37886851
Ľubovnianska nemocnica, n.o.
Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK
48146676
Siemens Healthcare s. r. o.
Lamačská cesta 3/B, Bratislava, 84104, SVK
Dodávka služieb - údržba a servis zdravotníckych prístrojov - CT, skiagraf
počítačová, tomografia, CT, skiagraf
Služba
|
1. Počítačová tomografia Siemens SOMATOM Perspective
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Pozáručná údržba a servis RDG prístrojov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počítačová tomografia Siemens SOMATOM Perspective | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| ROZSAH SERVISNÝCH SLUŽIEB Siemens SOMATOM Perspective | |
| Servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu predpísanom výrobcom 6x ročne v intervale každé 2 mesiace | Áno |
| Kontrola bezpečnosti | Áno |
| Pripravenosť na servisný zásah | Áno |
| Pravidelná kontrola kvality a parametrov obrazu QA | Áno |
| Služby telefonickej podpory na bezplatnú linku dostupnú 24/7 | Áno |
| Dial’ková diagnostika (pomocou SRS pripojenia) | Áno |
| Inštalácia SW aktuaIizácií (tzv. updatov vydaných na zariadenie výrobcom) | Áno |
| Opakovaná skúška bezpečnosti - vykonanie elektrickej revízie 1x ročne | Áno |
| Služba reaktívnej podpory (opravy porúch) | Áno |
| Garantovaný čas nástupu na opravu (v pracovných dňoch) do 6h online (vzdialená reakcia) / do 24h on site (príchod technika) | Áno |
| Odstránenie poruchy bez nutnosti dodania náhradných dielcov do 48h od nástupu technika na opravu (v pracovných dňoch) | Áno |
| Odstránenie poruchy s nutnosťou dodania náhradných dielcov do 72h od nástupu technika na opravu resp. potvrdenia cenovej ponuky na náhradný diel (v pracovných dňoch) | Áno |
| Do lehoty vykonania opravy sa započítava deň nahlásenia poruchy, ak je porucha nahlásená do 8:00 hod. pracovného dňa | Áno |
| Diagnostika/oprava diaľkovou formou (ak je to možné) v pracovných dňoch max. do 6 hodín od nahlásenia poruchy | Áno |
| Dodávka náhradných dielcov, vrátane detektorových modulov a RTG žiariča (RC_old legal) | Áno |
| Pokrytie Brush block | Áno |
| Porytie zariadenia podľa štandardného používania | Áno |
| Pokrytie komponentov Slip Ring | Áno |
| Náklady na materiál pre údržbu, na náhradné diely, na práce a na dopravu zahrnuté v cene | Áno |
| Prevedenie zálohovania SW nastavení a údržba lokálnej DB (nie však pacientské data) | Áno |
| Aplikácia pre vzdialený prístup k správe zariadení | Áno |
| Hlavná doba pokrytia služieb počas pracovných dní (8,5 hod), počas ktorej sa poskytujúdohodnuté služby 08:00 - 16:30 | Áno |
| * objednávateľ poskytne zodpovedajúce internetové pripojenie so statickou verejnou IP adresou s podporou technológie IPSEC | Áno |
|
2. Siemens Multix Fusion Digital Integrated
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Pozáručná údržba a servis RDG prístrojov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Siemens Multix Fusion Digital Integrated | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| ROZSAH SERVISNÝCH SLUŽIEB Siemens Multix Fusion Digital Integrated: | |
| Kontroly bezpečnosti | Áno |
| Pravidelná kontrola kvality a parametrov obrazu QA | Áno |
| Pripravenosť na servisný zásah | Áno |
| Opakovaná skúška elektrických prístrojov - elektrická revízia | Áno |
| Inštalácia SW aktualizácií tzv. updatov vydaných na zariadenie výrobcom | Áno |
| Servisné práce preventívnych úkonov (preventívna prehliadka) v rozsahu 2x ročne | Áno |
| Služby vzdialenej správy SRS* | Áno |
| Aplikácia pre vzdialený prístup k správe zariadení | Áno |
| Služby telefonickej podpory | Áno |
| Služby reaktívnej podpory (opravy porúch) | Áno |
| Garantovaný čas nástupu na opravu (v pracovných dňoch) do 12h online (vzdialená reakcia) / do 48h on site (príchod technika) | Áno |
| Odstránenie poruchy bez nutnosti dodania náhradných dielcov do 72 h od nástupu technika na opravu (v pracovných dňoch) | Áno |
| Odstránenie poruchy s nutnosťou dodania náhradných dielcov do 96 h od potvrdenia cenovej ponuky na náhradný diel (v pracovných dňoch) | Áno |
| Do lehoty vykonania opravy sa započítava deň nahlásenia poruchy, ak je porucha nahlásená do 8:00 hod. pracovného dňa | Áno |
| Diagnostika/oprava diaľkovou formou (ak je to možné) v pracovných dňoch max. do 12 hodín od nahlásenia poruchy | Áno |
| Pravidelná kontrola kvality a parametrov obrazu | Áno |
| Prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu Exchangeboardu | Áno |
| Náklady na prácu a na dopravu pre zazmluvnené úkony v cene | Áno |
| Hlavná doba pokrytia služieb počas pracovných dní (8,5 hod), počas ktorej sa poskytujúdohodnuté služby 08:00 - 16:30 | Áno |
| * objednávateľ poskytne zodpovedajúce internetové pripojenie so statickou verejnou IP adresou s podporou technológie IPSEC | Áno |
| Názov |
| PREDMET ZMLUVY |
| Na prístroji bude vykonávaný paušálny servis. |
| Paušálny servis tvoria práce na prístroji objednávateľa, odplata za tento servis bude hradená objednávateľom poskytovateľovi mesačne - paušálnou cenou. |
| Účelom paušálneho servisu je zabezpečiť bezporuchovú prevádzku prístroja v rozsahu, v čase a cene dohodnutých touto zmluvou. |
| CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY |
| Paušálnu cenu za práce bude poskytovateľ fakturovať objednávateľovi jeden krát mesačne vždy na začiatku mesiaca. |
| Paušálna cena je platná na celé obdobie trvania zmluvy. |
| Zmeny ceny je možná len v prípadoch vyplývajúcich zo zmien platných daňových predpisov, bankových sadzieb, taríf a iných podmienok, ktoré v čase uzatvorenia tejto zmluvy nebolo možné predpokladať. |
| Faktúry sú splatné do 30 dní od dátumu vystavenia. Ak bude objednávateľ v omeškaní so splnením peňažného záväzku alebo jeho časti, je povinný zaplatiť poskytovateľovi úroky z omeškania, vo výške 0,05% z dlžnej sumy za každý deň omeškania. |
| Omeškanie objednávateľa so splnením konkrétneho peňažného záväzku (faktúry) o viac ako 30 dní predstavuje podstatné porušenie zmluvy objednávateľom a zakladá právo poskytovateľa na okamžité odstúpenie od zmluvy. |
| ROZSAH ZMLUVY |
| Zmluva sa vzťahuje iba na údržbu a servis prístrojov vyrobených spoločnosťou Siemens Healthcare GmbH uvedených v zmluve. Zhotoviteľ sa zaväzuje po dobu platnosti tejto zmluvy garantovať dostupnosť náhradných dielov vyrobených spoločnosťou Siemens Healthcare GmbH. |
| ŠPECIFIKÁCIA PRÁV A POVINNOSTÍ ZMLUVNÝCH STRÁN |
| Poskytovateľ zabezpečí, aby jeho pracovníci pred začatím každej preventívnej údržby a kontroly kvality obrazu (QA) oznámili u poskytovateľa svoj príchod min. 30 dni pred začatím údržby a objednávateľ zabezpečí prístup k zariadeniu na dohodnutý termín. |
| Objednávateľ určí zodpovedných zástupcov, ktorí potvrdzujú pracovné výkazy a materiálové výdajky. Zariadenie po oprave preberá vedúci pracoviska podpisom na pracovnom výkaze poskytovateľa. |
| Objednávateľ zabezpečí prístup k zariadeniu na vykonanie servisných výkonov a preventívnej údržby bez časových strát v riadnej pracovnej dobe. |
| Objednávateľ vedie pre každé pracovisko prevádzkový denník. |
| Ak by počas trvania tejto zmluvy mal objednávateľ záujem o zmenu v súpise prístrojov, ktorých opravy a údržby podliehajú paušálnemu servisu podľa tejto zmluvy, oznámi túto skutočnosť poskytovateľovi. Objednávateľ a poskytovateľ sa dohodnú na zodpovedajúcej úprave výšky ceny za paušálny servis. |
| Objednávateľ zabezpečí, aby bez súhlasu zhotoviteľa nebol uskutočnený žiadny zásah tretej osoby do prístrojov. Podmienky sú dané najmä STN EN 62353. Na prístrojoch, ktoré zhotoviteľ prevzal do komplexnej starostlivosti formou tejto zmluvy, má povolenie vykonávať údržbu iba osoba, ktorá má zhotoviteľom vydané oprávnenie (rozsah oprávnenia je špecifikovaný v oprávnení). Pri nedodržaní tejto podmienky objednávateľom nie je zhotoviteľ zodpovedný za akékoľvek škody na prístrojoch a odstránenie akýchkoľvek závad, ktoré neoprávneným zásahom do prístrojov vznikli, nie je zahrnuté v tejto zmluve a |
| zhotoviteľ ho uskutoční iba na základe osobitnej dohody s objednávateľom. |
| Objednávateľ zabezpečí, aby prístroje boli prevádzkované v teplotných a klimatických podmienkach definovaných technologickým projektom dodaným k prístrojom. Pri nedodržaní tejto podmienky objednávateľ zodpovedá v plnej výške za škodu spôsobenú na prístrojoch. |
| SERVISNÉ PODMIENKY |
| Do lehoty vykonania opravy sa započítava deň nahlásenia poruchy, ak je porucha nahlásená do 8:00 hod. pracovného dňa podľa zmluvných podmienok. |
| V prípade, že poskytovateľ nedodrží lehotu na vykonanie opravy a objednávateľ súčasne splní ostatné ujednania tejto zmluvy, poskytovateľ nie je oprávnený účtovať príslušnú čiastku mesačného paušálu za daný prístroj. |
| Za porušenie zmluvnej povinnosti poskytovateľom sa nepovažuje prevádzka pracoviska v obmedzenom rozsahu, t. j. ak vykazuje náhodné chyby a pod., ale inak ako celok je prevádzkyschopné (o použiteľnosti rozhoduje u objednávateľa vedúci pracoviska). |
| Za nesplnenie zmluvných podmienok sa nepovažuje: a) nesplnenie spôsobené zásahom vyššej moci; b) nedodržanie lehoty na opravu, pokiaľ bol diagnostikovaný ako vadný vyšší funkčný celok (napr. zdroj), bez výmeny ktorého ďalšia diagnostika nižších funkčných celkov nie je možná; v tomto prípade sa oprava nižších funkčných celkov považuje za ďalšiu opravu. |
| Poruchy sa nahlasujú na telefónnom čísle alebo písomne na mailovú adresu. |
| Objednávateľ je povinný zabezpečiť prístup technikov poskytovateľa k prístroju nepretržite počas pracovnej doby objednávateľa, a to okamžite po príchode technika s výnimkou, keď sa v čase príchodu technika na príslušnom pracovisku poskytujú neodkladné výkony zdravotnej starostlivosti, až po jej ukončení, avšak max. do 1 hodiny od príchodu |
| Zabezpečovanie servisu odborne vyškolenými technikmi. Požaduje sa predloženie notárom overených kópií certifikátov do 3 pracovných dní. |
| Požaduje sa predloženie notárom overených kópií rozhodnutia z Úradu verejného zdravotníctva SR o povolení na distribúciu, predaj a prenájom zdrojov ionizujúceho žiarenia do 3 pracovných dní. |
| ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA |
| Akékoľvek zistené porušovanie záväzkov vyplývajúcich z tejto zmluvy je poškodená strana povinná oznámiť druhej strane písomne do jedného mesiaca po zistení.. Zmluvné strany sa zaväzujú riešiť spory vyplývajúce z tejto zmluvy prednostne formou zmieru prostredníctvom zástupcov svojich štatutárnych orgánov. V prípade, že spor sa nevyrieši zmierom, hociktorá zo zmluvných strán je oprávnená predložiť spor na riešenie príslušnému súdu v SR. V ostatných vzťahoch neupravených touto zmluvou platí Obchodný zákonník a súvisiace platné právne predpisy. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že ak poskytovateľ v súvislosti s touto zmluvou poruší svoju právnu (zmluvnú alebo zákonnú) povinnosť, zodpovednosť za škodu spôsobenú tým objednávateľovi bude daná iba v prípade poskytovateľom zavinenej skutočnej škody bez nahrádzania ušlého zisku, pričom celková výška náhrad škôd, ktoré si môže objednávateľ nárokovať a ktoré bude musieť poskytovateľ nahradiť, a to aj v prípade vzniku viacerých škôd, bez ohľadu na ich počet, je limitovaná do 50% hodnoty ročného plnenia dotknutého prístroja. |
| Zmeny a doplnky k tejto zmluve je možné urobiť iba písomne - vo forme dodatku, ktorý musia podpísať zástupcovia obidvoch zmluvných strán. |
| Zmluvné vzťahy v zmluve výslovne neupravené sa spravujú ustanoveniami aktuálne platných Všeobecných dodacích podmienok poskytovateľa a Obchodného zákonníka v platnom znení. |
| Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú v trvaní 3 rokov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
| Táto zmluva nadobudnutím účinnosti nahrádza akékoľvek predchádzajúce dojednania týkajúce sa poskytovania služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy, na ukončení ktorých sa zmluvné strany dohodli okamihom nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
01.12.2025 00:00 — 30.11.2028 23:59
1,00 celok
262 894,79
262 894,79
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.11.2025 14:00
24.11.2025 15:00
25.11.2025 08:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 21.11.2025 11:33 - Vstupná ponuka | 262 894,79 | € | Cena s DPH |
| 21.11.2025 11:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 262 894,79 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: