• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2025 12:36
  •    Predkladanie ponúk
    10.12.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.12.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.12.2025 09:50

Detail zákazky Z20257455

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2025 12:36
  •    Predkladanie ponúk
    10.12.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.12.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.12.2025 09:50

Základné údaje

Z20257455

OF-305278

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11726393

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

36224278

YMS, a.s.

Hornopotočná 1, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie licenčnej podpory pre vlastnené licencie ESRI na rok 2026

Licencie, Maintanance, ESRI

  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby
  • 71356300-1 - Technická podpora
  • 38221000-0 - Geografické informačné systémy (GIS alebo ekvivalent)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie licenčnej podpory pre vlastnené licencie ESRI na rok 2026
Funkcia
Predmetom zákazky je predĺženie licenčnej podpory existujúcich produktov spoločnosti ESRI (Environmental Systems Research Institute) na rok 2026, pre zabezpečenie aktuálnych softvérových verzií obsahujúcich zlepšenia akejkoľvek jeho existujúcej vlastnosti. Zabezpečenie technickej a licenčnej podpory softvéru k licenciám ESRI ArcGIS určenej pre potreby a prevádzku geoportálu objednávateľa. Vzhľadom na vyťaženie infraštruktúry geoportálu je potrebné licenčne pokryť ďalšie 4 jadrá (Cores) o ktoré sa infraštruktúra plánuje posilniť.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ArcGIS Enterprise Professional Plus Maintenance (1.1.2026). Nasadenie na vlastný ArcGIS Portál počet licencií 1
ArcGIS Enterprise Professional Maintenance (1.1.2026). Nasadenie na vlastný ArcGIS Portál počet licencií 2
ArcGIS Enterprise Location Sharing User Type Extension maintenance (1.1.2026 – 31.12.2026) počet licencií 5
(ArcGIS Enterprise Advanced Maintenance, 1 Server/max. 4 Cores, (1.1.2026 – 31.12.2026) počet licencií 4
ArcGIS Enterprise Image Server Maintenance, 1 Server/max. 4 Cores, (1.1.2026 – 31.12.2026) počet licencií 2
ArcGIS Enterprise Advanced, 4 Cores. Nová licencia obsahuje prvý rok maintenance (1.1.2026 – 31.12.2026) počet licencií 1
ArcGIS Online Creator – Nasadenie na ArcGIS online. (1.1.2026 – 31.12.2026) počet licencií 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Licencie musia byť dodávané nové, nepoužívané, originálne licencie od zhotoviteľa softvéru ESRI.
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne predložiť Objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi doklad - certifikát výrobcu softvéru ESRI alebo certifikát distribútora softvéru, alebo kópiou vyhlásenia výrobcu softvéru ESRI alebo oprávneného distribútora softvéru, resp. predloženie iného dokladu od výrobcu softvéru ESRI alebo distribútora softvéru, z ktorého bude vyplývať oprávnenie dodávať predmet zmluvy.
Adresa na dodanie elektronickej licencie bude oznámená úspešnému Dodávateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: 1. ukončí s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPEP z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti; 2. vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS; 3. vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa.
Lehota pre dodanie predmetu zákazky - licencie je maximálne do 19.12. 2025 a potom priebežne elektronicky počas trvania zmluvy. Poskytnutie služieb v mieste plnenia zmluvy je možná v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 16:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. Miestom plnenia je sídlo Objednávateľa uvedené v záhlaví tejto zmluvy.
Objednávateľ požaduje splatnosť faktúr 30 dní odo dňa ich doručenia.
D súlade s čl. VIII bod 8.2, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky" platných OPEP môže dodávateľ zaslať licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi na e-mailovú adresu Objednávateľa aj pred termínom vyplývajúcim zo zmluvy.
Lehota na odstránenie vád a nedostatkov na softvérových produktoch ESRI, ktoré sa vyskytnú pri používaní softvéru ESRI podľa tejto zmluvy je do 3 pracovných dní (pondelok -piatok) od nahlásenia a potvrdenia vady a nedostatkov.
Ak predmet zmluvy navrhovaný dodávateľom na dodanie nebude spĺňať minimálne požadované kvalitatívne parametre podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, Objednávateľ písomne v súlade s touto zmluvou požiada Dodávateľa o výmenu tohto predmetu zmluvy. Dodávateľ v lehote do 3 pracovných dní uskutoční výmenu predmetu zmluvy za taký, ktorý spĺňa minimálne požadované kvalitatívne parametre, pričom zmena ceny už nie je možná, tzn. za tú istú cenu. V prípade, že Dodávateľ požadovanú výmenu neurobí, objednávateľ má právo na odstúpenie od tejto zmluvy.
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná Objednávateľ úhradu, pričom Dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany Objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať Objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu ...
.... Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné stranysúhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. Dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho zamestnanci ako aj zamestnanci tretej strany konajúci v mene Dodávateľa (subdodávatelia) pri prístupe do informačných technológií (IT) Objednávateľa, pri plnení tejto zmluvy, dodržiavali všetky podmienky a usmernenia Objednávateľa, všeobecne záväzné právne predpisy SR vzťahujúce sa k prístupu do IT Objednávateľa hlavne z oblasti informačnej a kybernetickej bezpečnosti a súčasne dodržiavali bezpečnostnú dokumentáciu Objednávateľa, ktorá im bude pred prístupom k IT Objednávateľa poskytnutá na oboznámenie.
Ak Dodávateľ v momente uzatvorenia Zmluvy nemá v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod, Objednávateľ bude považovať uzavretú Zmluvu za neplatnú. Uvedené vyplýva pre Dodávateľa, ktorý spĺňa zákonnú definíciu partnera verejného sektora v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) a zároveň spĺňa podmienku finančného limitu pre poskytnutie plnenia zo Zmluvy podľa § 2 ods. 2 a 3 zákona č. 315/2016 Z.z. .
Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky a iné práva vyplývajúce z tejto Zmluvy voči Objednávateľovi len po ich predchádzajúcom písomnom súhlase.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP č. 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12.12.2025 10:00 — 31.12.2026 00:00

1,00 celok

219 124,20

219 124,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.12.2025 12:36

10.12.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.12.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 821
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.12.2025 13:02 - Vstupná ponuka 219 000,00 € Cena bez DPH
05.12.2025 13:02 - Najvýhodnejšia ponuka 219 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS