• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2025 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2025 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2025 10:20

Detail zákazky Z20257326

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2025 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2025 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2025 10:20

Základné údaje

Z20257326

OF-305229

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11655468

Objednávateľ

35946024

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.

Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, 91930, SVK

Dodávateľ

36428353

Železiarstvo HAMMER, s.r.o.

Kalinov 1493, Krásno nad Kysucou, 02302, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

schránka na kľúče, skrinka na kľúče

schránka, skrinka, bezpečnosť

  • 44421721-7 - Bezpečnostné schránky
  • 44421600-3 - Bezpečnostné skrinky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Schránka na kľúče
Funkcia
oceľová skriňa na kľúče, vhodný typ: Richter TS.15.B
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
prevedenie - počet hákov hák 48
výška mm 250
šírka mm 180
hĺbka mm 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál oceľ
obsah menovky, krúžky na kľúče
obsah balenia montážny materiál a 2 ks kľúčov
farba slonová kosť
záručná doba minimálne 24 mesiacov
 2. Skrinka na kľúče
Funkcia
celohliníková skrinka na kľúče určená do interiéru aj exteriéru, vhodný typ: Aluprojekt
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
počet háčikov ks 36
výška mm 500
šírka mm 500
hĺbka mm 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
výplň dverí číre plexisklo hrúbka 4 mm, s ANTI-VANDAL úpravou a UV ochranou
materiál eloxovaný hliník
odolnosť voči korózii áno
možnosť uzamknutia cylindrickým zámkom áno
možnosť upevnenia na stenu áno
farba strieborná
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
a. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
b. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi písomne (e-mailom) osoby oprávnené konať vo veciach plnenia zmluvy.
c. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (položkový) a jednotkové ceny žiadame v rozpočte uvádzať maximálne na dve desatinné miesta (aj s prípadným zaokrúhlením ceny nadol, ak nie je možné dospieť k zmluvnej cene, ktorá je výsledkom elektronickej aukcie z matematických dôvodov).
d. Dodávateľ pri každej položke rozpočtu uvedie interné číslo materiálu kupujúceho podľa technickej špecifikácie.
e. S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných technických parametrov (technický list, prospekt a pod).
f. Dodaný tovar bude nový, v bezchybnom stave, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, technická dokumentácia ...) v slovenskom jazyku.
g. Ak predložená špecifikácia nie je v súlade s technickými požiadavkami, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od výzvy objednávateľa predložiť špecifikáciu, ktorá tieto požiadavky spĺňa.
h. Ak sa preukáže, že tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť do 5 pracovných dní.
i. Dodávateľ je povinný v rámci dodania tovaru strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu do stráženého areálu, akceptovať s tým spojené časové zdržanie.
j. Nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle bodov b-h sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
k. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
l. Tovar požadujeme dodať spolu - v jednej dodávke s priloženým platným dodacím listom Dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jaslovské Bohunice 360, 919 30 Jaslovské Bohunice, Jaslovské Bohunice, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

01.12.2025 00:00 — 16.12.2025 00:00

1,00 celok

435,00

435,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.11.2025 08:00

26.11.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.11.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 282
 46
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2025 10:19 - Vstupná ponuka 435,00 € Cena bez DPH
26.11.2025 07:44 - Najvýhodnejšia ponuka 433,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS