• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2025 11:56
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2025 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2025 12:50

Detail zákazky Z20257499

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2025 11:56
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2025 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2025 12:50

Základné údaje

Z20257499

OF-305158

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11689608

Objednávateľ

00164348

Národný inštitút vzdelávania a mládeže

Ševčenkova 11, Bratislava, 85005, SVK

Dodávateľ

52226042

RVcompany s.r.o

Haburská 9, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Darčekové poukážky

poukážky, darčekové poukážky

  • 30199750-2 - Poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Darčeková poukážka
Funkcia
univerzálne využitie darčekových poukážok - kultúrne a športové podujatia, nákup drogérie, kozmetiky, liekov a vitamínov, elektroniky, kníh, oblečenia, obuvi, vzdelávanie, wellness, prípadne iné využitie
darčekové poukážky vo forme darčekových kupónov zodpovedajúce všetkým právnym predpisom na kvalitu a hygienu tlače a predpisom o ceninách
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obálka s poukážkami v celkovej nominálnej hodnote 60 EUR, v jednej obálke poukážky 20 + 20 + 20 EUR ks 92
Obálka s poukážkami v celkovej nominálnej hodnote 40 EUR,  v jednej obálke poukážky 20 + 20 EUR ks 85
Obálka s poukážkami v celkovej nominálnej hodnote 20 EUR, v jednej obálke poukážka 20 EUR ks 85
Obálka s poukážkami v celkovej nominálnej hodnote 120 EUR, v jednej obálke poukážky 6 x 20 EUR ks 11
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Platnosť poukážok min. do 31.12. 2027
Počet zazmluvnených prevádzok dodávateľa na území SR minimálne 3000 prevádzok
Darčekové poukážky musia spĺňať všetky legislatívne požiadavky na ceniny, vrátane ochranných prvkov
Nominálne hodnoty poukážok v EUR 20 EUR
Akceptačné miesta darčekových poukážok obchodné reťazce, hypermarkety, nákupné centrá a ďalšie prevádzky
Obálka Poukážky požadujeme samostane balené v obálkach - na obálke bude uvedená celková hodnota poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena musí byť konečná, vrátane všetkých poplatkov, nákladov na dopravu provízií a nákladov uchádzača súvisiacich s poskytovaním predmetu zákazky. Uchádzačovi nevznikne nárok na úhradu dodatočných nákladov, ktoré neboli zahrnuté do ceny predmetu zákazky. Miesto dodania: Bratislava.
Objednávateľ sa zaväzuje zaslať do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy aktualizovaný rozpis jednotkových cien a zoznam zazmluvnených prevádzok na území SR.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Požaduje sa predložiť k faktúre / alebo vo faktúre / podrobný rozpis ceny za jednotlivé položky a cena spolu.
Dodanie tovaru do 5 pracovných dní od objednania.
Dodávateľ je povinný dodať objednané množstvo darčekových poukážok do prevádzky objednávateľa a odovzdať predmet dodávky zamestnancovi oprávnenému v mene objednávateľa dodávku prevziať.
Spôsob objednania bude prostredníctvom e-mailu kontaktnou osobou objednávateľa.
Objednávateľ uhradí faktúru formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia preddavku. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi pri splnení podmienok uvedených v tejto zákazke. Platobná povinnosť objednávateľa sa bude považovať za splnenú v deň, keď bude z účtu Objednávateľa odpísaná príslušná suma v prospech účtu Dodávateľa.
V prípade, ak faktúra za predmet zákazky nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ je oprávnený ju dodávateľovi. Dodávateľ faktúru opraví alebo vystaví novú faktúru. Na opravenej alebo novej faktúre vyznačí nový dátum splatnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ševčenkova 11, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

08.12.2025 00:00 — 19.12.2025 00:00

1,00 celok

11 940,00

11 940,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.11.2025 11:56

03.12.2025 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.12.2025 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 320
 4
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.11.2025 12:37 - Vstupná ponuka 11 939,90 € Cena s DPH
02.12.2025 14:15 - Najvýhodnejšia ponuka 10 934,70 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS