• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2025 08:54
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2025 10:50

Detail zákazky Z20257335

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2025 08:54
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2025 10:50

Základné údaje

Z20257335

OF-304718

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11662580

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31712380

Tempus - Trans s. r. o.

Rastislavova 110, Košice - mestská časť Juh, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy autobusov

oprava, autobus, technická kontrola, emisná kontrola

  • 50113000-0 - Opravy a údržba autobusov
  • 50113100-1 - Oprava autobusov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava, TK a EK autobusu IRISBUS IVECO CROSWAY 12 M
Funkcia
Vykonanie opravy autobusu v rozsahu výmeny prípadne opravy prevádzkovej odľahčovacej brzdy (brzdového retardéru).
Vykonanie pravidelnej technickej a emisnej kontroly.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
AUTOBUS IRISBUS IVECO CROSWAY 12 M, VIN: VNESFR1600M007046, rok výroby: 2009 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vykonanie výmeny v prípadne opravy prevádzkovej odľahčovacej brzdy (brzdového retardéru).
Vykonanie pravidelnej technickej a emisnej kontroly platnosť 6 mesiacov, vystavenie Protokolu o TK
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ zabezpečí dopravu do miesta plnenia na vlastné náklady.
Zmluvné strany odovzdajú a prevezmú motorové vozidlo na základe preberacích zápisov potvrdených podpismi oprávnených zástupcov zmluvných strán.
Objednávateľ požaduje vykonať záznam o vykonaní opravy, TK a EK do prevádzkovej dokumentácie.
Požaduje sa používať originálne náhradné diely, v prípade ekvivalentných riešení je potrebný súhlas objednávateľa.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky, inak nebude akceptovaná.
Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť škody na vozidle spôsobené pri poskytovaní služby, ktoré vzniknú jeho konaním.
Dodávateľ na vykonanú službu a použité náhradné diely poskytne objednávateľovi zákonnú záruku.
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli.
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH a všetkých nákladov (originálne náhradné diely, spotrebný materiál, práca, administratívne úkony) súvisiacich s predmetom zákazky.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy.
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu jeho sídla alebo ju odovzdá osobne, minimálne v troch výtlačkoch pre potreby objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ požaduje aby bola oprava a vykonanie TK a EK autobusu vykonaná v servise, ktorý sa nachádza vo vzdialenosti najviac 30 kilometrov od sídla objednávateľa, ktoré je v meste Rožňava.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafáriková 109, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

01.12.2025 08:00 — 12.12.2025 12:00

1,00 jednotka OF

7 111,13

7 111,13

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.11.2025 08:54

27.11.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.11.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 368
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2025 10:21 - Vstupná ponuka 7 111,13 € Cena bez DPH
21.11.2025 10:21 - Najvýhodnejšia ponuka 7 111,13 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS