• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2025 12:20
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2025 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2025 16:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2025 16:20

Detail zákazky Z20257401

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2025 12:20
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2025 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2025 16:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2025 16:20

Základné údaje

Z20257401

OF-305515

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11662586

Objednávateľ

17335981

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Dunajskej Strede

Veľkoblahovská 1067/30, Dunajská Streda, 92901, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby, tlačivá, obálky, papier

  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie
  • 30197220-4 - Spony na papier
  • 30197630-1 - Papier na tlač alebo iné grafické účely
  • 30199000-0 - Papiernický tovar a iné položky
  • 30199230-1 - Obálky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby, tlačivá, obálky, papier
Funkcia
Kancelárske potreby, tlačivá, obálky, papier
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obálky B6 s doručenkou "Doporučene" - 12,5x17,6 cm kus 100
Tlačivo Spisový obal dvojlist A4 20 kusov v balení balenie 5
Záznam o prevádzke vozidla osobnej dopravy, samoprepis, blok – 100 listov  A5 kus 6
Pokladničná kniha priepisová, samopriepis, blok – 100(50x2) listov A4 kus 2
Euroobal extra široký prospektový Esselte A4 maxi, rastrovaný, 25 ks v balení, hrúbka: 100 µm • kapacita: 60 – 80 listov balenie 3
Euroobal A4, ľadový, embosovaná PP fólia hrúbky 0,043 mm; rozmery: 230 x 302 mm; farba: ľadová; balenie: 100 ks v sáčku 50 mikrónov balenie 7
Rýchloviazač závesný balenie 1
Papier do fotokopírovacích zariadení a do atramentových a laserových tlačiarní, A4, 80g/m2, 500ks/bal, 5bal/krabica krabica 20
Papier do fotokopírovacích zariadení a do atramentových a laserových tlačiarní, A3, 80g/m2, 500ks/bal, 5bal/krabica krabica 3
Archívna krabica so sklápacím vekom DONAU modrá 560×370×315 mm kus 20
Zvýrazňovač  1 balenie obsahuje 4 kus/4 farby balenie 5
Obálky rozmeru 162 × 114 mm, Farba biela. Samolepiace s balenie 3 odtrhávacou páskou, v 1 balení 100 ks balenie 1
Zošit linajkovaný A4 kus 3
Zošit A5 s tvrdým obalom kus 3
Korekčná páska (roller) Pritt Compact roller kus 15
Guľôčkové pero Stabilo modré kus 50
Spony veľké 78 mm 50ks/bal balenie 5
Odkladacia mapaOM3  s 3 chlopňami a gumičkou LEIT WOW farebná, formát A4, kapacita 250 listov kus 5
Strúhadlo so zásobníkom kus 5
Zošívačka s plochým zašívaním na spony 24/6 a 26/6, 30list. kus 2
Registratúrny denník, A4 , 96 listov kus 5
Rýchloviazač s priehľadnou prednou  stranou s eurodierovaním, formát A4 kus 50
Poznámkový blok A5 kus 3
Poznámkový blok A4 kus 3
Fólia pre krúžkovú väzbu A4 balenie 1
Plastové hrebene pre krúžkovú väzbu A4, max.20 mm balenie 1
Bloček samolep. 75x75mm rôzne farby 5ks/bal balenie 5
Bloček samolep. 50x40mm rôzne farby 5ks/bal kus 5
Zakladač pákový 7,5 cm kus 20
Tlačivo Dovolenka A6, 100 listov kus 3
Binder klipy – kancelárske oceľové klipy veľkosť : 15 mm 1 bal.x 12 ks balenie 10
Lepiaca tyčinka Pritt Stick 40g kus 5
Tlačivo príjmový pokladničný doklad s DPH kus 2
Tlačivo výdavkový pokladničný doklad s DPH kus 2
Poznámkový blok v tvare kocky, 8,5 x 8,5 x 5 cm, lepený z bieleho  bezdrevného papiera kus 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Plnenie predmetu zákazky zahŕňa dopravu na miesto plnenia, do sídla objednávateľa.
Faktúra za dodanú časť predmetu plnenia musí obsahovať jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky, celkovú cenu dodanej položky, celkovú cenu za dodanie osobitne požadovaného množstva položiek - časti predmetu zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Veľkoblahovská 1067, Dunajská Streda, Dunajská Streda, Trnavský, Slovenská republika

01.12.2025 14:00 — 05.12.2025 14:00

35,00 položky

1 650,00

1 650,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ktorý musí spĺňať všetky požadované parametre a technickú špecifikáciu uvedenú v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.11.2025 12:20

27.11.2025 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.11.2025 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 319
 39
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.11.2025 14:04 - Vstupná ponuka 1 650,00 € Cena s DPH
27.11.2025 14:28 - Najvýhodnejšia ponuka 1 648,77 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS