• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2025 11:11
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2025 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2025 11:20

Detail zákazky Z20257351

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2025 11:11
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2025 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2025 11:20

Základné údaje

Z20257351

OF-305256

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11676101

Objednávateľ

612031

Mesto Piešťany

Námestie SNP č. 3, Piešťany, 92145, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektronické stravovacie poukážky (stravná jednotka)

elektronické stravovacie poukážky

  • 30237131-6 - Elektronické karty
  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektronické stravovacie poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov od 01.01.2026 do 31.12.2027.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky € 6,98
Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet kus 48
Predpokladaný počet elektronických stravovacích poukážok kus 21210
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektronická stravovacia karta obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, názov a logo dodávateľa, meno a priezvisko držiteľa karty, číslo karty, bezpečnostný čip, platnosť karty, návod na používanie pre držiteľa karty
Elektronická stravovacia karta umožňuje bezkontaktné použitie (do hodnoty € 50) alebo použitie pomocou PIN kódu
Elektronická stravovacia karta umožňuje overenie zostatku hodnoty stravných jednotiek v eurách, prostredníctvom internetu alebo iným spôsobom (mobilnou aplikáciou alebo SMS)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ zabezpečí bezplatné dodanie elektronických stravovacích kariet do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, resp. od zadania objednávky.
Použitie stravovacích kariet na území SR.
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravovacích kariet minimálne s 15 zariadeniami v meste Piešťany, ktoré poskytujú stravovanie v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov alebo kúpu potravín na území mesta Piešťany.
Úvodné zaškolenie zamestnancami Dodávateľa.
Objednávateľ zabezpečí kontaktné osoby na elektronické objednávanie stravovacích kariet a stravovacích poukážok.
Objednávanie stravovacích kariet a stravných jednotiek bude prostredníctvom elektronických objednávok na webovom sídle Dodávateľa.
Dodávateľ zabezpečí notifikáciu o prijatí elektronickej objednávky stravovacích kariet a stravovacích poukážok.
Dodávateľ zabezpečí 24 hodinovú technickú podporu pre príjem elektronických objednávok.
Každá stravovacia karta musí obsahovať názov a logo dodávateľa s ochrannými prvkami proti falšovaniu a poučenie (návod na používanie) pre držiteľa stravovacej karty.
Stravovacia karta musí byť bezkontaktná, s možnosťou overenia zostatku hodnoty stravných jednotiek v eurách prostredníctvom internetu alebo iným spôsobom (mobilnou aplikáciou alebo SMS).
Použitie stravovacej karty musí byť viazané na znalosť osobného identifikačného kódu (PIN) s možnosťou bezkontaktného použitia do hodnoty 50 €.
Dodávateľ k príslušným stravovacím kartám každý mesiac priradí príslušné množstvo stravných jednotiek objednaných podľa potrieb Objednávateľa.
Priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravovacím kartám musí byť zabezpečené do 24 hodín od prijatia elektronickej objednávky.
Každá stravovacia karta musí byť vystavená vždy na meno a osobné číslo zamestnanca.
Doba platnosti každej vystavenej stravovacej karty nesmie byť kratšia ako 24 mesiacov.
Dodávateľ zabezpečí funkcionalitu notifikácie pri každej transakcii na stravovacej karte (SMS, e-mail).
V prípade straty stravovacej karty, zničenia alebo krádeže možnosť blokovania stravovacej karty a 1x ročne bezplatné vystavenie a dodanie náhradnej stravovacej karty spĺňajúcej požiadavky.
Minimálna hodnota transakcie držiteľa stravovacej karty nie je obmedzená zákonom stanovenou minimálnou hodnotou stravnej jednotky.
Minimálna doba platnosti stravnej jednotky je 12 mesiacov od dobitia na stravovaciu kartu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na zablokovanie / odblokovanie stravných jednotiek na stravovacích kartách.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť výšku nominálnej hodnoty stravnej jednotky v závislosti od ekonomických možností a v závislosti od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. SNP 3, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

01.01.2026 11:02 — 31.12.2027 11:02

1,00 komplet

149 526,26

148 045,80

Do 2 pracovných dní predložiť zoznam reštauračných zariadení v meste Piešťany, ktoré akceptujú karty dodané od zmluvného dodávateľa. Objednanie nižšieho počtu elektronických stravovacích poukážok ako je predpokladaný počet elektronických stravovacích poukážok dohodnutý v zmluve, nie je porušením zmluvy zo strany Objednávateľa a Dodávateľovi nevzniká právo na uplatnenie sankcie za neodobraté množstvo elektronických stravovacích poukážok Objednávateľom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.11.2025 11:11

01.12.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 413
 80
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2025 11:23 - Vstupná ponuka 149 525,00 € Cena s DPH
21.11.2025 11:23 - Najvýhodnejšia ponuka 149 525,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS