrátnicu rektorátu Trnavskej univerzity , Hornopotočná 23, Trnava - podateľňa p. Bročková Zuzana tel. +421 335939380
Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy.
Dovoz tovaru je podľa zmluvy v pracovných dňoch v čase od 9.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred
Dodávateľ vyloží tovar na objednávateľom určené miesto, miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa
Objednávateľ neposkytuje zálohové platby, platba bude vykonaná na základe doručenej úplnej faktúry s 30 dňovou splatnosťou.
Dodávateľ doručí faktúru po odovzdaní predmetu zmluvy.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornopotočná 23,918 43 Trnava, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

18.12.2025 14:30

1,00 balík

350,00

350,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.11.2025 14:23

04.12.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.12.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 238
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.12.2025 08:26 - Vstupná ponuka 350,00 € Cena bez DPH
04.12.2025 08:26 - Najvýhodnejšia ponuka 350,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS