00603520
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Nám. sv. Františka 8, Bratislava, 84262, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, stravovanie zamestnancov
Tovar, Služba
|
1. Stravné poukážky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nákup stravných poukážok zo sociálneho fondu. |
| Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. v znení neskorších predpisov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 7,50 | ||
| množstvo stravných poukážok | ks | 6647 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Stravná poukážka | musí obsahovať nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
| Stravná poukážka | musí obsahovať názov a logo dodávateľa |
| Stravná poukážka | musí obsahovať ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
| Stravná poukážka | musí obsahovať rok platnosti stravnej poukážky |
| balenie | v obálkach po 20 ks |
| Názov |
| Dodávateľ je povinný spolu s cenovou ponukou predložiť rozpis zmluvnej ceny. Rozpis zmluvnej ceny je neoddeliteľnou prílohou zmluvy a je podkladom pre fakturáciu. |
| Predpokladaná cena pozostáva z výšky provízie počas trvania Zmluvy bez DPH, sadzby a výšky DPH, výšky provízie s DPH a ceny stravných poukážok spolu počas trvania zmluvy po zaokrúhlení na dve desatinné miesta. |
| Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, balenie, poistenie, poplatky spojené s vyhotovením, dodaním predmetu zákazky, vrátením alebo výmenou a všetky ostatné náklady. |
| Výška poplatku za poskytnutie služby sa vyjadruje % z nominálnej hodnoty stravných poukážok a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
| Stravné poukážky sú platné pre obdobie vyznačené na každej stravnej poukážke. Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca nasledujúceho kalendárneho roka. |
| Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohové platby. |
| Objednávateľ uhradí dodávateľovi cenu za odobraté stravné poukážky na základe faktúry a to bezhotovostným prevodom z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
| Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vyžadované platnými právnymi predpismi. Súčasťou faktúry je aj dodací list alebo iný doklad, ktorý potvrdzuje prevzatie stravovacích poukážok zo strany objednávateľa s vyznačením ich počtu a nominálnej hodnoty. |
| V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo jej súčasťou nebude dodací list alebo iný doklad, ktorý potvrdzuje prevzatie stravovacích poukážok zo strany objednávateľa s vyznačením ich počtu a nominálnej hodnoty, objednávateľ má právo faktúru vrátiť. |
| Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre pozostávať z: a) hodnoty poukážok - ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok b) ceny poplatku za poskytnutie služby c) DPH z ceny poplatku za poskytnutie služby ak je dodávateľ platcom DPH. |
| V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa na plnenie záväzkov vyplývajúcich mu z tejto zmluvy. Cena za službu je záväzná. |
| V prípade poškodenia stravných poukážok pri dodávke zo strany dodávateľa, má objednávateľ právo na bezplatnú výmenu stravných poukážok za nové stravné poukážky. |
| Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie stravných poukážok v prípade, že nespĺňajú ním požadované podmienky (nominálna hodnota, počet kusov) alebo budú poškodené. V takom prípade je dodávateľ povinný dodať nové stravné poukážky v lehote do 24 hodín. |
| Dodávateľ je povinný doručiť stravné poukážky v lehote do dvoch (2) pracovných dní od uzavretia zmluvy. Stravné poukážky prevezme osoba splnomocnená objednávateľom na preberanie stravných poukážok. |
| Zmluva zanikne zaplatením zmluvnej ceny po dodaní poukážok. |
| Dodávateľ si pri vrátení ani pri výmene stravných poukážok nebude účtovať žiadne poplatky. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Názov | Upresnenie |
| Interval objednávania stravných poukážok: | jednorazovo |
| Stravné poukážky: | 20 ks obálkach |
Osobitné požiadavky na plnenie
| Názov | |
| Pôvodná hodnota | Dodávateľ je povinný doručiť stravné poukážky v lehote do dvoch (2) pracovných dní od uzavretia zmluvy. Stravné poukážky prevezme osoba splnomocnená objednávateľom na preberanie stravných poukážok. |
| Navrhnutá hodnota | Neprimerane krátka lehota na dodanie predmetu zákazky |
Požadovaná dodacia lehota 2 pracovné dni je neprimerane krátka vzhľadom na štandardné výrobné a logistické procesy spojené s dodaním papierových stravných poukážok. Takto nastavená požiadavka môže objektívne spôsobiť, že viacerí potenciálni uchádzači nebudú schopní splniť uvedenú lehotu, hoci inak spĺňajú všetky ostatné odborné a technické predpoklady na plnenie zákazky. Uvedená podmienka preto môže viesť k neopodstatnenému obmedzeniu hospodárskej súťaže. Navrhujeme preto „Dodávateľ je povinný doručiť stravné poukážky v lehote do siedmich (7) dní od uzavretia zmluvy.“ Takto upravená lehota je primeraná, v súlade s reálnymi procesnými možnosťami väčšiny dodávateľov a zároveň zabezpečuje efektívnu hospodársku súťaž pri zachovaní všetkých princípov verejného obstarávania.
Námestie sv. Františka 8, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
05.12.2025 15:16 — 10.12.2025 15:16
6 647,00 ks
49 852,50
49 852,50
uchádzač predloží cenu 1 ks za lístok, cenu za lístky celkom a cenu za ostatné služby v prehľadnej ponuke ako súčasť ponuky.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.11.2025 15:17
03.12.2025 15:15
03.12.2025 15:30
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 27.11.2025 15:31 - Vstupná ponuka | 49 852,40 | € | Cena s DPH |
| 01.12.2025 21:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 49 852,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: