• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2025 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2025 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2025 08:35

Detail zákazky Z20257270

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.11.2025 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2025 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2025 08:35

Základné údaje

Z20257270

OF-305391

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11655454

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35920891

SERVIS IJ, s.r.o.

Prievozská 32, Bratislava, 900 54, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a ošetrenie autobusov

oprava, údržba, technická kontrola, inšpekcia

  • 50113000-0 - Opravy a údržba autobusov
  • 50113100-1 - Oprava autobusov
  • 50114100-8 - Oprava nákladných vozidiel
  • 50116000-1 - Oprava a údržba konkrétnych častí vozidiel
  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 71631200-2 - Technická inšpekcia automobilov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vykonanie opravy vzduchovej a brzdovej sústavy, vykonanie servisnej prehliadky
Funkcia
Vykonanie  servisnej prehliadky, drobných opráv, vykonanie kontroly a prípravy pred vykonaním technickej kontroly na 1 ks služobného motorového vozidla kategórie M3 (t.j. : AUTOBUS VEĽKÝ MB TOURISMO, O.E.Č: 57-88062) vrátane vykonania servisnej prehliadky na 1 ks  služobného motorového vozidla kategórie M3 (t.j: AUTOBUS IVECO DAILY ROŠERO-P FIRST FLHXI, O.E.Č: 71-97410).
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vykonanie servisnej prehliadky, drobných opráv, vykonanie kontroly a prípravy pred vykonaním technickej kontroly na 1 ks služobného motorového vozidla kategórie M3 (t.j. : AUTOBUS VEĽKÝ MB TOURISMO, O.E.Č: 57-88062)
Celková cena práce za vykonanie servisnej prehliadky na 1 ks predmetného vozidla kategórie M3 po  170 179 km. Uviesť predpokladaný počet Nh (celkovo) v rámci vykonania servisnej prehliadky po 170 179 km.
Výmena olejových filtrov - 2 ks Každý ND použitý v rámci servisnej prehliadky musí byť originálny/ekvivalent originálneho ND.
Výmena vzduchového filtra - 1 ks Každý ND použitý v rámci servisnej prehliadky musí byť originálny/ekvivalent originálneho ND.
Výmena filtra kompresora vzduchu - 1 ks Každý ND použitý v rámci servisnej prehliadky musí byť originálny/ekvivalent originálneho ND.
Výmena vysúsača vzduchu - 1 ks Každý ND použitý v rámci servisnej prehliadky musí byť originálny/ekvivalent originálneho ND.
Výmena vložky vysúšača vzduchu - 1 ks Každý ND použitý v rámci servisnej prehliadky musí byť originálny/ekvivalent originálneho ND.
Výmena filtra AdBlue -1 ks Každý ND použitý v rámci servisnej prehliadky musí byť originálny/ekvivalent originálneho ND.
Výmena filtra palivového - 1 ks Každý ND použitý v rámci servisnej prehliadky musí byť originálny/ekvivalent originálneho ND.
Výmena filtra polivového - jemného - 1 ks Každý ND použitý v rámci servisnej prehliadky musí byť originálny/ekvivalent originálneho ND.
Výmena filtra palivového plech - 1 ks Každý ND použitý v rámci servisnej prehliadky musí byť originálny/ekvivalent originálneho ND.
Doplnenie prevádzkových kvapalín - motorový olej 35 l Každá prevádzková kvapalina použitá v rámci servisnej prehliadky musí byť v súlade s odporúčanými prevádzkovými kvapalinami stanovenými výrobcom vozidla.
Doplnenie prevádzkových kvapalín - olej kompresora 3 l Každá prevádzková kvapalina použitá v rámci servisnej prehliadky musí byť v súlade s odporúčanými prevádzkovými kvapalinami stanovenými výrobcom vozidla.
Cena spotrebného materiálu použitého pri servisnej prehliadke na predmetnom vozidle kategórie M3.
Vykonanie drobných opráv na 1 ks služobného motorového vozidla kategórie M3                                (t.j. AUTOBUS VEĽKÝ MB TOURISMO, O.E.Č: 57-88062).
Celková cena práce za vykonanie drobných opráv u predmetného vozidla kategórie M3. Uviesť celkový predpokladaný počet Nh (celkovo) v rámci vykonania drobných opráv.
Výmena  kľučky kufrových dverí - 4 ks Každý ND použitý v rámci drobných opráv musí byť originálny/ekvivalent originálneho ND.
Cena spotrebného materiálu použitého pri drobných opravách predmetného vozidla kategórie M3.
Vykonanie kontroly a prípravy na 1 ks služobného motorového vozidla kategórie M3                (t.j.AUTOBUS VEĽKÝ MB TOURISMO, O.E.Č: 57-88062) za účelom vykonania technickej kontroly.
Celková cena práce za vykonanie kontroly a prípravy predmetného vozidla kategórie M3 za účelom vykonania technickej kontroly. Uviesť celkový predpokladaný počet Nh (celkovo) v rámci vykonania kontroly a prípravy predmetného vozidla kategórie M3 za účelom vykonania technickej kontroly.
Vykonanie servisnej prehliadky na 1 ks služobného motorového vozidla kategórie M3                          (t.j. AUTOBUS IVECO DAILY ROŠERO-P FIRST FLHXI, O.E.Č: 71-97410) pri stave 31 968 km.
Celková cena práce za vykonanie servisnej prehliadky na 1 ks predmetného vozidla kategórie M3 pri stave 31 968 km. Uviesť celkový predpokladaný počet Nh (celkovo) v rámci vykonania servisnej prehliadky na predmetnom type vozidla kategórie M3 pri 31 968 km.
Výmena olejového filtra - 1 ks Každý ND použitý v rámci servisnej prehliadky musí byť originálny/ekvivalent originálneho ND.
Výmena vzduchového filtra - 1 ks Každý ND použitý v rámci servisnej prehliadky musí byť originálny/ekvivalent originálneho ND.
Výmena kabínového filtra - 1 ks Každý ND použitý v rámci servisnej prehliadky musí byť originálny/ekvivalent originálneho ND.
Doplnenie prevádzkových kvapalín - motorový olej 8 l Každá prevádzková kvapalina použitá v rámci servisnej prehliadky musí byť v súlade s odporúčanými prevádzkovými kvapalinami stanovenými výrobcom vozidla.
Cena spotrebného materiálu použitého pri servisnej prehliadke na predmetnom vozidle kategórie M3.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto plnenia - Bratislava (Požadované servisné úkony budú vykonávané v Bratislave).
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú.
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia na adresu objednávateľa.
Objednávateľ požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list.
Dodávateľ vykoná opravy na základe emailovej objednávky objednávateľa.
Cena poskytnutých náhradných dielov a spotrebného materiálu musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť odsúhlasená poverenou osobou objednávateľa.
Objednávateľ požaduje použitie iba originálnych alebo OEM dielov. Dodávateľ predloží cenu za nový originálny diel a cenu za nový OEM diel.
Pred začatím servisných prác poverená osoba objednávateľa vystaví objednávku na základe predbežnej kalkulácie.
Objednávateľ zabezpečí dopravu motorového vozidla do miesta plnenia na vlastné náklady. Zmluvné strany odovzdajú a prevezmú motorové vozidlo na základe preberacích zápisov potvrdených podpismi oprávnených zástupcov zmluvných strán.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať motorové vozidlo so zjavnými, resp. neodstránenými vadami. Dodávateľ je povinný odstrániť reklamované vady na vlastné náklady najneskôr v do 30 dní od doručenia oprávnenej reklamácie. Táto lehota môže byť v odôvodnených prípadoch predĺžená na základe písomnej dohody zmluvných strán.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení servisného protokolu poverenou osobou objednávateľa na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva náhradných dielov a súvisiaceho materiálu.
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy.
Zvýšenie ceny je možné v prípade, ak dodávateľ zistí skryté vady, ktoré nebolo možné predvídať a ktorých odstránenie je nevyhnutné na dokončenie poskytovania služby, je však povinný o tom vopred písomne oboznámiť objednávateľa. Až po písomnom schválení rozsahu dodatočných prác a zmeny ceny je dodávateľ oprávnený servisné práce vykonať. Inak objednávateľ práce (vrátane ND a materiálu) vykonané naviac nezaplatí.
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky, číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Faktúru spolu s dodacím listom požaduje objednávateľ od poskytovateľa služby predložiť v 3 výtlačkoch.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní celého predmetu zákazky. Splatnosť faktúry je určená obchodným zákonníkom.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry.
Poskytovateľ služby vystaví a zašle faktúry na adresu objednávateľa v zmysle uzatvorenej zmluvy.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, do 15.12.2025 s termínom plnenia november až december prostredníctvom čiastkových faktúr po dodaní požadovanej služby.
Zmluvné strany odovzdajú a prevezmú požadované príslušenstvo na základe preberacích zápisov potvrdených podpismi oprávnených zástupcov zmluvných strán.
Preberacím protokolom pre účely tejto zmluvy sa rozumie dodací list.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom resp. objednávkovom formulári/ zmluve sa budú považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na vykonanie predmetu plnenia t.j. opravy alebo servisu do 5 dní od dátumu doručenia objednávky. Lehota plynie len v pracovných dňoch v čase od 7,00 do 15,00 hod. Kontaktné osoby v jednotlivých mestách budú dodávateľovi zaslané mailom.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, 831 02 Bratislava, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

27.11.2025 12:00 — 15.12.2025 12:00

2,00 ks

5 313,81

4 320,17

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.11.2025 08:09

25.11.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.11.2025 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 651
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.11.2025 07:12 - Vstupná ponuka 5 313,81 € Cena s DPH
24.11.2025 07:12 - Najvýhodnejšia ponuka 5 313,81 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS