• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2025 11:25
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2025 14:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2025 14:15

Detail zákazky Z20257536

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2025 11:25
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2025 14:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2025 14:15

Základné údaje

Z20257536

OF-305668

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11682839

Objednávateľ

00632406

Centrum sociálnych služieb - SLOVEN

Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK

Dodávateľ

51170451

Eko spotreba s.r.o.

Royova 6, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Umývacie a pracie prostriedky

umývanie, osobná hygiena

  • 33711900-6 - Mydlo
  • 33771100-6 - Hygienické vložky alebo tampóny
  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 39832100-4 - Čistiaci prášok na riad
  • 33711610-6 - Šampóny

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Umývacie potreby
Funkcia
Umývacie potreby na osobnú hygienu, umývacie potreby na upratovanie a čistenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dettol tekuté antibakteriálne mydlo Original 250 ml s pumpičkou na dávkovanie, antibakteriálne mydlo musí obsahovať vitamín E ks 50
Tekuté mydlo FA 250 ml s pumpičkou na dávkovanie, tekuté mydlo s antibakteriálnou prísadou, kokosová vôňa ks 90
Palmolive šampón  350ml, proti lupinám ks 12
Schwarzkopf Schauma šampón  400 ml, musí obsahovať kolagén ks 80
Jar, prípravok na ručné umývanie riadu, objem 0,9 až 1,0 l, citrón ks 100
Detergent na čistenie grilov, a fritéz od pripálenín a mastnôt vhodný na čistenie konektomatov, objem 5 kg, RM gril alebo ekvivalent ks 1
PULIRAPID - prípravok na odstránenie vodného kameňa, špiny na batériách, vaniach, dlaždiciach, objem 500 ml, sprej ks 100
Demineralizovaná voda, vhodná na technické účely, chemicky čistá, objem 5l balenie ks 6
Prípravok na odstránenie vodného kameňa, špiny na batériách, vaniach, dlaždiciach, objem 750 ml, sprey - CILIT BANG ks 40
Vysoko koncentrovaný neutrálny neperlivý oplachovací prostriedok, ktorý zaručuje rýchle sušenie riadu bez šmúh, kyslý oplachovací prípravok pre priemyselné umývačky riadu, vhodný pre všetky typy umývačky riadu, zaručuje vysoký lesk a perfektné sušenie riadu, plne funkčný k mäkkej aj tvrdej vode, neobsahuje fosfáty ani látky s aktívnym chlórom, ekologicky nezávadný a biologicky rozložiteľný, balenie 5 kg kanister, ORKÁN PROFI ks 8
Antibakteriálne hydratujúce profesionálne mydlo SANYTOL obsahujúce ALOE VERA, 5 l balenie ks 30
Oživovač plastov, 400 ml vhodný na oživenie plastových a gumových častí v interiéry aj exteriéry vozidla ks 5
Osviežovač vzduchu AREON CAR, vhodné do mriežky ventilátora, objem 8 ml, rôzne vône ks 10
Škrabka na ľad do auta, trojuholník ks 5
Nemrznúca zmes do ostrekovačov, do -40 oC, objem balenia 5 l ks 8
Prísada do benzínu, určená pre zimné obdobie, zamedzuje usadzovaniu vody obsiahnutej v benzínoch a tvorbe mikro-kryštálov ľadu, objem 0,5 l ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Je potrebné dodržať hmotnosť jednotlivých výrobkov respektíve veľkosť, balenie výrobkov.
Splatnosť faktúry 30 dní
I. Zmluvná cena:
1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy a vyloženie a vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko  a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 5 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy:
- obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu,
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností,
-  rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
- Požadujeme predložiť karty bezpečnostných údajov k jednotlivým výrobkom
III. Termín a miesto realizácie dodávky:
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa.
4. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa.
5.Vzhľadom na povahu zariadenia požadujeme dodanie produktov podľa špecifikácie.
IV. Reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. V prípade reklamácie tovaru si dodávateľ reklamovaný tovar vyzdvihne u objednávateľa, prípadne dodávateľ uhradí dopravné a balné náklady objednávateľovi za prepravu reklamovaného tovaru k dodávateľovi.
V. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
2. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa.
4. Nepredloženie vyplneného priloženého dokumentu
5. V prípadne nedostatku finančných prostriedkov si Objednávať vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
6. Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci ako veriteľ nie je oprávnený bez súhlasu kupujúceho ako dlžníka, postúpiť pohľadávku voči kupujúcemu podľa ust. § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov na inú osobu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

68, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

15.12.2025 12:00

1,00 sada

2 901,00

2 358,53

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.11.2025 11:25

02.12.2025 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2025 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 527
 129
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.11.2025 13:20 - Vstupná ponuka 2 900,99 € Cena s DPH
02.12.2025 11:15 - Najvýhodnejšia ponuka 2 877,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS