• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2025 08:52
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2025 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2025 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2025 10:55

Detail zákazky Z20257477

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2025 08:52
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2025 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2025 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2025 10:55

Základné údaje

Z20257477

OF-305622

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11682805

Objednávateľ

36167908

NsP Sv. Jakuba, n.o., Bardejov

Sv. Jakuba 21, Bardejov, 08501, SVK

Dodávateľ

36473219

CIMBAĽÁK s.r.o.

Duklianska 17A/3579, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mäsové výrobky

mäsové výrobky, šunka, saláma

  • 15131400-9 - Bravčové výrobky
  • 15131120-2 - Klobásové výrobky
  • 15131230-6 - Saláma
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mäsové výrobky
Funkcia
zabezpečenie potravín v kvalite podľa platných noriem podľa potrieb objednávateľa vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania
Mäsové výrobky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šunka dusená/pražská min. podiel mäsa 75% alebo ekvivalent kg 250
Šunka dusená min. podiel mäsa 60%, alebo ekvivalent kg 250
Šunka dusená/debrecínska/min. podiel mäsa 75%, alebo ekvivalent kg 40
Mäkký mäsový výrobok/liptovská saláma /min.podiel bravč.mäsa 40%, alebo ekvivalent kg 50
Mäkký mäsový výrobok, tepelne opracovaný/čingovská, vysočina, inovecká/min.podiel bravč. mäsa 65%, min.podiel hovädzieho mäsa 5%, alebo ekvivalent kg 70
Trvanlivý tepelne neopracovaný mäsový výrobok/malokarpatská, nitran, poličan/min.podiel brav.mäsa 55%, min.podiel hov.mäsa 10%, alebo ekvivalent kg 70
Šunka dusená vákuovo balená 100g /pražská-min.podiel mäsa 75%, alebo ekvivalent ks 2700
Mäkký mäsový výrobok tepelne opracovaný vákuovo balený 100g /čingovská, vysočina, inovecká/min.podiel brav.mäsa 65%, min.podiel hov.mäsa 5%, alebo ekvivalent ks 1100
Trvanlivý tepelne neopracovaný mäsový výrobok vákuovo balený 100g/malokarpatská, nitran, poličan/min.podiel brav.mäsa 55%, min. podiel hov.mäsa 10%, alebo ekvivalent ks 1400
Údené bravčové mäso/moravské, delené/min.podiel mäsa 95%, alebo ekvivalent kg 150
Karpatská slanina nárez kg 50
Slanina údená prerastaná vcelku/oravská, anglické/ min. podiel bravčový bok 85%, alebo ekvivalent kg 75
Klobása /oravská, domáca/min.podiel brav.mäsa 60%, alebo ekvivalent kg 160
Klobása gazdovská/min.podiel brav.mäsa 80%, min.podiel hov.mäsa 9%, alebo ekvivalent kg 50
Párky mäkký mäsový výrobok/bratislavské vákuovo balené viedenské//min.podiel br. mäsa 38%, alebo ekvivalent kg 90
Kuracia polievková zmes mrazená kg 220
Kuracia pečeň chladená kg 70
Držky mrazené kg 50
Šunková pena v črievku 100g ks 2400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby Akosť 1. trieda
Všetky položky predmetu zákazky musia byť dodávané v chladenom nie mrazenom stave na chladenom mäse sa nevyskytujú známky po zamrznutí respektíve zmrazení
mäsové výrobky čerstvé, nie mrazené(okrem polievkovej zmesi a držiek) ani rozmrazené mäsové výrobky,  bez cudzieho zápachu a cudzej príchute
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovných dňoch od 05:30 - do 08:00 hod., dopravu na miesto plnenia zabezpečí dodávateľ  v súlade s platnými hygienickými predpismi
Splatnosť faktúry od doručenia je 30 dní,  súčasťou faktúry je dodací list. V prípade, že faktúra nespĺňa požadované náležitosti, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť bez zaplatenia v lehote splatnosti. Dňom doručenia opravenej faktúry začína plynúť nová lehota splatnosti v zmysle dohodnutých platobných podmienok.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé a schválené s náležitými dokladmi RVaPS na prepravu predmetu zákazky.
Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiaducimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávok objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo mailom podľa potrieb objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar (ekvivalent), ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 3 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným zložením, respektíve lepším zložením.
Ceny jednotlivých položiek predmetu obstarávania platia po celé zmluvné obdobie, cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, na obdobie 6 mesiacov, od 01.01. 2026 do 30.06. 2026.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami bez DPH a s DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy. Jednotkovú cenu s DPH požadujeme zaokrúhliť maximálne na dve desatinné miesta.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu tretinu výrobcom stanovenej minimálnej doby trvanlivosti/dátumu spotreby, a počas doby trvanlivosti/spotreby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, e-mail, telefonický kontakt.
Dodávateľ sa zaväzuje tovar dovážať tri krát do týždňa - pondelok, streda, piatok.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky, resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.
Množstvo je len predpokladané, objednávateľ si vyhradzuje právo objednať viac, príp. menej v závislosti od potrieb.
Názov Upresnenie
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na prevádzkovanie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy pred samotným plnením zmluvy predložiť doklad o oprávnení dodávať tovar. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: Certifikát bezpečnosti potravín ISO 22000:2005 - Systémy manažérstva bezpečnosti potravín alebo Značky kvality SK alebo HACCP alebo podobnej kvality, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sv. Jakuba 21, Bardejov, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika

01.01.2026 00:00 — 30.06.2026 00:00

9 245,00 kg/ks

12 082,00

12 082,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.11.2025 08:52

02.12.2025 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2025 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 131
 70
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.12.2025 14:32 - Vstupná ponuka 12 080,75 € Cena bez DPH
01.12.2025 19:08 - Najvýhodnejšia ponuka 12 080,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS