• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2025 11:31
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2025 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2025 10:55

Detail zákazky Z20257355

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2025 11:31
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2025 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2025 10:55

Základné údaje

Z20257355

OF-305493

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11662534

Objednávateľ

00738352

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Hlboká cesta 21, Žilina, 01024, SVK

Dodávateľ

47619511

REMPO UNIVERS EU, s.r.o.

Trieda SNP 90/341, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Inventár stravovacích zariadení (interný kód 01-10)

naberačka, kanvica, misky, nože, vidlička, nôž, lyžica, forma, doska, škrabka, panvica,hrniec, termoizolačná nádoba

  • 39240000-6 - Príbor
  • 39221120-4 - Šálky a poháre
  • 39223100-2 - Lyžice
  • 39221100-8 - Kuchynské potreby
  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39220000-0 - Kuchynské zariadenie, domáce potreby a potreby pre domáce hospodárstvo a dodávky pre stravovacie zariadenia
  • 39221180-2 - Kuchárske potreby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Inventár stravovacích zariadení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Gastronádoba GN 1/2 - 100, vzor uvedený v prílohe ks 10
Gastronádoba GN 1/2 - 150,  vzor uvedený v prílohe ks 6
Hrniec stredný STALGAST 20x14 4,4lt + pokrievka,  vzor uvedený v prílohe ks 6
Hrniec stredný STALGAST 24x16 7,2 lt + pokrievka,  vzor uvedený v prílohe ks 6
Chafing GN1/1 (F,H),  vzor uvedený v prílohe ks 6
Kliešte univerzálne 24 cm,  vzor uvedený v prílohe ks 20
Kliešte univerzálne 40 cm,  vzor uvedený v prílohe ks 10
Lis na zemiaky 455 mm,  vzor uvedený v prílohe ks 5
Lis na zemiaky 770 mm,  vzor uvedený v prílohe ks 5
Lyžica jedálenská HOTEL Dĺžka: 190 mm,  vzor uvedený v prílohe ks 300
Naberačka 0,2 l monoblok zosilnená, vzor uvedený v prílohe ks 20
Naberačka 0,33 l monoblok zosilnená, vzor uvedený v prílohe ks 15
Naberačka 1 l monoblok zosilnená, vzor uvedený v prílohe ks 6
Naberačka HENDI 0,5l,  vzor uvedený v prílohe ks 6
Naberačka KALITE na gyros (lopatka),  vzor uvedený v prílohe ks 4
Nôž jedálenský HOtEL Dĺžka: 210mm, šírka: 20 mm, Hrúbka: 6,  vzor uvedený v prílohe ks 300
Nôž kuchynský na chleba 21 cm,  vzor uvedený v prílohe ks 10
Nôž na zeleninu, zelený, 105 mm,  vzor uvedený v prílohe ks 10
Nôž santoku 15 cm,  vzor uvedený v prílohe ks 10
Obracačka perforovaná, rozmer prac. časti: 12x15 cm, dĺžka rúčky: 38cm,  vzor uvedený v prílohe ks 10
Obracačka/špachtľa/lopatka HENDI Kitchen Line 376 mm,  vzor uvedený v prílohe ks 10
Ocieľka plochá na nože,  vzor uvedený v prílohe ks 6
Odmerka číra s modrou mierkou 2l,  vzor uvedený v prílohe ks 4
Odmerka číra s modrou mierkou 1l,  vzor uvedený v prílohe ks 4
Panvica teflónová indukčná 24cm,  vzor uvedený v prílohe ks 10
Panvica na palacinky s tefllónom 26-29cm,  vzor uvedený v prílohe ks 10
Panvica liatinová na lievance,  vzor uvedený v prílohe ks 6
Sada dosiek na krájanie HACCP GN 45x30 cm 1/1, 6 farieb, 6 kusov v sade,  vzor uvedený v prílohe sada 2
Sitko s rukoväťami HENDI Profi Line 385x215x(H)90mm,  vzor uvedený v prílohe ks 10
Sitko s rukoväťou-Cedník 18/16 jemný,  vzor uvedený v prílohe ks 10
Tekuté palivo 0,2 lt pre chafing,  vzor uvedený v prílohe ks 100
Termoizolačná nádoba (varnica termos) 10 l,  vzor uvedený v prílohe ks 4
Termoizolačná nádoba (varnica termos) 20 l, vzor uvedený v prílohe ks 5
Termoizolačná nádoba (varnica termos) 35 l, vzor uvedený v prílohe ks 3
Vedro nerezové 10l,  vzor uvedený v prílohe ks 15
Vidlička jedálenská HOEL Dĺžka: 198mm šírka: 26mm Hrúbka 2 mm,  vzor uvedený v prílohe ks 300
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po jeho prekontrolovaní bude mať objednávateľ možnosť tovar vrátiť dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady dodávateľa.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod do 14:00 hod.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.
Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Dodávateľ výslovene súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z.z.
Ceny jednotlivých druhov tovaru predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Počty jednotlivých položiek môžu byť v závislosti od skutočných potrieb objednávateľa upravené ato pri dodržaní celkovej maximálnej ceny
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženia ponuky s ekvialentným riešením a porovnateľnými, resp. lepšími parametrami.
Dodávateľ predloží elektronicky podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov, typové označenie, doplnené o JC bez DPH, DHP, JC s DPH zaokrúhlené na 2 desatinné miesta - do 2 dní od uzavretia zmluvy. Podpísanú a opečiatkovanú cenovú ponuku zašle dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty vo formáte PDF.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Táto zmluva sa uzatvára na šesť mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania maximálneho finančného objemu
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlboká cesta 21, 010 24 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

6

1,00 sada

9 304,34

7 564,51

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.11.2025 11:31

27.11.2025 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.11.2025 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 258
 151
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2025 11:48 - Vstupná ponuka 8 949,48 € Cena s DPH
21.11.2025 11:48 - Najvýhodnejšia ponuka 8 949,48 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS