• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2025 15:36
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2025 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2025 11:15

Detail zákazky Z20257376

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2025 15:36
  •    Predkladanie ponúk
    28.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.11.2025 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.11.2025 11:15

Základné údaje

Z20257376

OF-304999

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11669347

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

43872930

iServices s. r. o.

Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Aktualizácie (support od výrobcu) anitvírusového softvéru

support od výrobcu

  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby
  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 72263000-6 - Implementácia softvéru
  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Aktualizácie (support od výrobcu) antivírusového softvéru - ESET alebo ekvivalent na obdobie od 1. 1. 2026 do 31. 12. 2026 (12 mesiacov)
Funkcia
1. Aktualizácie (support od výrobcu) antivírusového softvéru -  produktového balíka ESET Mail Security a PROTECT Enterprise alebo ekvivalent
2. Dodanie bezpečnostných riešení na ochranu koncových pracovných staníc, serverov, mobilných zariadení, ktorý obsahuje viacvrstvovú antivírusovú ochranu, technológiu automatickej analýzy podozrivých súborov v cloudovom sandboxe výrobcu, pokročilú vrstvu ochrany v podobe XDR nástroja na detekciu a reakciu, šifrovanie celých diskov a možnosť prevádzkovať jednotnú management konzolu na správu týchto riešení v cloudovom nasadení alebo lokálnom (on-prem) nasadení podľa voľby verejného obstarávateľa za účelom zvýšenia kybernetickej bezpečnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Predĺženie podpory produktu Dodanie licencií ESET Mail Security pre ochranu endpointov (1.1.2026-31.12.2026) alebo ekvivalent ks 4000
2. Predĺženie podpory produktu Dodanie licencií ESET PROTECT Enterprise pre ochranu endpointov (1.1.2026 -31.12. 2026) alebo ekvivalent ks 4000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Antivírusové riešenie pre koncové body a servery: Podporované klientske platformy OS - min. Windows, Linux, MacOS, Android, všetko v slovenskom alebo českom jazyku. Natívna podpora architektúr pre platformy Windows a MacOS: x86, x64, ARM64
- Antimalware, antiransomware, antispyware a anti-phishing na aktívnu ochranu pred všetkými typmi hrozieb - Personálny firewall pre zabránenie neautorizovanému prístupu k zariadeniu so schopnosťou automatického prebratia pravidiel z brány Windows Firewall
- Modul pre ochranu operačného systému a elimináciu aktivít ohrozujúcich bezpečnosť zariadenia s možnosťou definovať pravidlá pre systémové registre, procesy, aplikácie a súbory                                                                               -Ochrana pred neautorizovanou zmenou nastavenia / vyradenie z prevádzky / odinštalovaním antimalware riešení a kritických nastavení a súborov operačného systému - Aktívna aj pasívna heuristická analýza pre detekciu doposiaľ neznámych hrozieb
- Systém na blokáciu exploitov zneužívajúcich zero-day zraniteľností, ktorý pokrýva najpoužívanejšie vektory útoku: min. sieťové protokoly, Flash Player, Java, Microsoft Office, webové prehliadače, e-mailových klientov, PDF čítačky - Systém na detekciu malwaru už na sieťovej úrovni poskytujúci ochranu aj pred zneužitím zraniteľností na sieťovej vrstve      - Kontrola šifrovaných spojení (SSL, TLS, HTTPS, IMAPS…)
- Anti-phishing so schopnosťou detekcie homoglyph útokov.                                                                                                 - Kontrola RAM pamäte pre lepšiu detekciu malwaru využívajúcu silnú obfuskáciu a šifrovanie                                     - Cloud kontrola súborov pre urýchlenie skenovania fungujúce na základe reputácie súborov - Kontrola súborov v priebehu sťahovania pre zníženie celkového času kontroly- Kontrola súborov pri zapisovaní na disku a extrahovaní archivačných súborov - Detekcia s využitím strojového učenia
- Funkcia ochrany proti zapojeniu do botnetu pracujúcej s detekciou sieťových signatúr                                                 - Ochrana pred sieťovými útokmi skenujúca sieťovú komunikáciu a blokujúca pokusy o zneužitie zraniteľností na sieťovej úrovni. - Kontrola s podporou cloudu pre odosielanie a online vyhodnocovanie neznámych a potenciálne škodlivých aplikácií.            - Lokálny sandbox
- Modul behaviorálnej analýzy pre detekciu správania nových typov ransomwaru                                                            - Systém reputácie pre získanie informácií o závadnosti súborov a URL adries                                                                  - Cloudový systém na detekciu nového malwaru ešte nezaneseného v aktualizáciách signatúr - Technológia na detekciu rootktitov obvykle sa maskujúcich za súčasti operačného systému.  - Skener firmvéru BIOSu a UEFI- Skenovanie súborov v cloude OneDrive
- Funkcionalita pre MS Windows v min. rozsahu: Antimalware, Antispyware, Personal Firewall, Personal IPS, Application Control, Device control, Security Memory (zabraňuje útokom na bežiace aplikácie), kontrola integrity systémových komponentov - Funkcionalita pre k MacOS v min. rozsahu: Personal Firewall, Device control, autoupgrade - Možnosť aplikovania bezpečnostných politík aj v offline režime na základe definovaných podmienok.
- Ochrana proti pokročilým hrozbám (APT) a 0-day zraniteľnostiam                                                                                     - Podpora automatického vytvárania dump súborov na stanici na základe nálezov                                                         - Okamžité blokovanie/mazanie napadnutých súborov na stanici (s možnosťou stiahnutia administrátorom na ďalšiu analýzu) Duálny aktualizačný profil pre možnosť sťahovania aktualizácií z mirroru v lokálnej sieti a zároveň vzdialených serverov pri nedostupnosti lokálneho mirroru (pre cestujúcich používateľov s notebookmi)
- Možnosť definovať webové stránky, ktoré sa spustia v chránenom režime prehliadača, pre bezpečnú prácu s kritickými systémami alebo internetovým bankovníctvo                                                                                                         - Aktívne ochrany pred útokmi hrubou silou na protokol SMB a RDP, - Možnosť zablokovania konkrétnej IP adresy po sérii neúspešných pokusov o prihlásenie pre protokoly SMB a RDP s možnosťou výnimiek vo vnútorných sieťach
- Automatické aktualizácie bezpečnostného softvéru s možnosťou odloženia reštartu stanice,                                      - "Zmrazenie“ na požadovanej verzii – produkt je možné nakonfigurovať tak, aby nedochádzalo k automatickému povyšovaniu majoritných a minoritných verzií najmä na staniciach, kde sa vyžaduje vysoká stabilita -Automatické vyriešenie incidentu, -Prioritizácia vzniknutých incidentov
- Možnosť stiahnutia spustiteľných súborov zo staníc pre bližšiu analýzu vo formáte archívu opatreným heslom       - Integrácia a zobrazenie detekcií vykonaných antimalware produktom                                                                             - Riešenie je schopné generovať tzv. forest/full execution tree model, -Vyhľadávanie pomocou novo vytvorených IoC nad historickými dátami, -Previazanie s technikami popísanými v knowledge base MITRE ATT&CK.
-Integrovaný vyhľadávač VirusTotal s možnosť rozšírenia o vlastné vyhľadávače                                                                - Integrácia riešenia: Podpora integrácie musia byť založené na rozhraní API I, na protokoloch alebo v kombinácii s rozhraním API a protokolmi,                                                                                                                                                   Priama podpora riešení: Arctic Wolf, BlockAPT, Elastic, IBM QRadar, Microsoft Sentinel, Mindflow, Splunk, Stellar Cyber, Wazuh, RAPID7. Izolácia siete pre Linux a MacOS prostredie a Patch management pre Linux.
-Možnosť zhromažďovať udalosť pripojenia virtuálneho disku, monitorovať spúšťanie procesov z pripojených virtuálnych diskov a samotnej operácie pripojenia (mountu) virtuálneho disku                                                                 - Možnosť zhromažďovať udalosť pridania súboru úlohy BITS. -Podpora SHA-256 (Windows)            - Zobrazovanie iba detekcií, ktoré sú prítomné v akomkoľvek incidente v danom riešení
-Tvorba incidentov – v rámci platformy a je možné ich vytvárať automaticky, ako aj pomocou nových pravidiel pre incidenty na báze automatizácie. -Automatická a manuálna remediácia incidentov.
-Podpora vytvárania incidentov na základe pravidiel SIEM.                                                                                                    - Detekcia súborov doručených prostredníctvom kopírovania a vkladania cez RDP pripojenie                                       - Podpora multitenancy (správa prístupových práv pre jednotlivé skupiny, synchronizácia typov statických skupín). -Podpora API rozhraní: pre jednoduchú integráciu 2FA do existujúcich aplikácií, pre podporu EDR/XDR funkcionalít, spôsob prístupu k portálu Threat Intelligence (ETI).
-Podpora plugin N-able N-central umožňuje poskytovateľom spravovaných služieb overiť stav inštalácie bezpečnostného produktu a monitorovať stav ochrany a protokoly skenovania/hrozieb spravovaných zariadení pomocou automatizačných politík (úlohy) a vlastných služieb (monitorovanie). -Podpora pluginu for N-able N-sight RMM, -Podpora pluginu Kaseya VSA. Agent koncového bodu Kaseya VSA dokáže tiež nasadiť a spravovať koncové body.
-Podpora pluginu for ConnectWise Automate introduction                                                                                                    - Ransomware Remediation                                                                                                                                                          - Záloha a obnovenie súborov, ktoré boli modifikované ransomvérom.                           - Container security pre linux prostredie dokáže skenovať kontajner v nasledujúcich fázach:• proces vytvárania obrazu kontajnera     • nasadenie obrazu kontajnera Aktivita vo vnútri kontajnera sa tiež skenuje v reálnom čase, aby sa zistilo podozrivé správanie.
Integrovaná cloudová analýza neznámych vzoriek: Funkcia cloudového sandboxu je integrovaná do produktu pre koncové a serverové zariadenia, tzn. Cloudový sandbox nemá vlastného agenta, nevyžaduje inštaláciu ďalšie komponenty či už v rámci produktu alebo implementácie HW prvku do siete                                                                    - Sandbox umožňujúci spustenie vzoriek malwaru pre: • Windows • Linux - Možnosť využitia na koncových bodoch a serveroch pre aktívnu detekciu škodlivých súborov                                                       - Analýza neznámych vzoriek v rade jednotiek minút.
-Optimalizácia pre znemožnenie obídenia anti-sandbox mechanizmy - Schopnosť analýzy rootkitov a ransomvéru - Schopnosť detekcie a zastavenie zneužitia alebo pokusu o zneužitie zero day zraniteľnosti - Riešenie pracuje s behaviorálnou analýzou - Kompletný výsledok o zanalyzovanom súbore vrátane informácie o nájdenom i nenájdenom škodlivom správaní daného súboru, - Manuálne odoslanie vzorky do sandboxu.
Možnosť proaktívnej ochrany, kedy je potenciálna hrozba blokovaná, pokiaľ nie je známy výsledok analýzy zo sandboxu                                                                                                                                                                                          - Neobmedzené množstvo odosielaných súborov                                                                                                                    - Všetka komunikácia prebieha šifrovaným kanálom       - Okamžité odstránenie súboru po dokončení analýzy v cloudovom sandboxe, - Možnosť voľby, aké kategórie súborov do cloudového sandboxu budú odchádzať (spustiteľné súbory, archívy, skripty, pravdepodobný spam, dokumenty atp.)
Veľkosť odoslaných súborov do cloudového sandboxu môže dosahovať až 64MB - Výsledky analyzovaných súborov sú dostupné a automatizovane distribuované všetkým serverom a staniciam naprieč organizáciou, tak aby nedochádzalo k duplicitnému testovaniu
Šifrovanie celých diskov: - Podpora platforiem Windows a MacOS - Správa cez jednotný centrálny manažment - Unikátna technológia pre platformu Windows (nevyužíva sa BitLocker), - Podpora Pre-Boot autentizácia - Podpora TMP modulu - Podpora Opal samo-šifrovacích diskov
-Možnosť definovať: počet chybne zadaných pokusov, zložitosť a dĺžku autentizačného hesla, - Možnosť obmedziť platnosť autentizačného hesla, - Podpora okamžitého zmazania šifrovacieho kľúča a následné uzamknutie počítača, - Recovery z centrálnej konzoly
XDR riešenie: - Možnosť prevádzky centrálneho servera v cloude alebo on-premise na platforme Windows Server - Webová konzola pre správu a vyhodnotenie - Možnosť prevádzky s databázami: Microsoft SQL, MySQL,                                                                                                           Možnosť prevádzky v offline prostredí
Autonómne správanie so schopnosťou vyhodnotiť podozrivú/ škodlivú aktivitu a zareagovať na ňu aj bez aktuálne dostupného riadiaceho servera alebo internetového pripojenia,Logovanie činností administrátora (tzv.Audit Log),  - Podpora EDR pre systémy Windows, Windows server, MacOS a Linux, -Možnosť autentizácie do manažmentu EDR pomocou 2FA, - Možnosť riadenia manažmentu EDR prostredníctvom API, a to ako pre: Prijímanie informácií z EDR serverov aj zasielanie príkazov na EDR servery
Integrovaný nástroj v EDR riešení pre vzdialené zasielanie príkazov priamo z konzoly - Možnosť izolácie zariadenia od siete - Možnosť tvorby vlastných IoC - Možnosť škálovania množstva historických dát vyhodnotených v EDR min. 3 mesiace pre raw-data a min. 3 roky pre detekované incidenty. -„Učiaci režim“ pre automatizované vytváranie výnimiek k detekčným pravidlám - Indikátory útoku pracujúce s behaviorálnou detekciou - Indikátory útoku pracujúce s reputáciou
-Riešenie umožňuje analýzu vektorov útoku                                                                                                                              - Schopnosť detekcie: min. škodlivých spustiteľných súborov: skriptov, exploitov, rootkitov, sieťových útokov, zneužitie WMI nástrojov, bez súborového malwaru, škodlivých systémových ovládačov / kernel modulov, pokusov o dump prihlasovacích údajov užívateľa -Schopnosť detekovať laterálny pohyb útočníka                  - Analýza procesov, všetkých spustiteľných súborov a DLL knižníc      - Náhľad na spustené skripty použité pri detegovanej udalosti.
-Možnosť zabezpečeného vzdialeného spojenia cez servery výrobcu do konzoly EDR - Schopnosť automatizovaného response úkonu pre jednotlivé detekčné pravidlá v podobe: izolácia stanice, blokácia hash súboru, blokácia a vyčistenie siete od konkrétneho súboru, ukončení procesu, reštart počítača, vypnutie počítača, - Možnosť automatického vyriešenia incidentu administrátorom, - Prioritizácia vzniknutých incidentov
-Možnosť stiahnutia spustiteľných súborov zo staníc pre bližšiu analýzu vo formáte archívu opatreným heslom       -Integrácia a zobrazenie detekcií vykonaných antimalware produktom                                                                              - Riešenie je schopné generovať tzv. forest/full execution tree model                                                                                  - Vyhľadávanie pomocou novo vytvorených IoC nad historickými dátami - Previazanie s technikami popísanými v knowledge base MITRE ATT&CK                                - Integrovaný vyhľadávač VirusTotal s možnosť rozšírenia o vlastné vyhľadávače
Management konzola pre správu všetkých riešení v rámci ponúkaného balíka v rozsahu:                                               - Možnosť prevádzkovať jednotnú management konzolu na správu týchto riešení v cloudovom nasadení alebo lokálnom (on-prem) nasadení           - Webová konzola       - Možnosť inštalácie na Windows aj Linux                            - Predpripravená virtual appliance pre virtuálne prostredie VMware, Microsoft Hyper-V a Microsoft Azure, Oracle Virtual Box - Server/proxy architektúra pre sieťovú pružnosť – zníženie záťaže pri sťahovaní aktualizácií detekčných modulov výrobcu.
-Možnosť prebudenia klientov pomocou Wake On Lan                                                                                                           - Vzdialené vypnutie, reštart počítača alebo odhlásenie všetkých užívateľov                                                                      - Možnosť konfigurácie virtual appliance cez užívateľsky prívetivé webové rozhranie Webmin                                         - Nezávislý manažment agent pre platformy Windows, Linux a MacOS                      - Management agent pre architektúry na platformy Windows a MacOS: x86, x64, ARM64, -Nezávislý agent (pracuje aj offline) vzdialenej správy pre zabezpečenie komunikácie a ovládania operačného systému verejného obstarávateľa
-Offline uplatňovanie politík a spúšťanie úloh pri výskyte definovanej udalosti (napríklad: odpojenie od siete pri nájdení škodlivého kódu)                                           -Administrácia v najpoužívanejších jazykoch vrátane slovenčiny    - Široké možnosti konfigurácie oprávnení administrátorov (napríklad možnosť správy iba časti infraštruktúry, ktoré konkrétnemu administrátorovi podlieha) - Zabezpečenie prístupu administrátorov do vzdialenej správy pomocou 2FA                                - Podpora štítkov/tagovania pre jednoduchšiu správu a vyhľadávanie
-Správa karantény s možnosťou vzdialeného vymazania / obnovenia / obnovenia a vylúčenia objektu z detekcie       - Vzdialené získanie zachyteného škodlivého súboru                                                                                                              - Detekcia nespravovaných (rizikových) počítačov komunikujúcich na sieti                                                                         - Podpora pre inštalácie a odinštalácie aplikácií 3.strán - Vyčítanie informácií o verziách softvéru 3. strán                           - Možnosť vyčítať informácie o hardvéri na spravovaných zariadeniach (CPU, RAM, diskové jednotky, grafické karty..)
-Možnosť vyčítať sériové číslo zariadenia, - Možnosť vyčítať voľné miesto na disku, - Detekcia aktívneho šifrovania BitLocker na spravovanej stanici - Zobrazenie časovej informácie o poslednom boote stanice - Odoslanie správy na počítač / mobilné zariadenie, ktoré sa následne zobrazí užívateľovi na obrazovke, - Vzdialené odinštalovanie antivírusového riešenia 3. strany
-Vzdialené spustenie akéhokoľvek príkazu na cieľovej stanici pomocou Príkazového riadka                                             - Dynamické skupiny pre možnosť definovania podmienok, za ktorých dôjde k automatickému zaradeniu klienta do požadovanej skupiny a automatickému uplatneniu klientskej úlohy                                                                                -Automatické zasielanie upozornení pri dosiahnutí definovaného počtu alebo percent ovplyvnených klientov, (napríklad: 5 % všetkých počítačov / 50 klientov hlási problémy) - Podpora SNMP Trap, Syslogu a qRadar SIEM             - Podpora formátov pre Syslog správy: CEF, JSON, LEEF,
- Podpora inštalácie skriptom - *.bat, *.sh, *.ini (GPO, SSCM…)                                                                                              - Rýchle pripojenie na klienta pomocou RDP z konzoly pre vzdialenú správu.                                                                       Reportovanie stavu klientov chránených inými bezpečnostnými programami. - Schopnosť zaslať reporty a upozornenia na e-mail - Konzola podporuje multidoménové prostredie (schopnosť pracovať s viacerými AD štruktúrami) - Konzola podporuje multitenantné prostredie (schopnosť v jednej konzole spravovať viac počítačových štruktúr)
- Podpora VDI prostredia (Citrix, VMware, SCCM, a pod)       - Podpora klonovania počítačov pomocou golden image       - Podpora inštanciách klonov       -Podpora obnovy identity počítača pre VDI prostredie na základe FQDN - Možnosť definovať viacero menných vzorov klonovaných počítačov pre VDI prostredie                                                - Pridanie zariadenia do vzdialenej správy pomocou: synchronizácia s Active Directory, ručné pridanie pomocou podľa IP adresy alebo názvu zariadenia, pomocou sieťového skenu nechránených zariadení v sieti, Import cez csv súbor
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmet dodávky bude Objednávateľovi dodaný na kontaktnú emailovú adresu tak, aby nedošlo k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov Objednávateľa.
2. Platnosť obnovy antivírusového softvéru je od 1. 1. 2026 o 00:00:01 hod.
3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
4. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy zaslaním na kontaktný email Objednávateľa fotokópiu dokladu, z ktorého bude vyplývať, že uchádzač je oficiálnym partnerom spoločnosti ESET najvyššej kategórie (Platinový partner) v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie (pokiaľ uchádzač nie je priamo spoločnosť ESET), alebo kópiu dokladu preukazujúceho, že uchádzač je oficiálnym partnerom výrobcu ním ponúkaného ekvivalentného riešenia (resp. tovaru) v slovenskom alebo českom jazyku.
5. Úroveň partnerstva uchádzača musí byť overiteľná z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu), alebo takéto partnerstvo uchádzač preukáže originálnym vyhotovením dokladu, resp. úradne overenou fotokópiou - písomným potvrdením výrobcu uchádzačom ponúkaného riešenia, resp. tovaru.
6. Verejný obstarávateľ pripúšťa aj predloženie ekvivalentného riešenia za podmienky, že uchádzačom predložený ekvivalent bude spĺňať všetky minimálne požiadavky vereného obstarávateľa na predmet zákazky. Odkaz technickej špecifikácie na obchodnú značku alebo výrobcu tovaru je uvádzaný z dôvodu garantovania technických vlastností, kvalitatívnych parametrov tovaru a účelu použitia.
7. Verejný obstarávateľ pripúšťa tovar podľa technickej špecifikácie nahradiť ekvivalentným tovarom, resp. riešením s rovnakými alebo lepších technických vlastnostiam a kvalitou, za podmienky zabezpečenia plného prechodu zo súčasne využívaného antivírusového balíka (ESET) na uchádzačom navrhované riešenie.
8. V prípade predloženia ekvivalentu musí zároveň uchádzač garantovať bezchybnú implementáciu ním navrhovaného antivírusového riešenia v prostredí verejného obstarávateľa. Zároveň predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť verejný obstarávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k dodaniu predmetu zákazky, a prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z dodania predmetu predmetu zákazky.
9. V prípade predkladania ekvivalentu uchádzač predkladá zároveň aj harmonogram, v ktorom uvedie jednotlivé činnosti, ktoré je potrebné v nadväznosti na dodanie a implementáciu ekvivalentného riešenia v prostrední verejného obstarávania vykonať a zároveň aj časovú os implementácie ekvivalentného riešenia, ktorá nesmie presiahnuť viac ako 3  (slovom: tri) pracovné dni (implementácia v prostredí Objednávateľa).
10.  Uchádzač uvedie informácie, či ním ponúkaný tovar spĺňa, resp. nespĺňa verejným obstarávateľom definované požiadavky na predmet zákazky (uchádzač uvedie presnú hodnotu jednotlivých parametrov ním ponúkaného tovaru).
11. Dodávateľ zahrnie do ceny všetky náklady spojené s obnovou supportu vrátane aktivácie, reaktivácie podpory, prípadne zaplatenie pokuty a reaktivačného poplatku.
12. Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom a včasnom dodaní predmetu zákazky na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta a bude financovaná z rozpočtu Dodávateľa. Faktúru je potrebné doručiť Objednávateľovi do 30 dní od dodania predmetu zmluvy. Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi preddavky, ani zálohy.
13. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru Dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti.
14. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu. Súčasťou faktúry je objednávateľom potvrdený preberací protokol (Akceptačný protokol)/dodací list.
15. Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie, osobitných požiadaviek podľa bodov 2., 4., 5. až 9. osobitných podmienok a nedodanie tovaru v lehote podľa Zmluvy, bude Objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje Objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
16.  Za nedodanie tovaru v lehote dodania je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% (slovom nula celá päť stotín percenta) z celkovej ceny (fakturovanej ceny) za každý, aj začatý deň omeškania.
17. Zaplatenie zmluvnej pokuty alebo náhrady škody nezbavuje Dodávateľa povinnosti dodať riadne plnenie. To neplatí, ak Objednávateľ v dôsledku omeškania Dodávateľa využil svoje právo odstúpiť od zmluvy alebo zmluvy zanikla iným spôsobom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova ul. č. 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.12.2025 07:00 — 31.12.2025 15:00

1,00 v celom rozsahu

119 925,00

97 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.11.2025 15:36

28.11.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.11.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 541
 40
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2025 16:08 - Vstupná ponuka 119 923,77 € Cena s DPH
27.11.2025 17:14 - Najvýhodnejšia ponuka 118 693,77 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS