• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2025 08:45
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2025 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2025 10:55

Detail zákazky Z20257440

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2025 08:45
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2025 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2025 10:55

Základné údaje

Z20257440

OF-305530

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11669363

Objednávateľ

00696463

Správa mestských komunikácií Poprad

Levočská 3312/37, Poprad, 05801, SVK

Dodávateľ

56214863

fpoho s.r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

stravovacie karty, elektronické stravovacie poukážky, stravné karty

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 30237131-6 - Elektronické karty
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet na rok 2026
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa.
Elektronickou stravovacou kartou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa, pričom nominálna hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky je vo výške 7,00 Eur a je asociovaná ku Stravnej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu.
Držiteľom karty bude zamestnanec objednávateľa. Každý zamestnanec dostane jednu elektronickú stravovaciu kartu, ktorá sa bude dobíjať stravnými jednotkami (poukážkami).
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 377/2004 Z. z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky € 7,00
Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet od 01.12.2025 do 31.12.2026 ks 31
Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet na odbodie  01.12.2025 do 31.12.2025 , 01.01.2026 - 31.3.2026, 01.11.2026 - 31.12.2026 ks 6
Predpokladaný počet elektronických stravovacích poukážok (počet dní x karty) ks 9201
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravovacia karta obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravovacia karta obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu
Stravovacia karta obsahuje číselný kód karty, dobu platnosti (vyznačený rok a mesiac), označenie držiteľa karty, čiarový kód
Stravovacia karta je chránená PIN kódom s možnosťou jeho zmeny
Stravovacia karta má možnosť zablokovania v prípade straty, bezplatný online účet
Bezpečnostný čip na karte áno
Platnosť stravovacej karty zabezpečiť platnosť karty aj počas  3 mesiacov po skončení platnosti zmluvy
Stravovacia karta umožňuje platbu od 0,01 EUR
Stravovacia karta umožňuje bezkontaktné použitie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravovacích kariet  v dohodnutom termíne do sídla objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi elektronické stravné poukážky vo forme čiastkových plnení na základe objednávok objednávateľa počas trvania zmluvy. Zmluva bude uzatvorená na obdobie od 1.12.2025 - 31.12.2026.
Dobíjanie stravovacích kariet prebieha on-line cez Zákaznícku zónu dodávateľa. Kredity na stravovacích kartách zabezpečí dodávateľ do 24 hodín od prijatia objednávky.
Účet v Zákazníckej zóne musí umožňovať zamestnávateľovi/objednávateľovi manažovať karty, kredit, používateľov a objednávky.
Zóna pre držiteľov karty musí umožňovať sledovanie kontroly pohybov na účte a operácie spojené s aktiváciou či blokovaním karty.
Stravovacia karta musí mať možnosť individuálneho overenia zostatku hodnoty elektronických stravných jednotiek v eurách priamo na účtenke z POS terminálu, na webovom portáli uchádzača/dodávateľa, resp. prostredníctvom mobilnej aplikácie, či sms- spôsobom, po každej transakcii sa zobrazí aktuálny zostatok účtu stravovacej karty.
Platby musia byť overiteľné 24 hodín, 7 dní v týždni. On-line priestor musí byť zabezpečený a chránený. Infolinka a servisné služby k dispozícii.
Stravovacie karty umožňujú bezkontaktnú platbu priložením karty k POS terminálu.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi zoznam zmluvných zariadení v lokalite mesta Poprad, v ktorých sú akceptované ich elektronické stravovacie poukážky. V zozname bude uvedený názov a adresa zariadení a telefonické kontakty.
Množstvo odobratých stravovacích kariet a elektronických stravných poukážok je len pravdepodobné a uvedené množstvo je  len pre potreby stanovenia predpokladanej hodnoty zákazky. Skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo.
Množstvo odobratých elektronických stravovacích poukážok a elektronických stravovacích kariet sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov objednávateľa. Presné množstvá  elektronických stravných poukážok, elektronických stravovacích kariet a nominálne hodnoty elektronických stravovacích poukážok uvedie objednávateľ v objednávkach.
V cene za stravnú jednotku musia byť zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytovaním služieb stravovania, a to najmä, nie však výlučne, vystavenie stravovacích kariet, ich aktivácia, blokovanie, personalizácia, ich dodanie do miesta dodania, vedenie zamestnaneckých účtov k stravovacím kartám, priradenia stravných jednotiek k stravným kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, a podobne).
Elektronické stravovacie poukážky budú u dodávateľa objednané spravidla raz mesačne. Objednávateľ má právo v prípade potreby objednať elektronické stravovacie poukážky aj viac krát za mesiac.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť výšku nominálnej hodnoty stravnej jednotky. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotiek sú započítané do ceny stravnej jednotky.
Výška provízie (VP) sa vyjadruje v percentách alebo % zľavou z objednanej hodnoty stravných jednotiek (nominálna hodnota stravnej jednotky x počet stravných jednotiek) a je nemenná počas celej doby účinnosti rámcovej dohody.
Dodávateľ na základe písomnej žiadosti verejného obstarávateľa zabezpečí akceptáciu stravných kariet vo všetkých vyžiadaných stravovacích zariadeniach v prípade, že v stravovacom zariadení bude prevádzkovaný vhodný platobný terminál. Zoznam všetkých stravovacích zariadení musí byť uvedený a priebežne aktualizovaný na webovej stránke dodávateľa.
Dodávateľ môže po dohode spätne odobrať od objednávateľa hodnotu stravnej jednotky na elektronickej stravovacej karte v prípade, že zamestnanec ukončí pracovný pomer počas mesiaca.
dodávateľ prira´duje hodnotu stravovacích poukážok k jednotlivým elektronickým stravovacím kartám podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať číslo elektronickej stravovacej karty, meno a priezvisko držiteľa elektronickej stravovacej karty, meno a priezvisko drižteľa elektronickej stravovacej karty a jemu priradený počet elektronických stravovacích poukážok a nominálnu hodnotu elektronickej stravovacej poukážky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty elektronickej stravovacej poukážky k príslušnej elektronickej stravovacej karte zamestnanca objednávateľa.
Objednávateľ uhradí dodávateľovi cenu za odobraté elektronické stravné poukážky na základe mesačne predložených faktúr a to bezhotovostným prevodom z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohové platby.
Objednávateľ si vyhradzuje právo 30 dňovej splatnosti faktúr.
Faktúru za dodanie stravných poukážok doručí dodávateľ po každom plnení do sídla objednávateľa.
Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať v nasledujúcich mesiacoch, minimálne po dobu 12 mesiacov.
Objednávateľ požaduje, aby elektronické stravovacie poukážky objednané najmenej tri mesiace pred koncom kalendárneho roka obsahovali platnosť do konca nasledujúceho kalendárneho roka.
Dodávateľ sa zaväzuje v každej faktúre uvádzať rozpis sadzby DPH, jednotkové ceny plnenia bez DPH a s DPH, ako aj celkovú cenu plnenia bez DPH a s DPH.
Poplatok za doručenie karty : 0,00 bez DPH €.
Dodanie stravovacích kariet zabezpečí dodávateľ najneskôr do 5 pracovných dní od prijatia objednávky po uzatvorení zmluvy.
Vystavenie novej karty: do 5 pracovných dní, novú kartu možno objednať kedykoľvek počas platnosti zmluvy.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných kariet objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky.
Dodávateľ nebude za požadovaný predmet plnenia účtovať už žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom.
Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzatvorenia zmluvy oznámiť objednávateľovi potrebné údaje kontaktnej osoby (meno, tel. číslo e-mail), ktorá bude dodávateľom poverená komunikáciu s objednávateľom.
Vrátane zaškolenia zodpovednej osoby objednávateľa.
Požaduje sa, aby v momente uzavretia zmluvy mal dodávateľ zápis v Registri partnerov verejného sektora, ak mu táto povinnosť vyplýva. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý v momente uzavretia zmluvy nebol zapísaný v Registri partnerov verejného sektora, alebo bol z neho vymazaný.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. V podrobnom aktualizovanom rozpočte bude ubedená kalkulácia ceny jednej elektronickej stravovacej poukážky vrátane všetkých poplatkov.
Nominálnu hodnotu jednej elektronickej stravovacej poukážky určil objednávateľ v súlade so zákonom č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskroších predpisov.
Nesplnenie povinnosti podľa týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo objednávateľ aokamžite odstúpiť od tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Levočská 3312/37, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

01.12.2025 07:30 — 31.12.2026 16:00

9 201,00 stravná jednotka kus

64 407,00

64 407,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.11.2025 08:45

28.11.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.11.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 481
 21
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.11.2025 09:05 - Vstupná ponuka 64 406,90 € Cena s DPH
26.11.2025 08:50 - Najvýhodnejšia ponuka 64 406,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS