• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2025 13:47
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2025 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2025 11:15

Detail zákazky Z20257494

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2025 13:47
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2025 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2025 11:15

Základné údaje

Z20257494

OF-305630

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11676149

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

45310106

COPY PRINT GROUP, a.s.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Profesionálna multifunkčná tlačiareň (MFP) s kompletnou sadou CMYK tonerov a inštaláciou

tlačiareň, multifunkčné zariadenie

  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Profesionálna multifunkčná tlačiareň (MFP)
Funkcia
Profesionálna multifunkčná tlačiareň (MFP)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kusov ks 1
Rýchlosť tlače A4 (farebne aj čiernobielo) strany/min 35
Rýchlosť tlače A3 (farebne aj čiernobielo) strany/min 17
Rozlíšenie pri skenovaní/kopírovaní dpi 600x600
Rozlíšenie pri tlači dpi 1200x1200
Počet univerzálnych zásobníkov s podporou formátu A4 ks 2
Počet zásobníkov celkovo ks 4
Kapacita zásobníka A4 ks 500
Veľkosť farebného dotykového ovládacieho displeja s nastaviteľným uhlom natočenia palce 10,1
Veľkosť internej pamäte GB 4 + 64 GB SSD
Frekvencia interného procesora GHz 1,6
Počet jadier interného procesora ks 4
Hlučnosť pri tlači (podľa ISO 7779 vo vzdialenosti 1m) dB(A) 50,1
Doba zapnutia zariadenia (warm-up time) s 18
Kompatibilita s bezpečnostnými certifikátmi - TÜV/GS, CE
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podporované formáty papiera/tlače A6R – SRA3, vrátane A3, A4, A5, A6
Duplex pri tlači/kopírovaní áno
Kopírovanie formátu A3 áno
Bočné podávanie papiera A3 aj A4 áno
Obojstranný automatický podávač dokumentov áno
Skenovanie do USB, e-mailu, SMB, FTP áno
Podporované rozhrania pripojenia USB 3.0 + 2.0, RJ45 (Gigabit ethernet)
Samostatný zásobník vhodný pre formát A3 Áno
Podporované formáty výstupov skenovania TIFF, PDF, PDF/A, JPEG, Open XPS
Tonery s plnou náplňou Samostatné pre CMYK
Inštalácia na mieste áno
Danej špecifikácií vyhovuje napr. : KYOCERA TASKalfa MZ3501ci
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Splatnosť faktúry je 30 dní.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pole pre zadanie sadzby DPH ostáva prázdne.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Ak sa v opise predmetu zákazky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vysokoškolákov 24, 011 84 Žilina, Univerzitná knižnica , Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

07.01.2026 08:00 — 09.01.2026 14:00

1,00 ks

2 804,00

2 804,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.11.2025 13:47

01.12.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 284
 39
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.11.2025 14:07 - Vstupná ponuka 2 804,00 € Cena bez DPH
26.11.2025 14:45 - Najvýhodnejšia ponuka 2 803,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS