• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2025 12:45
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2025 12:50
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2025 13:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2025 13:40

Detail zákazky Z20257583

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2025 12:45
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2025 12:50
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2025 13:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2025 13:40

Základné údaje

Z20257583

OF-305743

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11689658

Objednávateľ

00321672

Obec Štiavnik

Štiavnik 1350, Štiavnik, 01355, SVK

Dodávateľ

46463259

Marián Skukálek Reštaurácia GÓL

Predmier 521, Predmier, 01351, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Príprava a dovoz stravy.

príprava, dovoz hotovej strany

  • 55300000-3 - Reštauračné služby a podávanie jedál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Príprava, dovoz hotovej teplej stravy.
Funkcia
Príprava a dovoz hotovej teplej stravy - obedy a večere denne /nepretržite/ vo vopred objednanom množstve podľa jedálneho lístka dodávateľa v prepravných nádobách objednávateľa. Jedálny lístok musí zabezpečovať pestrosť a rozmanitosť stravy s ohľadom na zdravú výživu. Jedlo bude pozostávať z polievky, 2 x pol krajíčka chleba a základného teplého jedla s prílohami.
Jedálny lístok je stanovený na 2 pracovné týždne vopred, schválený vedúcim prevádzky objednávateľa. Hmotnosť stravy je uvedená na jedálnom lístku, osobitne pri každom druhu jedla, ktorí majú stravníci k dispozícii.
Predpokladaný denný počet porcí - obedy/večere  je:  20/20.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hodnota /Cena/  obedu bez 20 % DPH: 3,40 €
Hodnota /Cena/  večere bez 20 %DPH: 2,15 €
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný dovážať stravu za dodržania platných hygienických noriem na miesto dodania určené objednávateľom.
Objednávateľ objedná denný počet porcií jeden deň vopred do 14,00 hod., a upresní ich počet najneskôr do 07,30 hod. v deň dovozu na určené telefónne číslo dodávateľa.
Prevzatie, kontrolu stravy a objednané množstvo potvrdí osoba poverená dodávateľom v dodacom liste pri dovoze stravy. V prípade reklamácie stravy je dodávateľ povinný dodať stravu v potrebnom množstve a zodpovedajúcej kvalite.
Splatnosť faktúry je 14 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dovoz stravy je realizovaný v prepravných nádobách objednávateľa. Dovoz obeda  je do 11:30 hod. a večere do 16:30 hod. Dodávateľ je povinný oznámiť poverenej osobe objednávateľa telefonicky meškanie dovozu stravy presahujúce viac ako 10 minút.
V prípade prekážok dovozu stravy na strane dodávateľa je tento povinný zabezpečiť plnohodnotnú náhradu a za plnenie tejto zmluvy zodpovedá, akoby ju plnil sám.
Dodávateľ je povinný prepravné nádoby objednávateľa chrániť s vlastnosťami dobrého hospodára. Umytie a vyčistenie prepravných nádob zabezpečuje objednávateľ.
V cene sú zahrnuté všetky náklady a výdavky spojené s predmetom zákazky na miesto dodania.
Objednávateľ požaduje, aby dopravná dostupnosť prevádzky dodávateľa bola  vzdialená od sídla objednávateľa  /podľa vzdialenosti.sk/  max. 10,0 km.
Cena je určená na základe výsledku verejného obstarávania. Cena môže byť upravená pri zmene Hodnoty /Ceny/ obeda, večere - dodatkom ku zmluve.
Zmluvné strany sú oprávnené kedykoľvek odstúpiť  od zmluvy  bez udania dôvodu a bez následku sankcií. Výpovedná lehota je jeden mesiac a začína plynúť od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane.
Porušenie uvedených Osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Presné časové obdobie dodávky, ako aj miesto dodania objednávateľa bude uvedené v objednávkovom formulári pri vyhlásení zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Domov sociálnych služieb č. 764, Štiavnik, Štiavnik, Bytča, Žilinský, Slovenská republika

01.01.2026 07:00 — 31.12.2026 21:00

1,00 kompletná dodávka

48 212,85

40 515,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.11.2025 12:45

03.12.2025 12:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.12.2025 13:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 88
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.12.2025 09:58 - Vstupná ponuka 48 212,85 € Cena s DPH
01.12.2025 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka 48 212,85 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS