• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2025 11:58
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2025 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    04.12.2025 09:03

Detail zákazky Z20257537

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2025 11:58
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2025 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    04.12.2025 09:03

Základné údaje

Z20257537

OF-305583

zrušená

Objednávateľ

35946024

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.

Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, 91930, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podpora Email security Gateway

podpora Email security

  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Podpora Email security Gateway
Funkcia
podpora a licenčné pokrytie Forcepoint Email security Gateway
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
EMSA - Forcepoint Email Security ks 1000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom zákazky je predĺženie podpory a licenčného pokrytia Forcepoint Email security Gateway na obdobie 12 mesiacov. Podpora na súčasné riešenie končí k 29.12.2024.
2. Vrátane dopravy a inštalácie na miesto plnenia. Miesto plnenia: všetky pracoviská objednávateľa.
3. Poskytovateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi písomne (emailom) alebo telefonicky, osoby oprávnené konať vo veciach plnenia zmluvy.
4. Poskytovateľ je povinný v prípade vzniku problémov s funkčnosťou uvedeného produktu poskytnúť objednávateľovi telefonickú, resp. emailovú zákaznícku podporu.
5. Poskytovateľ vystaví faktúru raz ročne a to vždy na začiatku ročnej doby podpory. Podkladom pre vystavenie faktúry bude preberací protokol.
6. Nesplnenie povinností poskytovateľa v zmysle bodov 3. a 4.  sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
7.Poskytovateľ vyhlasuje, že je oprávnený poskytovať Služby na základe partnerstva s výrobcom licencií Forcepoint Email security Gateway.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jaslovské Bohunice V1, Jaslovské Bohunice, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

30.12.2025 00:01 — 29.12.2026 23:59

1,00 celok

30 669,00

30 669,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.11.2025 11:58

04.12.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.12.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 431
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS