• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2025 13:59
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2025 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    04.12.2025 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.12.2025 14:05

Detail zákazky Z20257413

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2025 13:59
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2025 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    04.12.2025 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.12.2025 14:05

Základné údaje

Z20257413

OF-304461

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11695344

Objednávateľ

17335825

Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK

Dodávateľ

44879806

K&M MEDIA s.r.o.

Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nádoby na ostré predmety

zdravotnícky spotrebný materiál

  • 33141123-8 - Nádoby na ostré predmety
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ľahké kontajnery
Funkcia
Odberové nádoby určené na biologický odpad, vyrobené z polypropylénu s farbivom so štítkom s výstrahou a s miestom pre uvedenie dôležitých informácii a špeciálnym otvorom. Otvor vo veku umožňuje oddelenie ihly od striekačky.
Nádoba na infekčný zdravotný materiál so štítkom, uzáver s uzatváracím otvorom - materiál PP
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nádoba s objemom 1L ks 600
Nádoba s objemom 5L ks 3500
Nádoba s objemom 10L ks 5000
Nádoba s objemom 20L ks 7500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
PREDMET PLNENIA:
Vrátane dopravy a vyloženia tovaru na miesto plnenia, ktorým sú priestory skladu MTZ v areáli FNsP Žilina.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácií.
Objednávateľ posúdi a mailom dodávateľovi potvrdí predložený Vlastný návrh plnenia (splnenie požiadaviek na predmet zákazky) , najneskôr do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti Rámcovej dohody (ďalej len RD).
Požaduje sa v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti RD a pred fyzickým plnením RD, predložiť e mailom objednávateľovi:
-   Vyhlásenie o zhode a CE certifikát v slovenskom jazyku (nevyžaduje sa úradný preklad)
-  Položkovitý rozpočet  - jednotková cena bez DPH, sadzba DPH, jednotková cena s DPH ) každého zmluvného produktu.
Objednávateľ nie je viazaný množstvom tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie alebo rovnaké ako množstvo tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Množstvo bude spresňované počas plnenia RD, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet RD v čase jeho dodania bude spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem a legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar na základe čiastkových objednávok (odoslané e-mailom alebo telefonicky) v plnom rozsahu, v ktorých bude uvedená presná špecifikácia druhu tovaru, jeho množstvo ako aj konkrétna kúpna cena.
SPÔSOB, ČAS A MIESTO DODANIA TOVARU:
Termín dodania tovaru je najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky od objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 14:00 hod.
ZMLUVNÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY:
Súčasťou dodávky je faktúra v 2 vyhotoveniach, ktorá obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho jednotkovú a celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 dní odo dňa jeho riadneho  dodania,  najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci /nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar.
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu.
Predmetom fakturácie bude len skutočne dodaný tovar ako aj skutočne dodané množstvo tovaru na základe čiastkových objednávok objednávateľa v priebehu 12 mesiacov.
Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 60 dní odo dňa jej doručenia.
SANKCIE:
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej ceny za predmet Zmluvy, a to za každý kalendárny deň omeškania, nárok na náhradu škody objednávateľa tým nie je dotknutý.
Ak je dodaný tovar s vadami objednávateľ má právo na voľbu nárokov uvedených v § 436 ods.1 písmen. a) až d) Ob.Z. ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu.
Dodávateľ má právo požadovať:
Úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2  a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z.
UKONČENIE ZMLUVNÉHO VZŤAHU:
RD môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán, výpoveďou a alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska.
RD možno ukončiť výpoveďou zo strany Objednávateľa a aj bez uvedenia dôvodu s výpovednou lehotou jeden mesiac. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede.
Objednávateľ môže odstúpiť od RD pre podstatné porušenie RD dodávateľom, ktorým sa rozumie najmä:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v RD, resp. v objednávke,
b) dodanie predmetu RD,  ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstvu dohodnutých v RD,
c) neodovzdanie dokladov zo strany dodávateľa, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a pre ostatné podstatné porušenia RD, ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka , alebo OPET.
d) objednávateľ je oprávnený odstúpiť od RD, ak je dodávateľ v čase plnenia RD zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska,
Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže dodávateľ odstúpiť od RD pre podstatné porušenie RD upravené v tejto RD a ustanoveniach Obchodného zákonníka, alebo OPET.
Zároveň nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa , pričom objednávateľ :
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom.
Objednávateľ je oprávnený v prípade porušenia povinnosti Dodávateľa účtovať zmluvnú pokutu v zmysle platných Obchodných podmienok elektronickej platformy dostupnej na www.eks.sk
Zaplatenie zmluvnej pokuty nevylučuje výkon akéhokoľvek iného práva či uplatnenie iného nároku spojeného s porušením povinnosti, na ktoré sa viaže zmluvná pokuta. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto RD. Zánik tejto RD nespôsobuje zánik nároku na zmluvnú pokutu. Zaplatenie zmluvnej pokuty nespôsobuje zánik záväzku ani nezbavuje povinnú zmluvnú stranu povinnosti plniť záväzky podľa tejto RD. Súbeh či kumulácia zmluvných pokút nie sú vylúčené.
SPLNENIE PODMIENOK:
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných tovarov.  Vlastným návrhom plnenia  dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa.
Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny (predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien), najmä:
-  údajov týkajúcich sa tovaru (napr.  kódu, zmena názvu tovaru a pod.),
-    ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov.
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ,,ZoRPVS") ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len ,,register) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť.
Dodávateľ tiež vyhlasuje , že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto RD prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní. V prípade, ak počas platnosti tejto Dohody dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Dohody prostredníctvom takéhoto subdodávateľa.
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ
KÚPNA CENA:
Kúpna cena za tovar je stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a v zmysle aktuálne platného Opatrenia MZ SR, ktorým sa stanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva.
Kúpna cena za dodanie tovaru v zmysle tejto RD je uvedená v eurách, vrátane všetkých režijných nákladov dodávateľa súvisiacich s dodaním tovaru v zmysle tejto RD.
ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY:
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záruč. doby vyznačenej na obale výrobku. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 75% výrobcom stanovenej expirač. doby a počas stanovenej exspir. doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitat. a technic. parametrami
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty alebo e-mailom.
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, alebo dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľa na odstúpenie od RD ani nárok na náhradu škody.
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený Rámcovou dohodou, sa bude riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania tovaru s ohrozenou exspiráciou bude objednávateľa o tejto skutočnosti informovať, pričom objednávateľovi zároveň vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať.
Ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena)za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto RD a dodávateľ už preukázateľne za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto RD je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podla tejto RD a nižšou cenou
Objednávateľ, ako verejný obstarávateľ, si v RD vyhradzuje právo na zmenu Rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení RD fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Otázky neupravené touto RD sa riadia ustanoveniami Obchodného zákonníka a OPET.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto RD riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Ochrana osobných údajov :
Dodávateľ tovaru je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení RD mlčanlivosťou. Dodávateľ tovaru predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením RD pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi.
Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení RD zo strany objednávateľa.
Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ)2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z.o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov.
Poučenie o mlčanlivosti s vyhlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa, v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: Poučenie o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou .
Poskytovateľ služby zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení RD v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa.
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z.o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“.
Táto Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú do vyčerpania finančného objemu hodnoty zákazky, najviac však na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto RD aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
Dodávateľ si bude ku kúpnej cene bez DPH uplatňovať DPH vo výške podľa právnych predpisov platných v čase vzniku daňovej povinnosti. Ak počas trvania tejto RD dôjde k zmene sadzby DPH vzťahujúcej sa na plnenia upravené touto RD-ou, nevyžaduje sa úprava tejto zmluvy formou dodatku k tejto RD, ale výška sadzby DPH sa bude automaticky účtovať vo výške platnej v čase poskytnutia zdaniteľného plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nezabezpečí svoje pohľadávky prostredníctvom ručenia podľa § 91 ods. 3 zákona č. 578/2004 Z. z bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú pohľadávky dodávateľa zabezpečené ručením v rozpore s dohodou s objednávateľom podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa sa považuje za platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 Súhrn položiek definovaný v techn. vlastnostiach

35 090,00

35 090,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných tovarov. Vlastným návrhom plnenia dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.11.2025 13:59

04.12.2025 13:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.12.2025 13:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 348
 12
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.11.2025 13:31 - Vstupná ponuka 35 090,00 € Cena bez DPH
04.12.2025 11:28 - Najvýhodnejšia ponuka 35 070,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS