• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2025 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2025 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2025 08:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2025 08:55

Detail zákazky Z20257366

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2025 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2025 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2025 08:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2025 08:55

Základné údaje

Z20257366

OF-305438

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11655474

Objednávateľ

738425

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Námestie Štefana Kluberta 7, Levoča, 05428, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania v stravovacích zariadeniach formou stravných poukážok

reštauračné služby, stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zebezpečenie stravovania

  • 55300000-3 - Reštauračné služby a podávanie jedál
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky s nominálnou hodnotou 7,00 €.
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre objednávateľa formou stravných poukážok
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky Eur 7,00
Požadované množstvo stravných poukážok ks 171
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa, ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov,nominálnu hodnotu stravnej poukážky, kalendárny rok s vyznačením doby platnosti
forma stravnej poukážky papierová forma
 2. Stravné poukážky s nominálnou hodnotou 8,00 €.
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre objednávateľa formou stravných poukážok
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky Eur 8,00
Požadované množstvo stravných poukážok ks 1562
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa, ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov,nominálnu hodnotu stravnej poukážky, kalendárny rok s vyznačením doby platnosti
forma stravnej poukážky papierová forma
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ prehlasuje, že je zmluvným partnerom na využitie stravných poukážok so stravovacími zariadeniami poskytujúcich teplé jedlo v rozsahu minimálne 25 akceptačných miest predmetu zmluvy v meste Poprad, minimálne 7 akceptačných miest predmetu zmluvy v meste Kežmarok ,min. 25 akceptačných miest predmetu zmluvy v meste Spišská Nová Ves.
Dodávateľ je povinný doručiť v lehote do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia zmluvy objednávateľovi zoznam akceptačných miest predmetu zmluvy, t.j. stravovacích zariadení, poskytujúcich teplé jedlo, v uvedených mestách, v uvedenom rozsahu prostredníctvom e-mailu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Predmet zákazky musí byť dodaný naraz , v zmluvne dohodnutom množstve,  riadne a včas do sídla objednávateľa určeného v objednávke.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 24 hodín od podania objednávky.
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky.
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky.
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta .
Dodávateľ sa zaväzuje vo  faktúre uviesť rozpis sadzby DPH, jednotkové ceny plnenia bez DPH a s DPH, ako aj celkovú cenu plnenia bez DPH a s DPH (ak sa aplikuje).
Dodávateľ nebude objednávateľovi účtovať už žiadne ďalšie výdavky, poplatky a provízie iné ako dohodnuté a uvedené v zmluve.
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa .
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to do 31.12.2025.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom.
Objednávateľ má právo vrátiť nepoužité stravné poukážky dodávateľovi najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti, bezplatne.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 24 hodín od podania objednávky.
Navrhnutá hodnota Neprimerane krátka lehota na dodanie predmetu zákazky

Vážený verejný obstarávateľ, dovoľujeme si podať rozpor k podmienke uvedenej v súťažných podkladoch: „Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 24 hodín od podania objednávky.“ Považujeme túto lehotu za neprimerane krátku vzhľadom na logistické a organizačné procesy spojené s dodaním poukážok. Takto nastavená podmienka môže obmedziť hospodársku súťaž a zvýhodniť len dodávateľov s mimoriadne špecifickými kapacitami. Navrhujeme úpravu lehoty na minimálne 7 pracovných dní, čo je štandardná a realistická doba na zabezpečenie kvalitného a bezproblémového dodania. Ďakujeme za zváženie nášho návrhu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Milana Rastislava Štefánika č. 10, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika

28.11.2025 09:00 — 28.11.2025 14:00

1,00 predmet zákazky

13 693,00

13 693,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.11.2025 13:40

25.11.2025 13:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.11.2025 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 390
 46
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2025 14:38 - Vstupná ponuka 13 693,00 € Cena s DPH
24.11.2025 22:09 - Najvýhodnejšia ponuka 13 692,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS