• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2025 13:47
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2025 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2025 14:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2025 11:25

Detail zákazky Z20257368

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2025 13:47
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2025 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2025 14:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2025 11:25

Základné údaje

Z20257368

OF-305406

zazmluvnená

Objednávateľ

35722959

Exportno-importná banka Slovenskej republiky, skrátene EXIMBANKA SR

Grösslingová 1, Bratislava, 81109, SVK

Dodávateľ

53706587

LIsyst s.r.o.

Žilinská 864/6, Beluša, 01861, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup licencií MS365 pre Eximbanku

Office 365, Microsoft 365, Exchange Online, SharePoint Online, Teams, OneDrive for Business, Power apps, intranet, Intune, Defender for Business

  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác
  • 48300000-1 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov, kreslenie, vytváranie obrázkov, harmonogramov a zlepšovanie produktivity
  • 48780000-9 - Softvérový balík na riadenie systémov, archivácie a obsahu
  • 48730000-4 - Softvérový balík na zaistenie bezpečnosti
  • 72212220-7 - Služby na vývoj softvéru pre internet a intranet
  • 72263000-6 - Implementácia softvéru
  • 72265000-0 - Konfigurovanie softvéru
  • 80533100-0 - Školenia na prácu s počítačmi

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie MS365
Funkcia
Predmetom požiadavky je obstaranie licencií pre prostredie MS365 podľa očakávaných potrieb Eximbanky na ďalšie obdobie, podľa uvedeného zoznamu a za špecifikovaných podmienok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Microsoft 365 Business Premium na obdobie od 22.1.2026 do 21.1.2027 ks 120
Power Apps Premium na obdobie od 17.2.2026 do 21.1.2027 ks 2
Power Automate Premiumna obdobie od 17.2.2026 do 21.1.2027 ks 2
Power Apps Per App na obdobie od 20.7.2026 do 21.1.2027 ks 30
Power BI Pro na obdobie od 11.8.2026 do 10.8.2027 ks 40
Microsoft 365 Apps for business na obdobie od 11.8.2026 do 10.8.2027 ks 2
Exchange Online (Plan 1) na obdobie od 11.8.2026 do 10.8.2027 ks 2
Dynamics 365 Sales Professional na obdobie od 1.9.2026 do 10.8.2027 ks 25
Microsoft Teams Rooms Pro na obdobie od 21.9.2026 do 10.8.2027 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Po uzatvorení zmluvy vystaví verejný obstarávateľ objednávky na nákup licencií v počtoch podľa svojej aktuálnej potreby s platnosťou uvedenou pri jednotlivých typoch licencií.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nakupovať licencie postupne po častiach až do dosiahnutia maximálneho počtu uvedeného v zozname. V prípade, že dôjde k nákupu licencií na kratšie obdobie, ako je uvedené v zozname, dodávateľ sa zaväzuje dodať ich v cene, ktorá bude alikvotne znížená podľa skutočného obdobia ich platnosti.
Nákup uvedeného maximálneho počtu licencií nie je zo strany dodávateľa nárokovateľný. Verený obstarávateľ požaduje nové, nepoužité licencie.
 2. Rámec pre podporu a rozvoj riešení v prostredí MS365
Funkcia
Na obdobie 12 mesiacov od 1.1.2026 verejný obstarávateľ požaduje poskytovanie služieb v maximálnom rozsahu 100 človekodní formou rámcového kontraktu pre zabezpečenie podpory, údržby, zmien, vývoja aplikácií a rozvoja používaných služieb MS365.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Služby podpory a rozvoja MD 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Činnosti, ktoré bude dodávateľ zabezpečovať v rámci služieb podpory a rozvoja: - údržba a rozvoj Intranetu Eximbanky, - tvorba workflow pre obchodné a interné procesy, - údržba a rozvoj existujúcich PowerApps, - vývoj nových PowerApps, - tvorba elektronických formulárov, - zmeny konfigurácie služieb a nástrojov MS365, - konzultácie a školenia pre oblasť MS365.
Činnosti sa budú realizovať na základe požiadavky verejného obstarávateľa a budú mať formu samostatných projektov alebo požiadaviek na poskytnutie služieb menšieho rozsahu (do 5 MD). Pre účely zadávania požiadaviek dodávateľ poskytne Verejnému obstarávateľovi možnosť využívať služby svojho helpdesku alebo iného issue management systému, v ktorom sa bude sledovať priebeh riešenia zadaných požiadaviek.
Dodávateľ je povinný reagovať na požiadavky verejného obstarávateľa do 3 pracovných dní od ich zadania. Pre projekty vypracuje dodávateľ predbežný odhad prácnosti a harmonogram realizácie projektu, ktorý následne verejný obstarávateľ odsúhlasí. Pre požiadavky menšieho rozsahu pripraví dodávateľ odhad prácnosti a jej realizáciu zaháji bez zbytočného odkladu po odsúhlasení návrhu verejným obstarávateľom.
Uvedený rozsah služieb je maximálny, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo využiť menší rozsah prác. Nákup maximálneho rozsahu prác nie je zo strany dodávateľa nárokovateľný.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa tejto technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Pre všetky dodávky platí nasledovné: - na dohodnuté miesto plnenia, - v pracovný deň od 9 00 do 15 00, - s dodacím listom/akceptačným protokolom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH.
Po podpísaní akceptačného protokolu na ktorúkoľvek časť plnenia zakladá dodávateľovi právo na vystavenie faktúry. Pre licencie postačuje faktúra a sprístupnenie objednaných licencií v tenantovi MS365 verejného obstarávateľa. Splatnosť faktúry je 14 dní.
Dodávateľ vyhlasuje, že je partnerom spoločnosti Microsoft (držiteľom Solutions Partner designation) pre oblasti: - Infrastructure (Azure) - Modern Work - Security
Dodávateľ vyhlasuje, že predmet plnenia budú poskytovať odborne spôsobilé osoby, ktoré disponujú niektorým z certifikátov pre Microsoft 365.
Ak sa ktorékoľvek z vyhlásení dodávateľa ukáže ako nepravdivé, objednávateľ má nárok odstúpiť od zmluvy.
Do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predloží dodávateľ verejnému obstarávateľovi: - Dokumenty, ktoré preukazujú, že je držiteľom požadovaných Microsoft Solutions Partner designation. - Meno a kontakt zodpovednej osoby za plnenie uzatvorenej zmluvy. - Mená a kontakty expertov, ktorí budú realizovať služby uvedené v Položke 2 opisného formulára aj s kópiou certifikátu pre Microsoft 365, ktorého sú držiteľom. - Jednotkovú cenu pre každú licenciu uvedenú v Položke 1 opisného formulára. - Cenu za 1 človeko-hodinu prác pre rámec služieb uvedených v Položke 2 opisného formulára.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Grösslingová 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2026 00:00 — 01.01.2027 23:59

1,00 viď technická špecifikácia

94 000,00

94 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.11.2025 13:47

01.12.2025 12:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2025 13:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 675
 57
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.12.2025 07:29 - Vstupná ponuka 94 000,00 € Cena bez DPH
01.12.2025 11:47 - Najvýhodnejšia ponuka 93 898,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS