00165689
Okresný súd Senica
Nám. Oslobodenia 1, Senica, 90501, SVK
56214863
fpoho s.r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania prostredníctvom elektronickej stravovacej karty
stravovacia karta
Tovar, Služba
|
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravovacích kariet v zmluvných prevádzkach / predajniach dodávateľa na území Slovenskej republiky |
| Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2011 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet stravovacích kariet | ks | 36 | 46 | |
| Predpokladaný počet stravných jednotiek | ks | 9144 | ||
| Nominálna hodnota stravnej jednotky | € | 7,00 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Stravovacia karta obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
| Stravovacia karta obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
| Stravovacia karta obsahuje | Meno a priezvisko držiteľa karty, dobu platnosti, číslo karty |
| Stravovacia karta je chránená | PIN kódom |
| Možnosť zablokovania karty v prípade straty | ÁNO |
| Platnosť stravovacej karty | minimálne 3 roky |
| Použitie stravovacej karty | Minimálne 1000 prevádzok / predajní na území Slovenskej republiky |
| Neobmedzený objem transakcie v rámci výšky kreditu | ÁNO |
| Možnosť bezkontaktnej platby | ÁNO |
| Minimálna platba stravovacou kartou | 0,01 € |
| Mobilná aplikácia | ÁNO, kompaktibilná s OS Android a IOS |
| Online aplikácia | ÁNO |
| Možnosť prezerať zostatok na stravovacej karte | V mobilnej aplikácii aj online |
| Názov |
| V zmluvnej ponúknutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením a dodaním stravovacích kariet objednávateľovi. Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady týkajúce sa vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie , transakčných a prípadne iných nákladov a dodania stravovacích kariet na miesto plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa. |
| Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravovacím kartám objednávateľa raz mesačne podľa údajov uvedených v objednávke, súčasťou objednávky bude príloha s menným zoznamom zamestnancov objednávateľa, priradený počet stravných jednotiek i nominálna hodnota stravnej jednotky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravovacej karte objednávateľa. |
| Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravovacím kartám do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo počas trvania zmluvy zvýšiť nominálnu hodnotu stravnej jednotky. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa |
| Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi Faktúry budú zasielané elektronicky na e-mailovú adresu. E-mailová adresa bude zadaná dodávateľovi po uzatvorení zmluvy. |
| Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy e-mailom oznámi kontaktné údaje osoby pre vzájomnú komunikáciu. |
| Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení v meste objednávateľa, zmluvnými stravovacími zariadeniami sa rozumejú prevádzky a potravinové reťazce, s ktorými má dodávateľ uzavretú platnú zmluvu o akceptovaní jeho stravovacej karty. |
| Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy musí preukázať, že má zmluvne dohodnutých minimálne 7 reštauračných zariadení a 4 potravinové reťazce v obci miesta plnenia, ktoré disponujú vhodným platobným terminálom akceptujúcim stravovaciu kartu. V prípade, ak dodávateľ nesplní túto podmienku, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
| Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať po dobu minimálne 3 mesiacov. |
| Objednávateľ zašle menný zoznam svojich zamestnancov dodávateľovi pre vydanie stravovacích kariet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Dodávateľ požaduje dodanie objednaného množstva stravovacích kariet na miesto plnenia podľa objednávky, do 5 pracovných dní od zadania objednávky. |
| Zmluva sa uzatvára na obdobie od 01.01.2026 do 31.12.2026. |
Námestie oslobodenia 1, Senica, Senica, Trnavský, Slovenská republika
01.01.2026 00:00 — 31.12.2026 23:59
9 144,00 ks
64 008,00
64 008,00
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy e-mailom oznámi kontaktné údaje osoby pre vzájomnú komunikáciu. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení v meste objednávateľa, zmluvnými stravovacími zariadeniami sa rozumejú prevádzky a potravinové reťazce, s ktorými má dodávateľ uzavretú platnú zmluvu o akceptovaní jeho stravovacej karty. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy musí preukázať, že má zmluvne dohodnutých minimálne 7 reštauračných zariadení a 4 potravinové reťazce v obci miesta plnenia, ktoré disponujú vhodným platobným terminálom akceptujúcim stravovaciu kartu. V prípade, ak dodávateľ nesplní túto podmienku, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.11.2025 12:48
02.12.2025 10:00
02.12.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 26.11.2025 13:01 - Vstupná ponuka | 64 007,90 | € | Cena s DPH |
| 01.12.2025 21:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 64 007,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: