• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2025 13:54
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2025 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2025 11:25

Detail zákazky Z20257276

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2025 13:54
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2025 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2025 11:25

Základné údaje

Z20257276

OF-305380

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11655440

Objednávateľ

31118259

Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne

Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK

Dodávateľ

35693487

Hermes LabSystems, s.r.o.

Púchovská 12, Bratislava, 831 06, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Analyzátor vlhkosti

laboratórne váhy, kapacita, presnosť

  • 38930000-3 - Prístroje na meranie vlhkosti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Analyzátor vlhkosti
Funkcia
Analyzátor vlhkosti KERN DAB, alebo ekvivalent
Váženie malých hmotností chemikálií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Analyzátor vlhkosti KERN DAB, alebo ekvivalent ks 1
Halogénový žiarič W 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Teplotný rozsah: od 50℃  do 200 ℃
- 3 profily sušenia: štandardné, rýchle a ochranné
- Podsvietený LCD displej s výškou číslic 14 mm
- Max.: 110g, dielik:0,001g áno
- Posledná nameraná hodnota zostáva zobrazená na displeji až do realizácie nového merania áno
- Tabuľka aplikácií: obsahuje veľa konkrétnych príkladov – v návode na použitie
- Vnútorná pamäť na 5 výsledkov meraní a na 15 procesov sušenia áno
- Výstupy zodpovedajúce GLP áno
- Rozhranie RS 232 umožňuje prepojenie zariadenia s PC alebo tlačiarňou áno
- Súčasťou balenia 50 alumíniových misiek na vzorky
- Manuál slovenská / český jazyk
- Napájanie-sieťový adaptér 230 V
- Záruka 2 roky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Obstarávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení, v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky.
Záručná doba je 24 mesiacov.
Záruka na predmet zákazky začína plynúť odo dňa odovzdania predmetu zákazky dodávateľa obstarávateľovi na základe podpísaného protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, alebo nekvalitný predmet zákazky do 7 dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom obstarávateľom.
Obstarávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený tovar a pod.) .
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov a vyobrazenia kontaktnej osobe obstarávateľa.
Obstarávateľ do 3 pracovných dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne-pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet jednotlivých cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta s uvedením ich obchodného názvu.
Obstarávateľ zálohu neposkytuje.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia obstarávateľovi.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 23 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Obstarávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

I. Krasku 1809/34, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika

10.12.2025 13:52

1,00 ks

1 026,07

1 026,07

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.11.2025 13:54

26.11.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.11.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 215
 65
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.11.2025 15:19 - Vstupná ponuka 1 026,00 € Cena bez DPH
25.11.2025 11:54 - Najvýhodnejšia ponuka 990,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS