• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2025 10:04
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2025 09:50

Detail zákazky Z20257481

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2025 10:04
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2025 09:50

Základné údaje

Z20257481

OF-305636

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11689622

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36322229

ROTEX ELEKTRO s.r.o.

SNP 77, Stará Turá, 91601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Káble, konektory, nabíjačky

svorka

  • 31121110-4 - Výkonové meniče (konektory)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Svorka
Funkcia
Svorka USA +pol, -pol
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Svorka USA + pol ks 8
Svorka USA - pol ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Svorka na baterie USA áno (podmienkou)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy do miesta plnenia.
Faktúra a dodací list sú pre odberateľa vyhotovené v dvoch výtlačkoch.
Súčasťou faktúry je dodací list podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa.
Požaduje sa nový materiál a nie používaný.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Pred vystavením faktúry kontaktovať odoberateľa k upresneniu fakturačných údajov.
Ponuka musí byť predložená na celý predmet zákazky.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej 3 pracovné dni pred jeho dodaním.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Užhorodská 1, 071 01 Michalovce, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

08.12.2025 08:00 — 12.12.2025 12:00

16,00 ks

94,70

94,70

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.11.2025 10:04

03.12.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.12.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 453
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.12.2025 20:13 - Vstupná ponuka 94,70 € Cena bez DPH
02.12.2025 20:13 - Najvýhodnejšia ponuka 94,70 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS