00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
35741236
TransData s.r.o.
M.R. Štefánika 139, Žilina, 01001, SVK
Dodávka bezkontaktných čipových kariet
bezkontaktná čipová karta
Tovar, Služba
|
1. Dodávka bezkontaktných čipových kariet
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| 1. Dodávka nových, nepoužívaných bezkontaktných čipových kariet (BČK), ktoré budú použité ako preukaz študenta, učiteľa alebo zamestnanca školy a elektronická prolongácia externej funkcionality čipovej karty prvýkrát vydaného preukazu vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu predmetu plnenia. |
| 2. Bezkontaktné čipové karty musia byť s naformátovaným a komunikačne i funkčne vyskúšaným a inicializovaným čipom karty v súlade s Metodickým usmernením č. 16/2014 o použití, štruktúre údajov a technickom vyhotovení preukazu študenta vydaným ako rezortným predpisom Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR (ďalej len MŠVVaŠ SR). |
| 3. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentných tovarov s plnohodnotnými vlastnosťami a funkcionalitami na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie, a to bez nutnosti ďalších nákladov na strane objednávateľa. |
| 4. V prípade ekvivalentných tovarov objednávateľ požaduje predložiť u každej ekvivalentnej položky bezplatnú vzorku, ktorá bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Mifare DESFire 8kB s vizuálom ISIC | ks | 120 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1. Kapacita pamäte čipu | kB 8 |
| 2. Typ karty | Mifare DESFire 8kB |
| 3. Formát karty | podľa normy ISO 7816 |
| 4. Typ pamäte | s možnosťou zápisu |
| 5. Inicializácia čipu | podľa Metodického usmernenia MŠVVaŠ SR č. 16/2014 |
| 6. Funkcia čipu 1 | pripravený pre dopravné systémy dopravcov združených v systéme TRANSCARD |
| 7. Funkcia čipu 2 | administrácia a správa kľúčov |
| 8. Funkcia čipu 3 | pripravený pre knižnice na Slovensku (tzv. „knižničný pas“ ) |
| 9. Potlač karty | medzinárodnej karty ISIC |
| 10. Potlač karty | s aktuálnou validáciou karty |
| 11. Rozmer plochy na fotografiu v mm | 25x30 |
| Názov |
| 1.Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia: |
| 1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 destatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu), |
| 1.2 rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH, |
| 1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v zmluve. |
| 1.4. vzorku z každého tovaru, ktorý dodávateľ ponúka ako ekvivalentný k požadovaným druhom tovarov (každá vzorka ekvivalentného tovaru bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa) |
| 1.5. Objednávateľ požaduje, aby potlač dodávaných kariet vyhovovala podmienkam Združenia CKM SYTS a boli naformátované a plne vyhovujúce elektronickému systému pre kontrolu cestujúcich Železničnej spoločnosti Slovensko, a.s. Uvedené objednávateľ overí po predložení vlastného návrhu plnenia. V prípade nesplnenia uvedených požiadaviek bude objednávateľ postupovať v súlade s obchodnými podmienkami elektronickej platformy a bude to považovať za podstatné porušenie zmluvy a právo na odstúpenie. |
| 2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty, príp. vzorky ekvivalentných tovarov. |
| 2.1. V prípade, že vlastný návrh je ekvivalentom požadovaného tovaru, lehota na skúšku vzorky a posúdenie vhodnosti ekvivalentného riešenia sa primerane predĺži podľa prevádzkových možností objednávateľa, ale najviac na 7 pracovných dní. |
| 2.2 Ak vzorky nebudú preukazovať vlastnosti uvedené v požiadavkách objednávateľa špecifikované v tejto zmluve, objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie, resp. opravu alebo nahradenie a zároveň určí dodatočnú lehotu na ich doručenie. |
| 3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie údajov a informácií, príp. vzoriek alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| 4. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| 5. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
| 6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a Vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. Objednávateľ neposkytuje preddavok. |
| 7. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy. |
| 8. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky. |
| 9. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na mieste určenia. |
| 10. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ , umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. |
| 11. Tovar bude dodaný najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky. |
| 12. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava). |
| 13. Dĺžka záruky je 24 mesiacov odo dňa doručenia tovaru. |
| 14. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry najneskôr 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| 15. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
| 16. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPEP, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Dražovská 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
03.12.2025 08:00 — 11.12.2025 15:00
1,00 súbor
959,40
780,00
V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.11.2025 14:08
27.11.2025 14:30
27.11.2025 14:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 25.11.2025 12:49 - Vstupná ponuka | 959,40 | € | Cena s DPH |
| 25.11.2025 12:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 959,40 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: