• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2025 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2025 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2025 10:00

Detail zákazky Z20257406

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2025 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2025 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2025 10:00

Základné údaje

Z20257406

OF-305527

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11669391

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laserové multifunkčné zariadenie

multifunkčné zariadenie

  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laserové multifunkčné zariadenie
Funkcia
Farebné laserové multifunkčné zariadenie pre formát A4
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Rozlíšenie tlače DPI 1 200 x 1 200
Rýchlosť tlače jednostranná str./min. 33
Rýchlosť tlače obojstranná obr./min. 29,5
Čas zahrievania s 14
Odporúčané mesačné zaťaženie str./mesiac 750 4000
Rýchlosť kopírovania jednostranne str./min. 33
Rýchlosť kopírovania obojstranne obr./min 29
Rozlíšenie kopírovania DPI 600 x 600
Rozlíšenie skenovania optické DPI 600 x 600
Rozlíšenie skenovania rozšírené DPI 9 600 x 9 600
Rýchlosť skenovania obojstranne čiernobielo obr./min. 100
Rýchlosť skenovania obojstranne farebne obr./min. 80
Rýchlosť skenovania jednostranne čiernobielo obr./min. 50
Rýchlosť skenovania jednostranne farebne obr./min. 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Metóda tlače: farebná tlač laserovým lúčom
Funkcie: tlač, kopírovanie, skenovanie, odosielanie, fax
Automatická obojstranná tlač: áno
Jednoprechodové obojstranné skenovanie: áno
Možnosti prepojenia: LAN, Wi-Fi, USB
Štartovací toner: áno
Jazyky tlačiarne: UFRII, PCL 5c, PCL6, Adobe® PostScript3
Obojstranné kopírovanie: obojstranné na obojstranné (automatické)
Farebná hĺbka skenovania: 24 bitov/24 bitov (vstup/výstup)
Skener – kompatibilita: TWAIN, WIA, ICA
Skenovanie do: e-mail, počítač, USB, server FTP, cloud
Funkcia faxu: áno
Vstup na papier (štandard): kazeta na 250 listov; viacúčelový zásobník na 50 listov; automatický podávač dokumentov na 50 listov
Vstup na papier (voliteľný): kazeta na 550 listov
Typy médií: obyčajný papier, recyklovaný papier, hrubý papier, tenký papier, farebný papier, kriedový papier, dierovaný, etiketa, pohľadnica, obálka
Veľkosti médií - kazeta (štandardná a voliteľná): A4, A5, A5 (na šírku), A6, B5, Legal, Letter, Executive, Statement, OFFICIO, B-OFFICIO, M-OFFICIO, GLTR, GLGL, Foolscap, 16K, pohľadnica, obálka (COM10, DL, C5, Monarch), vlastné veľkosti:
- min. 98 x 148 mm, max. 216,0 x 356,0 mm
Rýchlosť procesora: 1 200 MHz x 2
Pamäť: 1 GB
Ovládací panel: 12,7 cm farebná dotyková obrazovka LCD
Zdroj napájania: 220 – 240 V (±10 %), 50/60 Hz (±2 Hz)
Spotreba energie: maximálna: pribl. 1 380 W; tlač v aktívnom režime: pribl. 700 W; pohotovostný režim: pribl. 24,0 W; režim spánku: pribl. 1,0 W; typická spotreba elektrickej energie (TEC): 0,30 kWh/týždeň (230 V)
Príslušenstvo: podávač papiera PF-K1 (kazeta s kapacitou 550 listov), dlhý kábel tel. súpravy 6
Špecifikáciám vyhovuje Canon i-Sensys MF754Cdw alebo ekvivalent.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy prostredníctvom Elektronického trhoviska, t.j. uviesť značku a typ ponúkaného tovaru, tzv. podrobný aktualizovaný položkový rozpočet, e-mailom kontaktnej osobe.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru.
Dodávateľ je povinný vopred vyzvať Objednávateľa prevziať Tovar.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra  obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH,  sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Oddelenie prípravy strategických projektov vedy a výskumu, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

02.12.2025 08:00 — 16.12.2025 14:00

1,00 celý predmet zákazky

400,00

400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.11.2025 08:43

28.11.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.11.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 285
 16
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.11.2025 08:46 - Vstupná ponuka 399,00 € Cena bez DPH
28.11.2025 07:27 - Najvýhodnejšia ponuka 388,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS