• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2025 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2025 10:50

Detail zákazky Z20257446

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2025 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2025 10:50

Základné údaje

Z20257446

OF-304462

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11676141

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52943593

Autoškola Beňuš, s. r. o.

ČSA 6, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kurz na rozšírenie vodičského oprávnenia na skupinu „C“

Kurz na rozšírenie vodičského oprávnenia na skupinu „C“

  • 80411000-8 - Autoškoly

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kurz na rozšírenie vodičského oprávnenia na skupinu „C“
Funkcia
Vzdelávanie, ktoré vedie k získaniu čiastočnej kvalifikácie - odbornej spôsobilosti pre jednu pracovnú činnosť- (vodič) v inom povolaní ako v tom, pre ktoré fyzická osoba získala kvalifikáciu prostredníctvom školského vzdelávania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kurz na rozšírenie vodičského oprávnenia na skupinu „C“ osoba 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akreditácia musí byť zabezpečené áno
Odborná spôsobilosť pre pracovnú činnosť - školenie na získanie vodičských oprávnení na skupiny „C“ podľa platných právnych predpisov musí byť zabezpečené áno
Vykonanie psychologického testu vrátane poplatkov v súlade so zákonom NR SR č. 8/2009 o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov. NIE
Poplatky za kurz ÁNO
Poplatok za kolky. NIE
Poplatky za vydanie vodičského oprávnenia. ÁNO
Poplatky za vykonanie kurzu prvej pomoci. NIE
Miesto výkonu kurzu: Michalovce a okolie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa do 7 pracovných dní po uzatvorení zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Poskytovateľ sa zaväzuje po ukončení kurzu vyhotoviť Protokol o absolvovaní kurzu (ďalej len „protokol“), ktorý potvrdia obidve zmluvné strany svojim podpisom. Protokol bude písomným dokumentom potvrdzujúcim splnenie záväzku poskytovateľa, ktoré spočíva v riadnom ukončení príslušného kurzu objednávateľom.
Miesto plnenia kurzu - mesto Michalovce a okolie.
Dodávateľ vyhotoví prezenčnú listinu za každý jeden uskutočnený školiaci deň, prípadne za všetky školiace dni v rámci kurzu alebo série kurzov, za ktoré sa vystavuje faktúra. Protokol bude obsahovať aj údaj o školiteľovi, ktorý daný kurz viedol, začiatok kurzu ,ukončenie kurzu, počet účastníkov , ktorí v skúške uspeli a ktorí neuspeli a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach výučby.
Dodávateľ môže predložiť Protokol o absolvovaní kurzu alebo za splnenie celého záväzku. Vždy spolu s vystavenou faktúrou za poskytnutie kurzu alebo série kurzov .Súčasťou protokolu bude prezenčná listina účastníkov kurzu/kurzov , ktorou sa rozumie menný zoznam účastníkov kurzu s údajmi v rozsahu meno ,priezvisko, hodnosť ,titul, názov príslušného útvaru spolu s vlastnoručnými podpismi účastníkmi kurzu, ktorými potvrdia svoju účasť na kurze.
Požaduje sa, aby dodávateľ v cene kurzu zabezpečil (príp. zapožičal, prenajal) priestory a potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu.
Od dodávateľa sa požaduje zabezpečenie vykonania kurzu prvej pomoci. Od dodávateľa sa požaduje vykonanie psychologického vyšetrenia žiadateľa o vodičské oprávnenie.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena bude zahŕňať náklady spojené s vykonaním kurzu celkom.
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom.
Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov kurzu. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach.
Objednávateľ požaduje po ukončení kurzu (vykonaní záverečných skúšok u dodávateľa) úspešným absolventom prostredníctvom DIPZ SR vystaviť a doručiť platné vodičské oprávnenie na adresu uchádzača kurzu.
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi.
Kurz vykonať a zároveň vystaviť faktúru maximálne do 15.12.2025
Dodávateľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok na vykonanie kurzu. Zadávanie objednávok na konkrétny kurz počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľovi nevzniká žiadny finančný nárok v dôsledku nezadania objednávok na vykonanie kurzu v predpokladanom množstve resp. v akomkoľvek množstve.
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia na získanie vodičského oprávnenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi.
Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Poskytovateľ sa zaväzuje po ukončení kurzu vyhotoviť Protokol o absolvovaní kurzu (ďalej len „protokol“), ktorý potvrdia obidve zmluvné strany svojim podpisom. Protokol bude písomným dokumentom potvrdzujúcim splnenie záväzku poskytovateľa, ktoré spočíva v riadnom ukončení príslušného kurzu/kurzov objednávateľom vybranými účastníkmi a následnom zabezpečení odovzdania vodičských oprávnení prostredníctvom DI PZ SR pre tých účastníkov, ktorý úspešne absolvovali záverečné skúšky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Užhorodská 1, 071 01 Michalovce, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

04.12.2025 08:00 — 31.12.2025 12:00

2,00 ks

2 600,00

2 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.11.2025 09:39

01.12.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 215
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.11.2025 14:42 - Vstupná ponuka 2 476,19 € Cena bez DPH
26.11.2025 14:32 - Najvýhodnejšia ponuka 2 475,10 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS