35995572
Krajský súd v Žiline
Orolská 3, Žilina, 01001, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok
Zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach, stravné poukážky, dodanie stravných poukážok
Tovar, Služba
|
1. Zabezpečenie stravovania formou stravných poukážok
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
| Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
| Stravné poukážky musia byť uplatniteľné v mieste sídla objednávateľa. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | Eur | 8,80 | ||
| Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | Ks | 2000 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa stravnej poukážky |
| Stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
| Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
| Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používaných pre tlač cenných papierov |
| Forma stravnej poukážky | papierová |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia, v pracovné dni v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod. |
| Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo, bude sa vykonávať po častiach - spravidla mesačne na základe objednávky, ktorú bude objednávateľ zasielať dodávateľovi e-mailom alebo inou elektronickou formou. |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa odoslania objednávky. |
| Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy (meno, priezvisko, funkciu, telefónne číslo a e-mail). |
| Objednávateľ na základe získaných údajov o zodpovednej osobe dodávateľa pošle obratom údaje o osobe, ktorá bude zodpovedná za posielanie objednávok a prevzatie stravných poukážok (meno, priezvisko, funkciu, telefónne číslo a e-mail). |
| Zmena nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy je právom objednávateľa a vykoná sa na základe objednávky vystavenej objednávateľom, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
| Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty akceptovať. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané do provízie dodávateľa. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nahradí objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky, a to dodaním stravných poukážok na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote - do 15 dní odo dňa ich vrátenia. |
| Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v Eur a výškou provízie v Eur vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest. |
| Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za poskytovanie služieb stravovania objednávateľovi spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok do miesta sídla objednávateľa a všetky ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky napr. balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu a všetky ďalšie náklady dodávateľa spojené s plnením zmluvy. |
| Výška provízie sa vyjadruje v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu trvania zmluvy. |
| Výška provízie v Eur bez DPH sa do piatich pracovných dní od uzavretia zmluvy stanoví s presnosťou na päť desatinných miest, a to na základe nasledujúceho vzorca: (nominálna hodnota jednej stravnej poukážky x výška provízie v % ) : 100 |
| Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky (SP) bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných SP a celkovej ceny za jednu SP vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
| Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
| Daňový doklad (faktúra) za dodané stravné poukážky v danom mesiaci bude súčasťou dodávky stravných poukážok. Súčasťou faktúry bude aj dodací list. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo stravných poukážok počas trvania zmluvy bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa v mesačných objednávkach. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva sa uzatvára na obdobie od 01.01.2026 do 31.12.2026 a to bez ohľadu na to, či objednávateľ počas trvania zmluvy odoberie predpokladané množstvo stravných poukážok. |
| Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že zmluva končí dňa 31.12.2026, alebo po dosiahnutí celkovej ceny predmetu zmluvy vrátane DPH, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
| Názov | Upresnenie |
| Doba platnosti stravných poukážok | Pre obdobie uvedené na stravnej poukážke |
| Doba platnosti stravných poukážok | Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom bola stravná poukážka vydaná. |
| Interval objednávania stravných poukážok | Mesačne. |
| Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | Najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti. |
Orolská 3, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
01.01.2026 00:00 — 31.12.2026 00:00
2 000,00 ks
17 600,00
17 600,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.11.2025 08:27
27.11.2025 09:30
27.11.2025 09:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 21.11.2025 09:36 - Vstupná ponuka | 17 600,00 | € | Cena s DPH |
| 24.11.2025 22:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 599,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: