• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2025 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2025 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2025 16:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2025 16:50

Detail zákazky Z20257507

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2025 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2025 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2025 16:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2025 16:50

Základné údaje

Z20257507

OF-303329

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11682837

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31591027

ZVAREX, s.r.o.

Dukelská štvrť 1403, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kurzy/školenia pre zváračov

zváranie

  • 80500000-9 - Školiace (výcvikové) služby
  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení
  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie základneho kurzu a zaškolenia so zapisom na ID karte Z-M1 M2 , Z E1 E2, Z G1
Funkcia
Preskúšanie zváračov z bezpečnostných ustanovení za účelom predĺženiaplatnosti základných kurzov zvárania a zaškoleníPo absolvovaní preskúšania bude zváračovi predĺžená platnosť zváračskej skúškyna ďalšie 2 roky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
zvárania taviacou sa elektródou v ochrannom plyne CO2 Z-M1 M2 osoba 3
elektrickým oblúkom obalenou elektródou Z E1 E2 osoba 2
zvárania plameňom  Z G1 osoba 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zabezpečiť a vykonať preškolenie/kurz zvárania metódou Z-E1, Z-G1, Z-M1 CO2 podľa platných právnych predpisov, vrátane vykonania základnej zváračskej skúšky a vydania zváračského preukazu v zmysle STN 05 0705 pre príslušníkov ozbrojených síl SR podľa príslušných noriem a cenovej kalkulácie.
Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní kurzu/školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom.
Miestom plnenia kurzu je Trenčiansky kraj
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu/školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu/školenia a zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a podrobný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu/školenia za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním kurzu/školenia (kolkové známky, poplatky, certifikáty/osvedčenia a iné).
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu/školenia a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom.
Požaduje sa aby faktúry boli doručené na adresu, ktorú objednávateľ e-mailom oznámi dodávateľovi po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu kurzu/školenia alebo absolvovania kurzu/školenia účastníkmi.
Pre prípady vylúčenia účastníka z kurzu/školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.
Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti.
Dodávateľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok na vykonanie kurzu/školenia. Zadávanie objednávok na konkrétny kurz/školenie počas platnosti a účinnosti zmluvy bude závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľovi nevzniká žiadny finančný nárok v dôsledku nezadania objednávok na vykonanie kurzu/školenia v predpokladanom množstve, resp. akomkoľvek množstve.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

08.12.2025 08:00 — 19.12.2025 15:55

1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára

569,11

218,55

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.11.2025 08:20

02.12.2025 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2025 16:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 301
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.11.2025 09:52 - Vstupná ponuka 215,99 € Cena s DPH
27.11.2025 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka 215,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS