00309150
Mesto Nové Zámky
Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK
56214863
fpoho s.r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Darčekové poukážky pre zamestnancov
darčekové poukážky
Tovar, Služba
|
1. Darčekové poukážky pre zamestnancov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Dodanie darčekových poukážok ako nepeňažné plnenie pre zamestnancov objednávateľa v súlade s § 5 ods. 7 písm. o) zákona č. 595/2003 Z. z. o dani z príjmov. Poukážky budú poskytnuté ako zamestnanecký benefit, pričom náklady na ich obstaranie nebudú uplatnené ako daňový výdavok. |
| papierová forma |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| nominálna hodnota poukážky | EUR | 20 | ||
| počet poukážok v NH 20 EUR | ks | 3145 | ||
| počet obálok s darčekovými poukážkami v hodnote 200,00 € | ks | 2 | ||
| počet obálok s darčekovými poukážkami v hodnote 300,00 € | ks | 205 | ||
| počet obálok s darčekovými poukážkami v hodnote 500,00 € | ks | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Balenie obálok s darčekovými poukážkami v hodnote 200,00 € | počet darčekových poukážok 10 ks x nominálna hodnota darčekovej poukážky 20 €, obálka označená menom zamestnanca - zoznam pošle objednávateľ po uzatvorení zmluvy |
| Balenie obálka s darčekovými poukážkami v hodnote 300,00 € | počet darčekových poukážok 15 ks x nominálna hodnota darčekovej poukážky 20 €, obálka označená menom zamestnanca - zoznam pošle objednávateľ po uzatvorení zmluvy |
| Balenie obálok s darčekovými poukážkami v hodnote 500,00 € | počet darčekových poukážok 25 ks x nominálna hodnota darčekovej poukážky 20 €, obálka označená menom zamestnanca - zoznam pošle objednávateľ po uzatvorení zmluvy |
| Platnosť darčekových poukážok | min. do 31.12.2026 |
| Personalizované | áno, na základe poskytnutého zoznamu od objednávateľa po uzatvorení zmluvy |
| Požiadavky na akceptačné miesta: Dodávateľ je povinný zabezpečiť akceptáciu poukážok minimálne v nasledovných obchodných reťazcoch na území Slovenskej republiky: | Potraviny: Lidl, Kaufland, Tesco, Coop Jednota, Billa Drogéria a kozmetika: DM Drogerie Markt, Teta, 101 Drogerie Elektronika: Nay, Datart, Planeo Knihy a hračky: Panta Rhei, Martinus, |
| Požiadavky na akceptačné miesta: Dodávateľ je povinný zabezpečiť akceptáciu poukážok minimálne v nasledovných obchodných reťazcoch na území Slovenskej republiky: | Oblečenie a obuv: CCC, Deichmann, Pepco, Takko, Športové potreby: Sportisimo, Decathlon, Lekárne: Dr. Max, Benu, Pilulka |
| využitie darčekových poukážok | v zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa na území Slovenskej republiky. Tento zoznam dodávateľ poskytne ihneď po uzatvorení zmluvy (minimum 1500) |
| Podoba darčekovej poukážky: | papierová forma |
| Papierová forma: Darčeková poukážka musí spĺňať: | všetky legislatívne požiadavky na ceniny, vrátane ochranných prvkov |
| Papierová forma : Darčeková poukážka musí obsahovať: | označenie poukážky, číslo poukážky, hodnota poukážky, platnosť poukážky, čiarový kód, podmienky uplatnenia |
| Názov |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo darčekových poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa. |
| Objednávateľ vyžaduje predloženie vzoru ponúkanej darčekovej poukážky so zapracovaním všetkých požiadaviek (vrátane požadovaného spôsobu balenia). Dodávateľ sa zaväzuje predložiť do 3 pracovných dní od zverejnenia zmluvy v Centrálnom registri zmlúv "VZOR SPECIMEN", resp. ako návrh pre zadanie do tlače vrátane uvedenia popisu ochranných prvkov. |
| Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu a zoznam zazmluvnených prevádzok na území Slovenskej republiky do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Objednávateľ požaduje dodanie darčekových poukážok bez poštovného a balného, poistenia, storno poplatkov za vrátenie alebo výmenu, distribúciu darčekových poukážok, dane, ktorá je výdavkom dodávateľa. |
| Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania fakturovanej sumy z účtu objednávateľa. Objednávateľ požaduje vystavenie dvoch faktúr, a to: zvlášť na 3.110 ks darčekových poukážok a zvlášť na 50 ks darčekových poukážok. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit a celkový počet darčekových poukážok. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nemôže postúpiť pohľadávky voči objednávateľovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým dodávateľ postúpi pohľadávky voči objednávateľovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Dodávateľ berie na vedomie, že súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
| Dodávateľ berie na vedomie, že jednostranné započítanie pohľadávok nie je možné. Započítanie pohľadávok objednávateľa je možné v zmysle ust. § 8 zák. č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších predpisov len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu. Dodávateľ neprijme vyhlásenie podľa ust. § 303 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. V prípade ak Dodávateľ prijme vyhlásenie v rozpore s predchádzajúcou vetou objednávateľ je oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2% z istiny pohľadávky, na ktorú |
| sa vyhlásenie vzťahuje. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
| Právne odôvodnenie poskytovania darčekových poukážok ako nepeňažného plnenia Objednávateľ poskytuje zamestnancom nepeňažné plnenie vo forme darčekových poukážok v súlade s ustanovením § 5 ods. 7 písm. o) zákona č. 595/2003 Z. z. o dani z príjmov, ktoré znie: „Od dane z príjmov sú oslobodené nepeňažné plnenia poskytnuté zamestnancovi zamestnávateľom najviac v úhrnnej sume 500 eur za zdaňovacie obdobie, ak zamestnávateľ neuplatní výdavky na ich obstaranie ako daňový výdavok." |
| Na základe uvedeného ustanovenia sa darčekové poukážky považujú za nepeňažné plnenie, ak: sú poskytnuté v nepeňažnej forme (napr. papierové poukážky), ich hodnota nepresiahne 500 € ročne na zamestnanca, zamestnávateľ neuplatní výdavky na ich obstaranie ako daňovo uznateľné náklady, ide o dobrovoľné plnenie, ktoré nie je nárokovateľné zo zákona, pracovnej zmluvy ani kolektívnej zmluvy. |
| Objednávateľ týmto deklaruje, že poukážky budú poskytnuté v súlade s vyššie uvedenými podmienkami, pričom výdavky na ich obstaranie nebudú zahrnuté do daňových výdavkov. Plnenie má charakter dobrovoľného benefitu pre zamestnancov. Poukážky budú použiteľné v obchodných reťazcoch a prevádzkach na území Slovenskej republiky, ktoré budú vopred vymedzené ako akceptačné miesta. Vymedzenie týchto miest neobmedzuje charakter plnenia ako nepeňažného, ale zabezpečuje praktickú využiteľnosť poukážok pre zamestnancov. |
Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
08.12.2025 12:00
3 145,00 ks
62 900,00
51 138,22
Objednávateľ vyžaduje predloženie vzoru ponúkanej darčekovej poukážky so zapracovaním všetkých požiadaviek (vrátane požadovaného spôsobu balenia). Dodávateľ sa zaväzuje predložiť do 3 pracovných dní od zverejnenia zmluvy v Centrálnom registri zmlúv "VZOR SPECIMEN", resp. ako návrh pre zadanie do tlače vrátane uvedenia popisu ochranných prvkov. Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu a zoznam zazmluvnených prevádzok na území Slovenskej republiky do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.11.2025 10:10
02.12.2025 10:00
02.12.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 27.11.2025 12:42 - Vstupná ponuka | 62 899,90 | € | Cena s DPH |
| 27.11.2025 12:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 62 899,90 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: