00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
36700665
Assessment Systems Slovakia, s.r.o.
Kutlíkova 17, Bratislava, 85102, SVK
Softvér
softvér
Tovar
|
1. Softvér
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| 1. Nákup nového, nepoužívaného softvéru vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruky a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Softvér - napr. Viedenský testový systém VTS (Wienna Test System): základný administratívny software | sada | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1.1. Testovací systém pozostáva z nasledovných položiek: | |
| 1.2. Základný administratívny software. Je digitálny psychologický testovací systém. Ponúka širokú škálu odlišných testov v rôznych jazykoch a prezentácií. Je možné ním testovať online a offline. V rámci dostupných testov je možné testovať spôsobilosť osoby napríklad k šoférskemu povolaniu alebo klinické neurofyziologické vyšetrenie. Výsledky testovania je možné exportovať do Excelu alebo SPSS softvéru pre ďalšie štatistické spracovanie. Získané údaje sú chránené a je dodržané GDPR. Taktiež sú vytvorené normy pre posúdenie a porovnanie testovanej vzorky. | |
| 1.3. Napr. | Viedenský testový systém VTS (Wienna Test System): základný administratívny software |
| 1.4. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. |
| Názov |
| 1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia: |
| 1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu), |
| 1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve. |
| 2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| 3. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruku a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
| 4. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
| 5. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
| 6. Licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi dodávateľ zašle kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 7 dní od doručenia objednávky. |
| 7. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 dní od doručenia objednávky dohodnúť s objednávateľom odskúšanie licenčného súboru v prostredí objednávateľa. |
| 8. Súčasťou faktúry musí byť protokol o funkčnosti licenčného súboru v prostredí objednávateľa. |
| 9. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy. |
| 10. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky. |
| 11. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia. |
| 12. Tovar bude dodaný najneskôr do 7 dní odo dňa vystavenia objednávky. |
| 13. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava). |
| 14. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| 15. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
| 16. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú podmienky OPEP, a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Tr. A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
04.12.2025 08:00 — 15.12.2025 15:00
1,00 súbor
383,02
311,40
V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.11.2025 13:32
01.12.2025 14:30
01.12.2025 14:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 27.11.2025 12:36 - Vstupná ponuka | 383,02 | € | Cena s DPH |
| 27.11.2025 12:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 383,02 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: