• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2025 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2025 11:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2025 12:10

Detail zákazky Z20257513

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2025 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2025 11:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2025 12:10

Základné údaje

Z20257513

OF-305544

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11689624

Objednávateľ

34059199

Trenčianske múzeum v Trenčíne

Mierové námestie 46, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálne tonery a optické valce

originál tonerové náplne, optické valce

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery
Funkcia
tonerové náplne do zariadení objednávateľa a optický valec
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner HP Laser Jet 1102 K-black-čierna HP CE285A (85A) (kapacita 1 600 strán) - originál ks 2
Toner HP Laser Jet 1212 K-black-čierna HP CE285A (85A) (kapacita 1 600 strán) - originál ks 2
Toner HP Laser Jet 1320 K-black-čierna HP Q5949A  (49A) (kapacita 2 500 strán) - originál ks 3
Toner OKI MC 563 (C532)  46490607 C-cyan-modrá (kapacita 6 000 strán) - originál ks 2
Toner OKI MC 563 (C532) 46490608 K-black-čierna (kapacita 7 000 strán) - originál ks 2
Toner OKI MC 563 (C532) 46490606 M-magenta-červená  (kapacita 6 000 strán) - originál ks 2
Toner OKI MC 563 (C532) 46490605 Y-yellow-žltá (kapacita 6 000 strán) - originál ks 2
Valec OKI MC 563 (C532) 46484108 K-black-čierna (kapacita 30 000 strán) - originál ks 1
Valec OKI MC 563 (C532) 46484107 C-cyan-modrá (kapacita 30 000 strán) - originál ks 1
Valec OKI MC 563 (C532) 46484106 M-magenta-červená (kapacita 30 000 strán) - originál ks 1
Valec OKI MC 563 (C532) 46484105 Y-yellow-žltá (kapacita 30 000 strán) - originál ks 1
Toner OKI MC 853  45862840 K-black-čierna (kapacita 7 000 strán) - originál ks 2
Toner OKI MC 853 45862839 C-cyan-modrá (kapacita 7 300 strán) - originál ks 1
Toner OKI MC 853 45862838 M-magenta-červená (kapacita 7 300 strán) - originál ks 1
Toner OKI MC 853 45862837 Y-yellow-žltá (kapacita 7 300 strán) - originál ks 3
Valec OKI MC 853 44844472 K-black-čierna (kapacita 30 000 strán) - originál ks 3
Valec OKI MC 853 44844471 C-cyan-modrá (kapacita 30 000 strán) - originál ks 2
Valec OKI MC 853 44844470 M-magenta-červená (kapacita 30 000 strán) - originál ks 2
Valec OKI MC 853 44844469 Y-yellow-žltá (kapacita 30 000 strán) - originál ks 2
Toner Xerox B225 006R04404 K-black-čierna (kapacita 6 000 strán) - originál ks 5
Valec Xerox B225 013R00691 K-black-čierna (kapacita 12 000 strán) - originál ks 8
Toner Canon MF655 Cdw CRG 067H/5106C002 K-black-čierna (kapacita 1 350  strán) - originál ks 3
Toner Canon MF655 Cdw CRG 067H/5103C002 Y-yellow-žltá (kapacita 2 350 strán) - originál ks 4
Toner Canon MF655 Cdw CRG 067H/5104C002 M-magenta-červená (kapacita 2 350 strán) - originál ks 4
Toner Canon MF655 Cdw CRG 067H/5105C002 C-cyan-modrá (kapacita 2 350 strán) - originál ks 4
Toner Canon HP MFP M283 fdw HP W2210A (207A) K-black čierna (kapacita 1 350 strán) - originál ks 1
Toner Canon HP MFP M283 fdw HP W2211A (207A) C-cyan-modrá (kapacita 1 250 strán) - originál ks 1
Toner Canon HP MFP M283 fdw HP W2212A (207A) Y-yellow-žltá (kapacita 1 250 strán) - originál ks 1
Toner Canon HP MFP M283 fdw HP W2213A (207A) M-magenta-červená (kapacita 1 250 strán) - originál ks 1
Toner HP Laser Jet Pro MFP 310 fdw HP W1390X čierny (kapacita 4 000 strán) - originál ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu rámcovej dohody do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody.
Cena, ktorú ponúkol dodávateľ vo verejnom obstarávaní, ktorého výsledkom je uzatvorenie tejto rámcovej dohody zahŕňa náklady za celý predmet zákazky, vrátane dopravy, tak ako je uvedený v špecifikácii. V cene musí byť zahrnuté aj balenie, naloženie, dodanie tovaru vrátane dopravy a vynesenie na miesto určené objednávateľom, vrátane odvozu obalov, v ktorých bude predmet zákazky dopravený a vrátane ekologickej likvidácie a odvozu obalov použitých prázdnych tonerových náplní v súlade s platnou legislatívou SR.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať originálny spotrebný materiál spĺňajúci všetky nasledovné požiadavky: nový, originálny, nepoužitý spotrebný materiál, predpísaný výrobcom zariadenia, zabalený v originálom obale, nesmie byť repasovaný, kompatibilný, alebo od alternatívneho výrobcu.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť odvoz obalov, v ktorých bude predmet zákazky dopravený a zabezpečiť ekologickú likvidáciu a odvoz obalov použitých prázdnych tonerových náplní v súlade s platnou legislatívou SR.
Dodávateľ je povinný predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia rámcovej dohody (meno, telefón a e-mail) do 3 dní od uzavretia rámcovej dohody.
Realizácia predmetu rámcovej dohody  sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok. Za písomnú formu objednávky sa považuje aj jej elektronická podoba objednávky (požaduje sa potvrdenie prevzatia elektronickej objednávky potvrdzovacím e-mailom).
Každá čiastková objednávka bude obsahovať špecifikáciu objednávaného tovaru, množstvo a určenie miesta plnenia.
Táto rámcová dohoda sa uzatvára na uzatvára na dobu určitú a to: a) na jeden kalendárny rok od okamihu nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody alebo b) od okamihu nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody do vyčerpania finančného limitu.
Periodicita zasielania čiastkových objednávok bude podľa potrieb objednávateľa.
Lehota dodania pre dodávateľa od doručenia čiastkovej objednávky objednávateľa je 5 pracovných dní (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), ak sa dodávateľ nedohodne s objednávateľom inak. Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch, v čase od 8.00 hod do 15.00 hod, ak sa nedohodne inak. Dodávateľ je povinný najneskôr 2 hodiny pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať (telefonicky) zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru v dohodnutom mieste dodania tovaru.
Odovzdanie a preberanie každého jednotlivého plnenia (tovaru) sa uskutoční na základe odovzdávacieho a preberacieho protokolu (dodacieho listu).
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného ako objednaného tovaru, tento tovar neprevziať. Ak sa takáto situácia zopakuje, bude sa to považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody.
Platba za plnenie bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Každá samostatná čiastková objednávka bude predmetom samostatnej faktúry.
Príslušná faktúra bude obsahovať sumy za jednotlivé položky a sumu celkovú. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. Podkladom fakturácie bude potvrdený a odsúhlasený preberací protokol (dodací list) medzi objednávateľom a dodávateľom, ktorý bude prílohou faktúry.
Ukončenie rámcovej dohody pred uplynutím doby, na ktorú bola uzatvorená, t.j. obdobie jedného kalendárneho roka, môže nastať:
a) vyčerpaním zazmluvneného finančného limitu, v takom prípade sa rámcová dohoda skončí dňom vyčerpania uvedeného finančného limitu, t.j. riadnym splnením všetkých práv a povinnosti zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách.
b) odstúpením objednávateľa od rámcovej dohody pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, v takom prípade ukončenie rámcovej dohody nastane dňom doručenia písomného odstúpenia dodávateľovi.
c) odstúpením objednávateľa od rámcovej dohody z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPEP, ukončenie rámcovej dohody z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od rámcovej dohody z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPEP dodávateľovi v listinnej forme.
d) dohodou zmluvných strán, ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení rámcovej dohody. Pre ukončenie rámcovej dohody dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení rámcovej dohody v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením rámcovej dohody a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán.
e) výpoveďou danou objednávateľom dodávateľovi, a to aj bez uvedenia dôvodov výpovede, ukončenie rámcovej dohody podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme.
V prípade, ak dodávateľ alebo niektorý z členov skupiny dodávateľov bude zaradený na zoznam negatívne hodnotených dodávateľov, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody v súlade s platnými OPEP (čl. XVIII., 18.2, písm. e).
V prípade, ak sa kedykoľvek po uzatvorení rámcovej dohody zistí, že dodávateľ nespĺňa podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní) objednávateľ je oprávnený od rámcovej dohody okamžite odstúpiť.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jilemnického 532/2, Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

8 251,90

6 708,86

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.11.2025 08:24

03.12.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.12.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 308
 97
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.11.2025 08:59 - Vstupná ponuka 8 251,90 € Cena s DPH
02.12.2025 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka 8 204,10 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS