• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2025 17:58
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2025 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    27.11.2025 10:03

Detail zákazky Z20257287

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2025 17:58
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2025 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    27.11.2025 10:03

Základné údaje

Z20257287

OF-305067

zrušená

Objednávateľ

36603350

Východoslovenský onkologický ústav, a.s.

Rastislavova 43, Košice, 04191, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Špeciálny zdravotnícky materiál - centrálny venózny vstup určený na použitie pri dlhodobej chemoterapeutickej liečbe a porty

centrálne venózne katétre, PICC s rozšírenym príslušenstvom,

  • 33141200-2 - Katétre
  • 33141240-4 - Príslušenstvo ku katétrom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Špeciálny zdravotnícky materiál - centrálny venózny vstup určený na dlhodobú chemoterapeutickú liečbu -katéter"PICC" vysokotlaký s mikropunkčnou zavádzacou súpravou
Funkcia
Špecialny zdravotnícky materiál - centrálny venózny vstup určený na použitie pri dlhodobej chemoterapeutickej  liečbe pacientov, vrátane spotrebného materiálu pre ich zavedenie a následné používanie. Účelom je zabezpečenie centrálnych venóznych a žilových vstupov onkologickým pacientom, ktorým je dlhodobo intravenózne potrebné podávať chemoterapeutickú a analgetickú liečbu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Špeciálny zdravotnícky materiál  - centrálny venózny vstup určený na použitie pri dlhodobej chemoterapeutickej liečbe  -katéter"PICC" vysokotlaký s mikropunkčnou zavádzacou súpravou bal 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
PICC katéter so zavádzacou súpravou s min. požiadavkami:
1. 1.Katéter (1 kus) - PICC, veľkosť 4 FR, dĺžka 55 cm, počet lumenov katétra 1-lumenový. 1 ks
- vysokotlaký s mikropunkčnou zavádzacou súpravou (min.1ks) vyžaduje sa
- vysokotlaký min. psi 300 vyžaduje sa
- termosenzitívny, nepriľnavý, jemný vyžaduje sa
- min.55cm s otvoreným koncom vyžaduje sa
- s označením 5ml/sec na tlačkách -tlačky pre lepšiu manipuláciu vyžaduje sa
- s označením, že je vhodný na vysokotlakú infúziu (power injectable) vyžaduje sa
- označujúci, že je vysokotlaký vyžaduje sa
- konický, znižujúci možnosť zalomenia, poškodenia, zvyšujúci pevnosť vyžaduje sa
- hĺbkovo značený á 1 cm, čisla po 5 cm vyžaduje sa
- dobre RTG kontrastný vyžaduje sa
1.2.Punkčná ihla 1ks
punkčná ihla mikropunkčná 21GA vyžaduje sa
punkčná ihla echogénny typ pre viditeľnosť na USG vyžaduje sa
punkčná ihla bezpečnostná -znižuje možnosť pichnúť sa vyžaduje sa
1.3 Vodič min.1ks
vodič nitilový, mikropunkčný vyžaduje sa
RTG kontrasný 0,018 (0,5mm)x45 vyžaduje sa
1.4 Trhací zavádzač min.1ks
trhací zavádzač 4,5FR vyžaduje sa
dostatočne pevný vyžaduje sa
po stranách dobré vedenie pre rozlomenie zavádzača vyžaduje sa
1.5 Skalpel min.1ks
bezpečnostný skalpel znižujúci riziko možnosti poranenia vyžaduje sa
1.6 Ostatné komponenty/príslušenstvo:
vodič 0,015"x75cm min.1ks
adaptér katétru s bočným vstupom, šrúbovací min.1ks
centimeter na meranie hĺbky zavedenia min.1ks
kartička pre pacienta v slovenskom resp. českom jazyku min.1ks
nálepky s LOT číslami produktov min.3ks
1.7 Fixácia katétra min.1ks
- Securacath (resp. ekvivalent) veľkosť 4F vyžaduje sa
- stabilita v mieste vpichu vyžaduje sa
- zaistenie katétra po celú dobu zavedenia vyžaduje sa
- fixácia katétrov v podkoží vyžaduje sa
1.8. Svorka min.1 kus
- kompatibilná s EKG navigáciou C3 Wave s príslušenstvom „krokodýl“ vyžaduje sa
1.9. Chirurgické lepidlo min. 1 kus
- sterilné kyanoakrylátové lepidlo na pokožku,lokálne použitie vyžaduje sa
1.10. Ochranný disk 2,5cm s 0,4cm stredovým otvorom s CHG min. 1 kusov
- absorbcia tekutín viac ako 8-násobok jeho hmotnosti vyžaduje sa
- 360° kontakt s kožou v okolí miesta vpichu vyžaduje sa
- radiálny zárez vyžaduje sa
 2. Špeciálny zdravotnícky materiál - centrálny venózny vstup určený na dlhodobú chemoterapeutickú liečbu- kompletný zavádzací set/rúškovací set
Funkcia
Špecialny zdravotnícky materiál - centrálny venózny vstup určený na použitie pri dlhodobej chemoterapeutickej  liečbe pacientov, vrátane spotrebného materiálu pre ich zavedenie a následné používanie. Účelom je zabezpečenie centrálnych venóznych a žilových vstupov onkologickým pacientom, ktorým je dlhodobo intravenózne potrebné podávať chemoterapeutickú a analgetickú liečbu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Špeciálny zdravotnícky materiál  - centrálny venózny vstup určený na použitie pri dlhodobej chemoterapeutickej liečbe  -kompletný zavádzací set/rúškovací set balenie 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2. Rúškovací set k PICC katétrom s min.požiadavkami
rúškovací set obsahujúci min.
- jednorazový plášť veľ.L min.1kus
- obal na UZ sondu min.14x170cm min.1kus
-transparentná náplasť min.10x12cm I.V zaisťovacia náplasť, antimikrobiálna ochrana, viditeľnosť miesta zákroku, zaistenie katétra a regulácia vlhkosti min.1ks
- kompres z gázy min.10x10cm min.10ks
- natieracia hubička min.2ks
- injekčná ihla 18G , typ ružová min.1ks
injekčná ihla 25G, typ oranžová min.1ks
- injekčná striekačka 20ml min.1ks
- injekčná striekačka 5ml min.1ks
- injekčná striekačka 10ml min.1ks
- skalpel č. 11 min.1ks
- medicínska miska priemer min.10cm/150ml min.2ks
- rúško T2 min.100x120cm min.1ks
- rúško T1 min. 200x280cm, min.1ks
- rúško na inštrumentárny stolík 100x150cm- 1 kus min.1ks
peán plastový min.1ks
záchytná kapsa jednokomorová min.40x30cm min.1ks
ultrazvukový gél min.1ks
nožnice kovové, ostro-tupé min.1ks
 3. Port stredne profilový
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Port stredne profilový vrátane príslušenstva (balenie/set) balenie 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1balenie/set obsahujúci položky min.:
- portová komôrka -1ks, portový vysokotlaký katéter -1ks, zavádzací drôt-1ks, trhací sheat 7FR-1ks, spojovací konektor-zacvakavací-1ks, striekačka 10ml-1ks, kovový tunelizátor-1ks, 1xmikropunkčná ihla 21 Ga s echogénnou špičkou, 1xskalpel, 1xHuberová ihla 22Ga, 1xtupá kovová ihla, samolepiace štítky s identifikáciou portu, identifikačná kartička pacienta, portová knižka vyžaduje sa
1. Portová komôrka - 1 ks
- vysokotlaká plastová oválneho tvaru pre ľahké zavedenie vyžaduje sa
- viditeľné označenie "CT" vyžaduje sa
- vhodná pre vysokotlaké podávanie minimálne 5ml/s a tlak minimálne 300 psi vyžaduje sa
- plne funkčná (kompatibilná) na použitie MR vyžaduje sa
-priemer silikónového septa musí byť 12 mm vyžaduje sa
-hladké septum vyžaduje sa
- výška portu 10-12mm vyžaduje sa
-váha portu do 4,5gr. vyžaduje sa
-portová komôrka musí byť deklarovaná výrobcom tovaru, že port nie je nutné udržiavať heparínom vyžaduje sa
2. Portový vysokotlaký katéter - 1ks
-6,6 z biokompatibilného lekárskeho polyuretánu vyžaduje sa
-RTG kontrastný vyžaduje sa
-vysokotlaký, aplikácia 5ml/s, tlak min. 300psi vyžaduje sa
-dĺžka katétra min. 60cm vyžaduje sa
-hĺbkové značenie, bodové každý 1cm, číselné každých 5cm vyžaduje sa
3. Zavádzací drôt-1ks
-mikropunkčný nitinolový zavádzací drôt vyžaduje sa
-rozmery 0,47mm x 45cm vyžaduje sa
-RTG kontrastný vyžaduje sa
4. Trhací zavádzač -1ks
-7FR s chlopňou, ktorá zamedzuje možnej vzduchovej embólií vyžaduje sa
 4. Set k portom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Set k portom ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Min. požiadavky na 1 ks setu k portom:
jednorazový plášť veľkosť L min.2ks
obal na UZ sondu min.14x170cm min. 1ks
kompres z gázy min.10x10cm min.30ks
natieracia hubička min.2ks
injekčná ihla vel.22G (typ čierna) min. 1ks
injekčná striekačka 20ml min.1ks
injekčná striekačka 10ml min.1ks
skalpel veľ.11 min.1ks
medicínska miska priemer min. 10cm/150ml min.2ks
rúško T2 min.100x120cm min.1ks
rúško T2 min.200x150cm s otvorom min.15x12 cm, samolepiaci min.1ks
rúško na inštrumentárny stolík min.100x150cm min.1ks
ultrazvukový gél min.20ml min.1ks
nožnice kovové ostro-ostré min.1ks
záchytná kapsa min.30x40cm min.1ks
peán kovový min.1ks
ihelec kovový min.1ks
svorka min.12,5 cm zahnutá min.1ks
pinzeta kovová so zubom min.1ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "dohoda") je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto dohode v predpokladaných množstvách, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú cenu, a to za podmienok podľa tejto dohody.
1.1 Tovarom pre účely tejto dohody je špeciálny zdravotnícky materiál - centrálny venózny vstup určený na použitie pri dlhodobej chemoterapeutickej liečbe a porty (ďalej len "tovar"), ktorého špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto dohody. Množstvá sú uvedené ako predpokladané množstvá počas lehoty plnenia tejto dohody. Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený dodať tovar a zároveň prehlasuje, že tovar je v jeho výlučnom vlastníctve a nie je zaťažený žiadnymi právami tretích strán.
2. Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" -dokument obsahujúci informácie o tovare v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno výrobcu a popis technických vlastností tovarov tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých minimálnych technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet dohody k predkladanému návrhu plnenia predmetu dohody  v zmysle OPEP.
V prípade, ak dodávateľ v rámci "vlastného návrhu plnenia zákazky" v čase predkladania ponuky doklad uvedený v bode 2 tejto časti Dohody nepredloží, predložením ponuky dodávateľ garantuje, že tovar, ktorý je predmetom tejto dohody je oprávnený dodávať a doklad predloží v rámci dokladov/dokumentov uvedených v bode 3 tejto Dohody.
2.1 Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledujúcich podmienok:
a) predložený ekvivalent bude spĺňať min. požiadavky objednávateľa na predmet dohody alebo
b) predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú min.požiadavky objednávateľa na predmet dohody  alebo
c) predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady , ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu dohody, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatia ekvivalentu a
d) prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu dohody.
V prípade, ak dodávateľ predkladá ekvivalent tovaru je zároveň dodávateľ povinný predložiť všetky dôkazy o ekvivalentnosti tovaru. Dôkazné bremeno v prípade predkladania ekvivalentu je na strane dodávateľa.
2.2  V prípade, ak predložený ekvivalent nebude spĺňať min. požiadavky uvedené vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii a dodávateľ jednoznačne nepreukáže túto skutočnosť v rámci hodnotenia predloženej ponuky objednávateľom, objednávateľ odstúpi od dohody a vystaví negatívnu referenciu dodávateľovi v súlade s obchodnými podmienkami OPEP.
3. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní predložiť na pracovisko objednávateľa - Obchodné oddelenie, elektronicky - e-mailom, kontaktnej osobe doklady/dokumenty v min.rozsahu:
Doklady/dokumenty, ktoré dodávateľ predkladá musia byť vyhotovené v štátnom jazyku t.j. v slovenskom jazyku resp. českom jazyku. V prípade, ak je doklad/dokument vyhotovený v inom jazyku, dodávateľ predkladá úradný preklad dokladu/dokumentu.
a)  prospektový materiál/katalógový list resp. iný doklad k  ponúkaného tovaru s popisom technických vlastností, hodnôt a parametrov k tovaru. Doklad/dokument musí byť vyhotovený v takom rozsahu, aby objednávateľ dokázal jednoznačne posúdiť splnenie stanovených min.požiadaviek na tovar
b) potvrdenie ŠÚKL - výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok (v prípade, ak tovar má pridelené ŠUKL). V prípade, ak tovar nemá pridelený kód ŠUKL v čase predkladania ponuky dodávateľom v EKS, dodávateľ predkladá dokument CE - Vyhlásenie o zhode.
c) podrobnú kalkuláciu t.j. štruktúrovaný rozpočet pre položky uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia Rámcovej dohody" v rozsahu, podľa prílohy č. 1 tejto dohody.
Celková cena predmetu  dohody obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s riadnym plnením predmetu  dohody t.j. najmä, nie však výlučne: dodávka tovaru, doprava, vykládka a pod. . Dodávateľ je povinný do celkovej ceny zapracovať všetky náklady spojené s úplným, vecným a funkčným splnením záväzkov a všetkých ďalších vedľajších nákladov nevyhnutných na splnenie dodania predmetu dohody;
d) zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu  dohody na strane dodávateľa, v rozsahu min. meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo,
e) Čestné vyhlásenie dodávateľa k obmedzeniam vo verejnom obstarávaní v súvislosti s vojnovým konfliktom na Ukrajine – sankcie voči Rusku; ktorý je Prílohou č. 2.
4. V prípade, ak dodávateľ doklady/dokumenty stanovené v bode 3 tejto dohody nedoručí v stanovenom termíne a /alebo rozsahu, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v zmysle OPEP.
5. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov odo dňa účinnosti tejto dohody resp. do vyčerpania  finančného limitu tejto dohody podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr.
6. Tovar uvedený v tejto dohode je stanovený ako predpokladaný t. j. uvedené množstvo a druh tovaru je predpokladané a pre objednávateľa nezáväzné. Objednávateľ bude realizovať plnenie tejto dohody na základe svojich skutočných prevádzkových potrieb za podmienky, že sa tým neprekročí finančný limit uvedený v tejto rámcovej dohode v lehote tejto dohody.
7.  Plnenie dohody bude objednávateľ realizovať na čiastkovými objednávkami, ktoré objednávateľ zašle dodávateľovi elektronicky (emailom). V čiastkových objednávkach objednávateľ uvedie množstvo tovaru a miestom dodania tovaru.
7.1 Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi nový, nepoužitý tovar, riadne zabalený, v rozsahu podľa čiastkovej objednávky objednávateľa do siedmych (7) pracovných dní od dňa zaslania objednávky objednávateľom za podmienky, že objednávku objednávateľ zašle v pracovných dňoch.
8.  V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať čiastkovej objednávke (napr. množstvo, druh tovaru, nedodržanie v zmysle technickej špecifikácie a pod.), je objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. Dodávku tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky, technickú špecifikáciu príslušnej čiastkovej objednávky v súlade s dohodou, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od príslušnej objednávky v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPEP).
8.1  V prípade odmietnutia prevzatia tovaru objednávateľom z dôvodu nedostatkov dodaného tovaru na strane dodávateľa,  je, objednávateľ oprávnený uplatniť voči dodávateľovi sankcie v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy.
8.2 Dodávateľ je povinný tovar náležite zabaliť  tovar tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu a/alebo zničeniu.
9. Po riadnom dodaní tovaru podľa jednotlivých čiastkových objednávok objednávateľa je dodávateľ povinný vystaviť faktúru za tovar. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je dodací list (ak faktúra neslúži zároveň ako dodací list)
10. Predmet dohody je financovaný z vlastných zdrojov objednávateľa. Cena za dodanie tovaru bude uhradená formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a to po každom dodaní tovaru.  Objednávateľ požaduje vystavenie faktúry do 15 dní odo dňa dodania, prevzatia objednávateľom, najneskôr však do piateho (5) pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
10.1 Za správne vyhotovenie faktúry v plnom rozsahu zodpovedá dodávateľ. V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto dohody alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 30-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi.
10.2 Miestom doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa a miestom doručenia faktúry v elektronickej forme je e-mail- uctaren@vou.sk.
10.3  Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia.
10.4 V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu
medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.“
11. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len štatutárny orgán za predpokladu, že takýto súhlas bol vydaný zo strany MZ SR. Postúpenie pohľadávky dodávateľa bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné, s odkazom na § 525 ods. 2 zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
12. Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojim veriteľom.
13.  prípade porušenia bodu 12. tejto dohody je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z dohodnutej kúpnej ceny /t.j. finančného limitu dohody/ v EUR bez DPH. Zmluvná pokuta je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. Uplatnenie majetkových sankcií podľa tejto dohody nie je dotknuté právo poškodenej strany na náhradu škody.
14.  Pri uplatnení zodpovednosti dodávateľa za vady dodaného tovaru sa postupuje v zmysle ustanovení § 422 až § 442 Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
15.  V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek podmienku podľa tejto dohody alebo akékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie podľa tejto dohody, objednávateľ bude postupovať v súlade s Obchodnými podmienkami elektronickej platformy  OPEP.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, 041 91 Košice , Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

180 820,00

180 820,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" -dokument obsahujúci informácie o tovare v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno výrobcu a popis technických vlastností tovarov tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých minimálnych technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet dohody k predkladanému návrhu plnenia predmetu dohody v zmysle OPEP. V prípade, ak dodávateľ v rámci "vlastného návrhu plnenia zákazky" v čase predkladania ponuky doklad nepredloží, predložením ponuky dodávateľ garantuje, že tovar, ktorý je predmetom dohody je oprávnený dodávať.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.11.2025 17:58

27.11.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.11.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 350
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.11.2025 11:29 - Vstupná ponuka 180 820,00 € Cena bez DPH
25.11.2025 11:29 - Najvýhodnejšia ponuka 180 820,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS