• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2025 11:36
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2025 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2025 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2025 12:20

Detail zákazky Z20257486

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2025 11:36
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2025 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2025 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2025 12:20

Základné údaje

Z20257486

OF-304472

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11676135

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52943593

Autoškola Beňuš, s. r. o.

ČSA 6, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kurz na rozšírenie vodičských oprávnení

Kurz na rozšírenie vodičského oprávnenia z „B“ na „C“, "C" na "D" a "C" na "CE"

  • 80411000-8 - Autoškoly

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kurz na rozšírenie vodičských oprávnení
Funkcia
Kurz na rozšírenie vodičských oprávnení zo skupiny „B“ na „C“,  "C" na "D" a "C" na "CE"
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kurz na rozšírenie vodičského oprávnenia zo skupiny „B“ na „C“ osoba 7
Kurz na rozšírenie vodičského oprávnenia zo skupiny  "C" na "D" osoba 1
Kurz na rozšírenie vodičského oprávnenia zo skupiny  "C" na "CE" osoba 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akreditácia áno
Odborná spôsobilosť pre pracovnú činnosť - školenie na získanie vodičských oprávnení zo skupiny „B“ na skupinu „C“ podľa platných právnych predpisov áno
Odborná spôsobilosť pre pracovnú činnosť - školenie na získanie vodičských oprávnení zo skupiny „C“ na skupinu „D“ podľa platných právnych predpisov áno
Odborná spôsobilosť pre pracovnú činnosť - školenie na získanie vodičských oprávnení zo skupiny „C“ na skupinu „CE“ podľa platných právnych predpisov áno
Pripraviť pre jazdu ako s prívesom tak aj s návesom áno
Poplatky za vykonanie skúšky v rámci kurzu nie
Poplatky za vydanie vodičského oprávnenia nie
Poplatky za kolky nie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa do 7 pracovných dní po uzatvorení zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Poskytovateľ sa zaväzuje po ukončení kurzu vyhotoviť Protokol o absolvovaní kurzu (ďalej len „protokol“), ktorý potvrdia obidve zmluvné strany svojim podpisom. Protokol bude písomným dokumentom potvrdzujúcim splnenie záväzku poskytovateľa, ktoré spočíva v riadnom ukončení príslušného kurzu objednávateľom.
Miestom plnenia kurzu je miesto stanovené objednávateľom: Malacky, Bratislava, Pezinok, Trnava
Požaduje sa aby dodávateľ v cene kurzu zabezpečil (príp. zapožičal, prenajal) priestory a potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu.
Od dodávateľa sa požaduje zabezpečenie vykonania kurzu prvej pomoci.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena bude zahŕňať náklady spojené s vykonaním kurzu.
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom.
Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Dodanie faktúry najneskôr do 15.12.2025.
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov kurzu. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach.
Objednávateľ požaduje po ukončení kurzu (vykonaní záverečných skúšok u dodávateľa) úspešným absolventom prostredníctvom DI PZ SR vystaviť a doručiť platné vodičské oprávnenie na adresu uchádzača kurzu.
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi.
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia na získanie vodičského oprávnenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.
Vykonať záverečné skúšky príslušníkom Dopravného inšpektorátu PZ SR v najbližšom možnom termíne po ukončení školenia podľa upresnenia ODI PZ SR
Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH.
Objednávateľ požaduje predloženie rozpisu termínov kurzov a predpokladaných termínov skúšok najneskôr 7 dní od uzavretia zmluvy.
Začiatok kurzu v čo najskoršom možnom termíne od uzatvorenia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

46. krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

05.12.2025 11:30 — 31.12.2025 11:30

1,00 zákazka

13 400,00

13 350,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.11.2025 11:36

01.12.2025 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2025 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 211
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.11.2025 11:48 - Vstupná ponuka 13 398,00 € Cena s DPH
26.11.2025 11:48 - Najvýhodnejšia ponuka 13 398,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS