• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2025 14:53
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2025 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2025 10:30

Detail zákazky Z20257377

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2025 14:53
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2025 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2025 10:30

Základné údaje

Z20257377

OF-304900

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11669359

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske, konferenčné stoličky, kreslá

stoličky, kreslá

  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 39111100-4 - Otočné sedadlá
  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Manažérske kreslo
Funkcia
kancelárske kreslo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Manažérske kreslo ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nosnosť: min. 140 max. 160 kg
Výškové nastavenie: áno
Kombinácia pravej kože a PVC áno - dotykové časti kresla sú čalúnené kvalitnou pravou kožou a nedotykové časti sú potiahnuté PVC.
Ergonomicky tvarované sedadlo a operadlo áno - poskytujú pohodlie a oporu aj pri dlhodobom sedení.
Mechanizmus Multiblock áno
Konštrukcia kresla: je položená na päťramenný kríž z chrómovej ocele, ktorého súčasťou je pätica koliesok, ktoré zabezpečujú jednoduchú a plynulú mobilitu kresla.
Toleruje vlhkú dezinfekciu povrchu áno
Toleruje UV žiarenie, germicíd áno
 2. Kancelárske kreslo - sieťka
Funkcia
kancelárske kreslo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárske kreslo - sieťka ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Čalúnené kancelárske kreslo s otočnou sedacou plochou a nastaviteľnou výškou pomocou plynového piestu. áno
Mesch čalúnenie. Vysoké operadlo je čalúnené membránovou sieťkou s koženkovou opierkou hlavy. V krížovej oblasti je vystužená bedrová opierka. áno
Oceľový pochrómovaný nosný kríž. Plastové kolieska a opierky na ruky. áno
Nosnosť: min. 140 max. 160 kg
Výška sedu: 45-53 cm
Celková výška: 111 - 120 cm
Toleruje vlhkú dezinfekciu povrchu áno
Toleruje UV žiarenie, germicíd áno
 3. Kancelárske kreslo - ekokoža
Funkcia
kancelárske kreslo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárske kreslo - ekokoža ks 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nosnosť: min. 140 max. 160 kg
Čalúnenie: ekokoža
Anatomicky tvarovaná pohodlná kancelárska stolička áno
Asynchrónny mechanizmus s plynulým nastavením sedadla a operadla áno
Operadlo výškovo nastaviteľné rastrovou mechanikou Up-down áno
Vrátane plastových podpierok rúk áno
Plynulé nastavenie výšky plynovým piestom áno
Kovový chromovaný kríž áno
Mäkké kolieska na tvrdé podlahy, priemer 50 mm. priemer čapu 11 mm áno
Farba: podľa dohody s objednávateľom
Toleruje vlhkú dezinfekciu povrchu áno
Toleruje UV žiarenie, germicíd áno
 4. Kancelárske kreslo - látka
Funkcia
kancelárske kreslo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárske kreslo - látka ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nosnosť: min. 140 max. 160 kg
Čalúnenie: 100 % Pes, mikroplyš
Anatomicky tvarovaná pohodlná kancelárska stolička áno
Asynchrónny mechanizmus s plynulým nastavením sedadla a operadla áno
Operadlo výškovo nastaviteľné rastrovou mechanikou Up-down áno
Vrátane plastových podpierok rúk áno
Plynulé nastavenie výšky plynovým piestom áno
Kovový chromovaný kríž áno
Mäkké kolieska na tvrdé podlahy, priemer 50 mm. priemer čapu 11 mm áno
Farba: podľa dohody s objednávateľom
Toleruje vlhkú dezinfekciu povrchu áno
Toleruje UV žiarenie, germicíd áno
 5. Konferenčná stolička - ekokoža
Funkcia
konferenčná stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Konferenčná stolička - ekokoža ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nosnosť: min. 140 max. 160 kg
Čalúnenie: ekokoža
Kovová konštrukcia zváraná z oceľovej rúry ukončená krytkami áno
Kovová konštrukcia upravená čiernou práškovou farbou áno
Vnútorná výplň skeletu: plast - preglejka - molitan - ekokoža
Široké sedadlo a operadlo umožňuje pohodlné sedenie áno
Možnosť stohovania max. 12 ks
Farba: podľa dohody s objednávateľom
Toleruje vlhkú dezinfekciu povrchu áno
Toleruje UV žiarenie, germicíd áno
 6. Konferenčná stolička - látka
Funkcia
konferenčná stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Konferenčná stolička - látka ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nosnosť: min. 140 max. 160 kg
Čalúnenie: 100 % polyester
Kovová konštrukcia zváraná z oceľovej rúry ukončená krytkami áno
Kovová konštrukcia upravená čiernou práškovou farbou áno
Vnútorná výplň skeletu: plast - preglejka - molitan - látka
Široké sedadlo a operadlo umožňuje pohodlné sedenie áno
Možnosť stohovania max. 12 ks
Farba: podľa dohody s objednávateľom
Toleruje vlhkú dezinfekciu povrchu áno
Toleruje UV žiarenie, germicíd áno
 7. Kreslo
Funkcia
kreslo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kreslo ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nosnosť kresla: min. 120 kg
Pevná celodrevená konštrukcia áno
Kreslo je po celom povrchu čalúnené ekokožou áno
Plastové nôžky ochránia podlahu pred poškrabaním áno
Farba: podľa dohody s objednávateľom
Toleruje vlhkú dezinfekciu povrchu áno
 8. Jedálenská stolička
Funkcia
jedálenská stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jedálenská stolička ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nosnosť: min. 120 kg
Výška sedu: 44 - 47 cm
Celková výška: 85-88 cm
Pohodlný čalúnený sedák - ekokoža áno
Pevná kovová konštrukcia s oblúkovým chrbtom áno
Prevedenie konštrukcie chróm
Farba: podľa dohody s objednávateľom
Toleruje vlhkú dezinfekciu povrchu áno
Toleruje UV žiarenie, germicíd áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. POZOR !!!Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok el.platformy (ďalej len "VZP OPEP") od Zmluvy odstúpiť.
2. POZOR!!! Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa jej vystavenia s náležitosťami podľa všeobecných obchodných podmienok EKS. Faktúra musí byť vyhotovená ako daňový doklad v súlade so slovenským právnym poriadkom. Dodávateľ sa zaväzuje odoslať faktúru Objednávateľovi v deň jej vystavenia, inak splatnosť faktúry začína plynúť dňom jej doručenia. Dodávateľ bude zasielať Objednávateľovi elektronickú faktúru formou elektronickej pošty na jeho e-mailovú adresu: faktury@nspnz.sk.
Faktúra sa považuje za doručenú v deň jej odoslania poskytovateľom na emailovú adresu Objednávateľa bez ohľadu na skutočnosť, či ju Objednávateľ prečíta. Elektronická faktúra je daňovým dokladom v zmysle § 71 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty a §31 až 33 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami VZP OPEP.
3. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktné údaje oprávnenej osoby / meno, priezvisko, telefónne číslo, e -mail.
4. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii, ktoré musia byť platné počas celej doby trvania tejto zmluvy, a do 5 kalendárnych dní od výzvy objednávateľa vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech.špecifikácie.
5.  Objednávateľ vyhodnotí zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii po predložení uchádzačom podľa bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie.
6.  Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie.
7. POZOR !!! Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk.
8. POZOR !!! Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý , nerepasovaný  tovar do 7 pracovných dní od odoslania objednávky objednávateľa.
9. POZOR !!! V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
10. Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr.
11. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
12. Cena tovaru je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa.
13. Objednávateľ požaduje uviesť min. nasledovné údaje na vonkajšom obale tovaru: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, a ďalšie povinné údaje podľa platnej legislatívy SR a EÚ.
14. Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá, druhy tovaru a veľkosti v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
15. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa.
16. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
17. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu a to prostredníctvom tzv. súhrnnej faktúry. Dodávateľ je v súlade s § 75 ods.1 zákona o DPH povinný vystaviť súhrnnú faktúru za jeden kalendárny mesiac v prípade, ak sa uskutoční v priebehu kalendárneho mesiaca viac dodaní tovarov, pričom táto súhrnná faktúra môže pokrývať najviac obdobie jedného kalendárneho mesiaca. Súhrnná faktúra sa musí vyhotoviť najneskôr do 15 dní
od skončenia kalendárneho mesiaca. Dodávky tovaru a jednotlivé platby sa musia na súhrnnej faktúre rozpísať podľa dňa dodania, resp. prijatia platby (nie je možné ich sčítať). Týmto nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody aj v rozsahu prevyšujúcom výšku dohodnutej zmluvnej pokuty a rovnako týmto nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy.
18. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia.
19. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií.
20. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 5 dní od doručenia reklamácie.
21. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť.
22.  V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z ceny plnenia denne. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. Rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluv. pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa.
23.V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. Rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluv. pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa.
24. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne,oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
25. Nedodržanie technických vlastností tovaru a technickej špecifikácie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa.
26. Nedodržanie požiadavky objednávateľa č.1,2, 4, 25, 28, 29, 30, 31, 32 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Ak dôjde k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
27. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
28. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako"nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
29. Akékoľvek pohľadávky z tohto zmluvného vzťahu, ktoré eviduje dodávateľ voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa v zmysle ust. § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, pričom na predchádzajúci písomný súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávky na tretiu osobu sa vyžaduje predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Postúpenie pohľadávky na tretiu osobu v rozpore predchádzajúcou vetou je podľa ustanovenia ust. § 39 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov neplatné a v prípade takéhoto postúpenia pohľadávky v rozpore s predchádzajúcou vetou je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2% z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore so zákazom. Uvedené sa neuplatní ak osobitný právny predpis vzťahujúci sa na pohľadávku vyplývajúcu z tejto zmluvy vylučuje možnosť podmieniť postúpenie pohľadávky súhlasom objednávateľa ako dlžníka.
Týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na (i) náhradu škody aj v rozsahu prevyšujúcom výšku dohodnutej zmluvnej pokuty a (ii) rovnako týmto nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu.
30.Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
31. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších  predpisov zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu zriaďovateľa objednávateľa (MZ SR) zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane  veriteľom objednávateľa  v rozpore s dohodou dodávateľa a objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné a porušenie zákazu podľa prvej vety je
sankcionované zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore so zákazom. Týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na (i) náhradu škody aj v rozsahu prevyšujúcom výšku dohodnutej zmluvnej pokuty a (ii) rovnako týmto nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu.
32. Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávky vzniknuté z tejto zmluvy nepoužije ako predmet zálohu. Dodávateľ sa zaväzuje zdržať sa aj iných právnych úkonov, ktoré by mali za následok zmenu v osobe veriteľa peňažného záväzku voči dlžníkovi, a to pod sankciou neplatnosti takéhoto úkonu.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská 5587/11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 skupina produktov

30 650,00

30 650,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.11.2025 14:53

28.11.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.11.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 241
 60
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.11.2025 17:19 - Vstupná ponuka 29 000,00 € Cena bez DPH
25.11.2025 15:36 - Najvýhodnejšia ponuka 28 998,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS