• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2025 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2025 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2025 10:55

Detail zákazky Z20257479

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2025 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2025 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2025 10:55

Základné údaje

Z20257479

OF-304740

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11701050

Objednávateľ

00164348

Národný inštitút vzdelávania a mládeže

Ševčenkova 11, Bratislava, 85005, SVK

Dodávateľ

36366544

RIGHT POWER, a.s.

Na Bráne 8665/4, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie na rok 2026

elektrická energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie pre odberné miesto Karloveská 64, 842 58 Bratislava 4
Funkcia
Dodávka elektrickej energie pre odberné miesta (OM) objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná ročná spotreba elektrickej energie za OM spolu od 1.1.2026 - 00.00 hod. do 31.12.2026 - 24:00 hod. MWh 370
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Číslo odberného miesta COM 3108027610
Číslo elektromera 440829
EIC kód 24ZZS80276100008
Adresa miesta spotreby Karloveská 64, 842 58 Bratislava 4
Charakteristika odberného miesta administratívna budova
Typ merania A
Typ spotreby VN
Rezervovaná kapacita 200 kW
Typ rezervovanej kapacity ročná
Maximálna rezervovaná kapacita 250 kW
Hodnota ističa 630 A
Fixná distribučná sadza X2
Tarifikácia JT
Zálohové platby mesačne
Vyúčtovacie obdobie mesačne
Tolerančné pásmo pri prekročení množstva objednanej elektrickej energie +/- 10%
 2. Dodávka elektrickej energie pre odberné miesto Exnárova 20, 821 03 Bratislava
Funkcia
Dodávka elektrickej energie pre odberné miesta (OM) objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná ročná spotreba elektrickej energie za OM spolu od 1.1.2026 - 00.00 hod. do 31.12.2026 - 24:00 hod. MWh 30,05
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Číslo odberného miesta COM 3105013471
Adresa miesta spotreby Exnárova 20, 821 03 Bratislava
Číslo odberného miesta distribúcie 4501347100
EIC odberného miesta distribúcie 24ZZS5013471000I
Napäťová úroveň NN
Typ merania A
Číslo odberného miesta dodávky 4501347102
Sadzba za distribučné služby C2-X3 DPC
Maximálna rezervovaná kapacita 3 x 63 A
Zálohové platby mesačne
Vyúčtovacie obdobie mesačne
Tolerančné pásmo pri prekročení množstva objednanej elektrickej energie +/- 10%
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržiavanie platných právnych predpisov.
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na dobu určitú a obdobie 12 mesiacov so začiatkom plnenia od 1.1.2026 - 00:00 hod. a koncom do 31.12.2026 - 24:00 hod.
Dodávateľ zabezpečí všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre odberateľa distribúciu elektrickej energie a služby spojené s jej dodávkou.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odbernom mieste odberateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ponúkaná cena bude za celý predpokladaný rozsah spotreby elektrickej energie jednostranne nemenná a záväzná pre obidve zmluvné strany.
Dodávateľ sa zaväzuje, že cena za plnenie je stanovená ako celková cena za dodávku elektrickej energie, vrátane všetkých s tým súvisiacich služieb. Cena za plnenie zahŕňa: cenu za dodávku elektriny, vrátane ceny a nákladov za prevzatie zodpovednosti za odchýlku dodávateľa a ceny za odvod do Národného jadrového fondu, cenu za distribučné služby (prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky), daň z pridanej hodnoty a spotrebnú daň z plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči odberateľovi uplatňovať sankcie v prípade neodobratia ako aj prekročenia predpokladaného množstva objednanej elektrickej energie v tolerancii +/- 10%.
Tolerančné pásmo odberu elektrickej energie je v rozpätí od 90% (t.j. minimálny objem, ktorý je odberateľ povinný spotrebovať v porovnaní so zmluvne dohodnutým objemom) do 110% (t.j. maximálny objem, ktorý je odberateľ oprávnený spotrebovať v porovnaní so zmluvne dohodnutým objemom) , pričom zmluvne dohodnutým objemom na účely tolerančného pásma sa rozumie ročný zmluvný objem elektrickej energie pre všetky odberné miesta odberateľa.
Ak odberateľ neodoberie aspoň 90% zml. množstva(SZM),dodávateľ môže zvýšiť cenu nasledovne: ZC=(K*(SZMmin-X))/X kde ZC-max. zvýšenie ceny za skutočne neodobraté množstvo elektriny v príslušnom kalendárnom roku v €/MWh, K=2-násobok priemeru mesačných spot. cien daného kal. roka, ktoré sú vypočítané z ceny každej hodiny každého dňa daného mesiaca ocenené hod. cenou elektriny na dennom trhu(DT) SR organizovanom spol. OKTE,a.s., zverejnené na int. stránke OKTE a.s.* X-skutočne odobraté množstvo elektriny(min 1)
Ak je odber v prísl.kalend.roku 0MWh,dodávateľ vyfakturuje odberateľovi platbu: SZMmin (v danom roku)*K. Ak odberateľ presiahne odber 110% SZM(ZMmax),dodávateľ zvýši cenu za každú MWh odobratú v prísl.faktur.období nad SZMmax o 2-násobok priemer.mesačnej spot.ceny,ktorá je pre každú hodinu každého dňa daného mesiaca ocenená hodin.cenou elektriny na DT SR organizovanom spol.OKTE,a.s.* *Ako podklad pre výpočet sa použijú ceny uvedené v mesačných správach o DT.
Ak vzhľadom k mimoriadnemu nárastu cien komodít na burzách, ÚRSO cenovým rozhodnutím zvýši dohodnutú zložku ceny, dodávateľ je povinný túto skutočnosť oznámiť odberateľovi najneskôr do konca kalendárneho mesiaca, v ktorom zmena uvedenej položky ceny nastala.
DPH si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
Cena bude uhradená v mene Euro.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť rezervovanú kapacitu pre OM odberateľa a v prípade žiadosti odberateľa ju upraviť bez sankcií a poplatkov.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
Úhrada za dodanú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a doručenej odberateľovi do 15 dňa v mesiaci. Splatnosť faktúry do 30 dní. Faktúra dodávateľa musí okrem náležitostí podľa VZP obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia.
Dodávateľ je oprávnený požadovať od objednávateľa za opakovanú dodávku plnenia mesačné preddavkové platby, a to vo výške alikvotnej časti predpokladaného množstva plnenia pripadajúceho na 1 kalendárny mesiac; podkladom na zaplatenie preddavkovej platby bude písomné oznámenie dodávateľa o výške preddavkovej platby.
Odberateľ je povinný uhradiť preddavkovú platbu najneskôr do 15. dňa mesiaca obdobia, za ktorý sa preddavková platba platí. Vyúčtovanie dodaného plnenia a zaplatených preddavkových platieb za dodané plnenie bude uskutočnené formou vyúčtovacej faktúry vystavenej do 15 dní po dni zdaniteľného plnenia na základe odpočtu skutočne nameraného množstva odobratej elektrickej energie v OM.
Dodávateľ, okrem faktúry v tlačenej podobe, doručí objednávateľovi túto faktúru aj v elektronickej forme, ako súbor v textovo čitateľnej podobe, a to hneď po jej vygenerovaní v systéme dodávateľa na vopred dohodnutú e-mailovú adresu.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa elektronickú službu poskytujúcu kontrolu spotreby, grafické a dátové porovnanie spotreby a ďalšie informácie na jednotlivých odberných miestach odberateľa na WEB stránke dodávateľa - dôvod požiadavky: možnosť porovnávania a sledovania spotrieb, a ďalšie informácie o odbernom mieste odberateľa.
Požaduje sa, aby cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom bola v súlade s aktuálne (t. j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky.
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými dokladmi, ktoré sú potrebné na preukázanie splnenia osobného postavenia, technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj plnenie iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ predloží objednávateľovi nasledovné doklady do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy:
a) kalkuláciu zmluvnej ceny, rozčlenenie jednotkovej zmluvnej ceny (získanej ako podiel celkovej zmluvnej ceny za predmet zákazky podľa predpokladaného množstva), rozpis jednotlivých zložiek ceny - cenu za VT a NT v EUR bez DPH/MWh, cenu za VT a NT v EUR s DPH/MWh, distribučný poplatok, spotrebnú daň ako aj všetky ostatné poplatky spojené s cenou za dodávku elektrickej energie, ktoré si dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny, z predloženého výpočtu musia byť jednoznačné všetky sadzby (€/mesiac, €/kWh), ktoré tvoria zmluvnú cenu;
b) doklad, v ktorom budú uvedené kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa - konzultanta (meno a priezvisko, titul, pracovná pozícia kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, telefónne číslo a e-mail).
c) certifikát preukazujúci splnenie ISO normy 14001 a 9001.
Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného DOKLADU v termíne sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Objednávateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti.
Zmluvné strany sa dohodli, že poskytovateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Typ merania A
Navrhnutá hodnota Typ merania A doplniť profil

V prípade merania A - Do súťažných podkladov požadujeme k jednotlivým odberným miestam mesačne fakturovaným doplniť hodinový alebo 15min profil spotreby - súbor nameraných údajov činného výkonu (spotreby) v kW za obdobie jedného roka, v editovateľnom formáte (odporúčame excel). Tieto údaje navrhujeme doplniť do Dokumentov k zákazke. Pre vypracovanie ponuky s čo najvýhodnejšou cenou je doplnenie profilu spotreby odberných miest nevyhnutné.

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Navrhnutá hodnota žiadame vypustiť

Odpojene od zdroja elektrickej energie môže nastať len na základe opakovanej výzvy na úhradu pohľadávky po nedodržaní úhrad za opakovanú dodávku elektrickej energie.

Názov
Pôvodná hodnota Úhrada za dodanú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a doručenej odberateľovi do 15 dňa v mesiaci. Splatnosť faktúry do 30 dní. Faktúra dodávateľa musí okrem náležitostí podľa VZP obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia.
Navrhnutá hodnota Úhrada za dodanú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a doručenej odberateľovi do 15 dňa v mesiaci. Splatnosť faktúry do 15 dní. Faktúra dodávateľa musí okrem náležitostí podľa VZP obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia.

Štandardnou lehotou splatnosti faktúr v energetike je 14 dní od odoslania faktúry na adresu odberateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ševčenkova 11, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2026 00:00 — 31.12.2026 00:00

400,05 MWh

96 797,88

78 697,46

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.11.2025 09:10

05.12.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.12.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 97
 7
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.12.2025 11:51 - Vstupná ponuka 87 798,20 € Cena s DPH
04.12.2025 13:40 - Najvýhodnejšia ponuka 87 782,12 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS