• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2025 15:26
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2025 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2025 16:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2025 16:20

Detail zákazky Z20257427

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2025 15:26
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2025 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2025 16:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2025 16:20

Základné údaje

Z20257427

OF-305460

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11662598

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36847208

allizo, s.r.o.

Svetlá 1, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava a údržba - Padákový a výsadkový materiál

padáky, nosné šnúry, riadiace šnúry, voľné konce, slider

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 39523000-4 - Padáky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava a údržba padákov Parafoil 285
Funkcia
Vykonanie opravy a údržby padákov Parafoil 285.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Oprava výmenným spôsobom vykonávaná autorizovanou osobou
Nosné šnúry oprava/výmena komplet nosných šnúr na 2 ks padákov PARAFOIL 285
Riadiace šnúry oprava/výmena komplet riadiacich šnúr na 2 ks padákov PARAFOIL 285
Voľné konce oprava/výmena komplet voľných koncov na 2 ks padákov PARAFOIL 285 typu PD Accuracy s madlami
Slider typ D-Ring Lip Slider - oprava/výmena komplet na 2 ks padákov PARAFOIL 285: 1 ks bielej farby a 1 ks čiernej farby
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Všetky práce musia byť vykonané podľa technológií a postupov schválených výrobcom padáku
Odovzdanie a prevzatie materiálu k oprave padákových kompletov a ich častí, vykonať v pracovných dňoch od 7:00 do 15:00 hod.
Pri odovzdávaní materiálu je poskytovateľ povinný dodať: osvedčenie o vykonaných prácach so zápisom do dokumentácie padákového dokumentu.
Ak je uchádzač výhradným alebo autorizovaným zástupcom výrobcu danej padákovej techniky pre SR, tak doloží o tom čestné vyhlásenie.
Pri oprave použiť nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Faktúru vyhotoviť v troch výtlačkoch, splatnosť faktúry 30 dní od vystavenia. K faktúre doložiť dodací list, alebo na faktúru uviesť, že slúži zároveň ako dodací list.
Faktúra nesmie obsahovať cenu za dopravu, avšak musí byť zahrnutá v celkovej cene.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, 080 01 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

01.12.2025 16:00 — 19.12.2025 16:00

2,00 ks

2 622,00

2 622,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.11.2025 15:26

27.11.2025 15:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.11.2025 15:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 527
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.11.2025 16:38 - Vstupná ponuka 2 622,00 € Cena bez DPH
24.11.2025 16:38 - Najvýhodnejšia ponuka 2 622,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS