• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2025 10:10
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2025 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2025 10:55

Detail zákazky Z20257528

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2025 10:10
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2025 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2025 10:55

Základné údaje

Z20257528

OF-305122

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11682849

Objednávateľ

00309150

Mesto Nové Zámky

Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK

Dodávateľ

56214863

fpoho s.r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Darčekové poukážky pre zamestnancov

darčekové poukážky

  • 30199750-2 - Poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Darčekové poukážky pre zamestnancov
Funkcia
Dodanie darčekových poukážok ako nepeňažné plnenie pre zamestnancov objednávateľa v súlade s § 5 ods. 7 písm. o) zákona č. 595/2003 Z. z. o dani z príjmov. Poukážky budú poskytnuté ako zamestnanecký benefit, pričom náklady na ich obstaranie nebudú uplatnené ako daňový výdavok.
papierová forma
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota poukážky EUR 20
počet poukážok v NH 20 EUR ks 3145
počet obálok s darčekovými poukážkami v hodnote 200,00 € ks 2
počet obálok  s darčekovými poukážkami v hodnote 300,00 € ks 205
počet obálok s darčekovými poukážkami v hodnote 500,00 € ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Balenie obálok s darčekovými poukážkami v hodnote 200,00 € počet darčekových poukážok 10 ks x nominálna hodnota darčekovej poukážky 20 €, obálka označená menom zamestnanca - zoznam pošle objednávateľ po uzatvorení zmluvy
Balenie obálka s darčekovými poukážkami v  hodnote 300,00 € počet darčekových poukážok 15 ks  x nominálna hodnota darčekovej poukážky  20 €, obálka označená menom zamestnanca - zoznam pošle objednávateľ po uzatvorení zmluvy
Balenie obálok s darčekovými poukážkami v hodnote 500,00 € počet darčekových poukážok 25 ks x nominálna hodnota darčekovej poukážky 20 €, obálka označená menom zamestnanca - zoznam pošle objednávateľ po uzatvorení zmluvy
Platnosť darčekových poukážok min. do 31.12.2026
Personalizované áno, na základe poskytnutého zoznamu od objednávateľa  po uzatvorení zmluvy
Požiadavky na akceptačné miesta: Dodávateľ je povinný zabezpečiť akceptáciu poukážok minimálne v nasledovných obchodných reťazcoch na území Slovenskej republiky: Potraviny: Lidl, Kaufland, Tesco, Coop Jednota, Billa Drogéria a kozmetika: DM Drogerie Markt, Teta, 101 Drogerie Elektronika: Nay, Datart, Planeo Knihy a hračky: Panta Rhei, Martinus,
Požiadavky na akceptačné miesta: Dodávateľ je povinný zabezpečiť akceptáciu poukážok minimálne v nasledovných obchodných reťazcoch na území Slovenskej republiky: Oblečenie a obuv: CCC, Deichmann, Pepco, Takko, Športové potreby: Sportisimo, Decathlon, Lekárne: Dr. Max, Benu, Pilulka
využitie darčekových poukážok v zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa na území Slovenskej republiky. Tento zoznam dodávateľ poskytne ihneď po uzatvorení zmluvy (minimum 1500)
Podoba darčekovej poukážky: papierová forma
Papierová forma: Darčeková poukážka musí spĺňať: všetky legislatívne požiadavky na ceniny, vrátane ochranných prvkov
Papierová forma : Darčeková poukážka musí obsahovať: označenie poukážky, číslo poukážky, hodnota poukážky, platnosť poukážky, čiarový kód, podmienky uplatnenia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo darčekových poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa.
Objednávateľ vyžaduje predloženie vzoru ponúkanej darčekovej poukážky so zapracovaním všetkých požiadaviek (vrátane požadovaného spôsobu balenia). Dodávateľ sa zaväzuje predložiť do 3 pracovných dní od zverejnenia zmluvy v Centrálnom registri zmlúv "VZOR SPECIMEN", resp. ako návrh pre zadanie do tlače vrátane uvedenia popisu ochranných prvkov.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu a zoznam zazmluvnených prevádzok na území Slovenskej republiky do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje dodanie darčekových poukážok bez poštovného a balného, poistenia, storno poplatkov za vrátenie alebo výmenu, distribúciu darčekových poukážok, dane, ktorá je výdavkom dodávateľa.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní  odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania fakturovanej sumy z účtu objednávateľa. Objednávateľ požaduje vystavenie dvoch faktúr, a to: zvlášť  na 3.110 ks darčekových poukážok a zvlášť na 50 ks darčekových poukážok.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit a celkový počet darčekových poukážok.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nemôže postúpiť pohľadávky voči objednávateľovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým dodávateľ postúpi pohľadávky voči objednávateľovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Dodávateľ berie na vedomie, že súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Dodávateľ berie na vedomie, že jednostranné započítanie pohľadávok nie je možné. Započítanie pohľadávok objednávateľa je možné v zmysle ust. § 8 zák. č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších predpisov len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu. Dodávateľ neprijme vyhlásenie podľa ust. § 303 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. V prípade ak Dodávateľ prijme vyhlásenie v rozpore s predchádzajúcou vetou objednávateľ je oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2% z istiny pohľadávky, na ktorú
sa vyhlásenie vzťahuje.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Právne odôvodnenie poskytovania darčekových poukážok ako nepeňažného plnenia Objednávateľ poskytuje zamestnancom nepeňažné plnenie vo forme darčekových poukážok v súlade s ustanovením § 5 ods. 7 písm. o) zákona č. 595/2003 Z. z. o dani z príjmov, ktoré znie: „Od dane z príjmov sú oslobodené nepeňažné plnenia poskytnuté zamestnancovi zamestnávateľom najviac v úhrnnej sume 500 eur za zdaňovacie obdobie, ak zamestnávateľ neuplatní výdavky na ich obstaranie ako daňový výdavok."
Na základe uvedeného ustanovenia sa darčekové poukážky považujú za nepeňažné plnenie, ak: sú poskytnuté v nepeňažnej forme (napr. papierové poukážky), ich hodnota nepresiahne 500 € ročne na zamestnanca, zamestnávateľ neuplatní výdavky na ich obstaranie ako daňovo uznateľné náklady, ide o dobrovoľné plnenie, ktoré nie je nárokovateľné zo zákona, pracovnej zmluvy ani kolektívnej zmluvy.
Objednávateľ týmto deklaruje, že poukážky budú poskytnuté v súlade s vyššie uvedenými podmienkami, pričom výdavky na ich obstaranie nebudú zahrnuté do daňových výdavkov. Plnenie má charakter dobrovoľného benefitu pre zamestnancov. Poukážky budú použiteľné v obchodných reťazcoch a prevádzkach na území Slovenskej republiky, ktoré budú vopred vymedzené ako akceptačné miesta. Vymedzenie týchto miest neobmedzuje charakter plnenia ako nepeňažného, ale zabezpečuje praktickú využiteľnosť poukážok pre zamestnancov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

08.12.2025 12:00

3 145,00 ks

62 900,00

51 138,22

Objednávateľ vyžaduje predloženie vzoru ponúkanej darčekovej poukážky so zapracovaním všetkých požiadaviek (vrátane požadovaného spôsobu balenia). Dodávateľ sa zaväzuje predložiť do 3 pracovných dní od zverejnenia zmluvy v Centrálnom registri zmlúv "VZOR SPECIMEN", resp. ako návrh pre zadanie do tlače vrátane uvedenia popisu ochranných prvkov. Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu a zoznam zazmluvnených prevádzok na území Slovenskej republiky do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.11.2025 10:10

02.12.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 315
 26
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.11.2025 12:42 - Vstupná ponuka 62 899,90 € Cena s DPH
27.11.2025 12:42 - Najvýhodnejšia ponuka 62 899,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS